Kysy jotain?

Milloin viimeksi teillä oli illanvietto (hyvää ruokaa ja juomaa) ystäväperheen tai ystävien kanssa?
Minä en juo enkä juuri syökään eli noilta osin kriteerit ei täyty, mutta vimeisin pidempi yhdessäolo hyvän ystävän kanssa oli kesäkuun alkupuolella.
Hän taitaa asua melkein lähimpänäkin , "vain" noin 400 kilometrin päässä.

J asuu vain 200 kilsan päässä, mutta on ollut monta kuukautta Italiassa. Liikaa sinnekin meno minulle.
 
vierailija
Oletko jo kauan ollut vakavasti masentunut? Mikä mielestäsi aiheuttaa masennuksen? Miten sitä hoidetaan? Oletko saanut apua siihen? Käytätkö Mindfulnessia masennuksen hoitoon?
 
Oletko jo kauan ollut vakavasti masentunut? Mikä mielestäsi aiheuttaa masennuksen? Miten sitä hoidetaan? Oletko saanut apua siihen? Käytätkö Mindfulnessia masennuksen hoitoon?
En osaa tarkalleen sanoa kuinka kauan. Vuodest 2007 ehkä... se tuntuisi loogiselle. Vaikka alussa sitä ei tietenkään tunnistanut.

Syytä on vaikea sanoa. "Kohtuuttomat menetykset" yksi epikriisissä lukeneista jutuista, mutta se tuskin ainoa tai edes oleellisin.

Apua on yritetty monella lailla. Lääkityksestä oli vähän apua, mutta syöphoitojen rikottua sisusakaluni en enää voi käyttää sitä.
Pskykiatrin pakeilla olen käynyt jokuseen otteeseen, psykologilla käyn viikottaan , samoin tukiryhmässä.
Toinen ryhmä alkaa alkaa syksyn mittaan. Se toivottavasti minulle sopivampi, koska noista ei ole ollut mitään apua.

Mindfulness ei sekään iskenut. Toimii luulatavasti paremmin sterssistä kärsivillä.
 
vierailija
Jotkut ei vaan tunnu ymmärtävän, että vammainen lapsi on ihminen siinä, missä moni muukin. Vammaisella lapsella on myös sydän puhdasta kultaa.
Vammoja on eriasteisia. Kaikkia ei näe päällepäin ja osan näkee.
 
vierailija
Kenet palstalaisen ottaisit mukaan jos olisi pakko valita yksi (saa valita saman henkilön useampaan kysymykseen):
1. hautajaisiin
2. ostoksille
3. kirkkoon
4. autiolle saarelle
5. tietokilpailuun sun joukkueeseen
6. kahville
7. kuolinvuoteellesi
 
Kenet palstalaisen ottaisit mukaan jos olisi pakko valita yksi (saa valita saman henkilön useampaan kysymykseen):
1. hautajaisiin
2. ostoksille
3. kirkkoon
4. autiolle saarelle
5. tietokilpailuun sun joukkueeseen
6. kahville
7. kuolinvuoteellesi
On , nyt tuli vaikea. En ole hyvä muistamaan nikejä eli vaikka sopiva olisi, niin en välttämättä osaa...
 
Kenet palstalaisen ottaisit mukaan jos olisi pakko valita yksi (saa valita saman henkilön useampaan kysymykseen):
1. hautajaisiin: LaMamanMorbid.
2. ostoksille: Milanna.
3. kirkkoon TiiBii
4. autiolle saarelle: Rätti vaikuttaa hyvälle käsistään ja pidän huumorintajustaan.
5. tietokilpailuun sun joukkueeseen En osaa sanoa
6. kahville : Viiskymppinen isoäiti ja Booty.
7. kuolinvuoteellesi En ketään. Pakoń edessä olisi ihan sama.
 

Yhteistyössä