newman
Kiitos näistä, alan etsiskelemään. Mistä olet päässyt noihin vehmaa & muut ruutuihin?NOI NYT ALKUUN LÖYTYS
Kiitos näistä, alan etsiskelemään. Mistä olet päässyt noihin vehmaa & muut ruutuihin?NOI NYT ALKUUN LÖYTYS
tässä niitä jumeja:
fazer:
pu 4 6 4
kar 5 5 4
ka fa 5 5 5
pääsanasta 9
tie:
lii 15 (yhd lii lau)
lii 14
ko 9
or 7
laulu:
kaikki pääsanasta lähtevät laita siihen vaikka victorian arvonimi
or 13 siellä sijainnut hospital
et 6 6 lasten juttu laulu kait
horoskooppi:
kak 6 5 tv ohjelman tähti tulee nytkin tv stä tyttö ivana
lat 9 7Ad......s di.....li
kulsir 7
ruu 10 va...k.
emmerdale:
sar 5 3
din 10
partio:
pääsanasta 13 oikea yläviisto
rat 6 ylös
rat 10 14
rat 11
putous:
van 5
ih 5
häk 15
aku:
tas 10
tas 9
tyhtas 5 5
en 5
pääsanasta 5 oikea
anteeksi pitkä lista
oottappa ku katon olin unohtanut tän rellun kokonaan ku tuli niin monta yhtä aikaaKiitos näistä, alan etsiskelemään. Mistä olet päässyt noihin vehmaa & muut ruutuihin?
8 11 8 13 5
? 7 2 13 6
? ? 9 10 ?
? 1 7 2 ?
? ? ? ? ?
Pelin läpäisy:
541 / 2028 (26.6%)
Vihjeet: 1 / 5
Ei loppuratkaisua
Sijoitus:
2 / 121
Kyllä tääkin etenee, vaikka hankalasti, kun toi ruutujen auki saaminen tökkii edelleen. Nostelen tätä ketjua, jos jollakin olisi antaa hieman apua.
Haluaisin apua kohtiin mistä saisi uusia ruutuja auki.
Relaatio 14 ja 9 keskussana ja siihen perään mainen
te.. 12 oliko tää se vink ke vai missä kohdilla oot
va... 6 mis kohti tää on
Pelikaani 11+12/wiki/Bestiaari
pe..15 (vasen yläviisto)eteläaasialainen
Tie 5
or...7
ko...9
yksi on se mikä tulee kultasista sanoist sen ke homman hoksasi t siis tän justiinsa sit siel oli me ja muita tuttuja ja aj viTää ketju täyttyy vaan minun viesteistä, mutta kysellään. Löytyykö vinkkaajaa näille?
Pelikaani 7, kynä 11+12 edel viesti ja 10+9
Relaatio, mulla on vain kolme pääsanasta (sa..,ar..,te..), minkä tyylin sanoja siinä haetaan? Lisäksi te... 10 ja 12.
Sain auki Relaation pääsanasta lähtevät, muut vielä ratkomatta. Tsirpille kiitokset vinkeistä, auttoivat eteenpäin, muutamaa en silti vielä keksinyt.
Emmerdale
em... 7 (en ole seurannut sarjaa, enkä löytänyt wikistäkään sopivaa paikkaa) luulen että tsirp tarkoittaa tuota pääsanasta 7 oikealle kun sinä tuota emme 7 (vasemmalle)? se puuttuu multakin
din... 10 ei taivu oikea sana, vastasanakin on tekevät rikoksia, ovat siis rik.....ia
bar... 5
A.C. 9 tähän on myös vastasanat
Partio
he... 13 ylöspäin
pi... 10 (vastasanana naistenvaate)
tää varmaan on se joka pistää jalalla koreasti mies ja nainen yhdessä jos oon oikeessa sanassaSain auki Relaation pääsanasta lähtevät, muut vielä ratkomatta. Tsirpille kiitokset vinkeistä, auttoivat eteenpäin, muutamaa en silti vielä keksinyt.
Emmerdale
em... 7 (en ole seurannut sarjaa, enkä löytänyt wikistäkään sopivaa paikkaa) kar... tää sana oli nyt tossa oliko tri who pelissäkin ei huvila
din... 10 ei taivu oikea sana, vastasanakin on mimmoisiia ne on rik.....ia
bar... 5 tyttöjen lelu
A.C. 9 tähän on myös vastasanat
ga....i vai
Partio
he... 13 ylöspäin onko tää se vilja + auton voimanlähde
pi... 10 (vastasanana naistenvaate)
toivottavasti auttoi eilen en ehtinuýt koneelleMinä jaksan sitkeesti yrittää. Jos saisi vielä vähän vihjeitä ja pääsisi jatkamaan uusilla ruuduilla.
Tässä on kaikki minulta puuttuvat sanat niistä reunaruuduista, joista ehkä pääsee eteenpäin.
Relaatio
re..ma.. 5 ja 5 k...a ja k....
aja.. 8+10 löyty suoraan wikistä nok..lat kys...et
val... 6 ra.... tekee uistimia
tek... 12 se on se joka suun---- eli suun....ja
su..h..ar..21 arvoitus wiki sieltä periaatteisata osiosta oisko viim lause alkaa aa
Pelikaani
pe...(kynä) 15 Yksi menestyneimmistä täyttömekanismeista TÄYTEKYNÄ WIKI ja jatko se loppu ja sit missä sellanen on sy ri sit siitä jatko on sellainen saksalaiselta kuullostava väännös tosta edellisestä sanasta alkaa zy mikä taikurilla on tuolla missä se asuu ja siitä sit olikin se sana suku nimi ja sit oot viereisessä ruudussa
li..g.. 4 MIMMOSTA SE HEVOSEN ASKELLUS ON
suk..m..10 HAA TÄÄ OLI HAUSKA oivallus kun on maha kipee pääsin toista kautta vat tau
ke..no..10 ei laji ei tyyppi vaa lin.h...
ve..no.. 7 ja 16 ton vikistä rakenne osiosta alkaa r ja toine on sellainen laji osio levinnäisyys alkaa v
Lumikki
sä... 11 vastasanakin on tän oivaltaa sitten jos slla on vastasana niin mimmonen se j b ku sillä on aina kauniita naisia ympärillä alkaa n ja loppuumies
Putous
osu... 5 sellainen onnen synonyymuí sana t alkaa
Partio
hev.. 13 ylös kts ed viesti
pap...10
Tie 5
ori... 7 minne päin toinen oli o..t... toinen or v..i
koru 9 aukee toisesta suunnasta ootko saanut pää sanasta alas sen laulajan jatko kpl laulun sanoista al.....v.... siitä loppu sit wikiin toi v sana sieltä löyty ve..n.... seuraavassa samaloppu
Olisin kovasti kiitollinen vihjeistä.
Kiitos, alan syynäilemään näitä.toivottavasti auttoi eilen en ehtinuýt koneelle
josko näistäKyllä tää etenee, mutta edelleen vain samat 14 ruutua auki.
12 18 8 10 5
? 6 4 10 6
? ? 3 9 ?
? 1 7 2 ?
? ? ? ? ?
Pelin läpäisy:
712 / 2028 (35.1%)
Vihjeet: 2 / 5
Ei loppuratkaisua
Sijoitus:
2 / 126
Kysellään, jos löytyisi Martin Beck -ruutuun vihjeitä.
Beck 9+8 oikea yläviisto siitä jatko 5+7 mihin kirjaan perustuu
sy...5+6 ja 5 ens löyty karma wikistä osio buddhalaisuus kar ni tooinen on siis se vii ku jollain on sutinaa jonkun kanssa nii se on su... jos oon oikeessa kohdassa
sam... 15 sellainen "lapionheiluttaja" sam ku tekee kuoppaa esim jollei
sul...13+10 ja 6 ja siitä 5+6 kappaleen nimi on toi ab .no ja toi 6 on vastakohta tolle sanalle
H.P. 5+2+5 ja 8 löyty tuolta h p wikistä tyyppi on fi... ja kyp..
ACP 12 tossa lauseessa tai siis nimessä se yhden jutskan nimitys keskimäisessä sanassa
kaa.. 4 kaa iki eka lause
ma..la...4 siellä alla se k...
ää...6 elin (kait)
yl...9 NO TÄÄ TULI JOSTAIN LAUSEESTA VASTAAN se on niinku loppuhuipennus kaun kaikki selviää tai toisin sanottuna p......uu hiukan muoto eri loppuu s
su...hu..10 no mimmonen se on ku ei oo avonainen
ets...11 rintapielessä tai taitaa nykysin olla lompakossa
suk...5 mikä sillä tehdään lomalla tehrään kotiin menessä tehdään jne
Tää ruutu ei ole oikein sujunut.
laita joku ruutu josta et oo päässyt eteen päin mulla on kohta kaikki auki josko saatas sullekkin katson kohta ketjua jos haluut ei tätäilmeisesti kukaan muu tee mullakin on monta keskenKiitos, alan syynäilemään näitä.
Mulla menee näiden vihjeiden ruotimiseen varmaan tämä ilta, eikä noista ruuduista mitkä mulla nyt on auki näytä pääsevän toisiin ruutuihin.laita joku ruutu josta et oo päässyt eteen päin mulla on kohta kaikki auki josko saatas sullekkin katson kohta ketjua jos haluut ei tätäilmeisesti kukaan muu tee mullakin on monta kesken
on kaksi puuta väliin laitetaan sellanen juttu jota haetaan kesällä kiva voi lukee kirjaa tai tehä rellukkaa tai olla vaan on yleensä sellaisia kankaisia joko keksitAutatko vielä hieman Pelikaanissa. Jatkuuko se siitä sak... 9+6 tää on for kuski se ve toiseen ruutuun vai zy.. 4 tai 8. Ja Laulu-ruudussa se alalaita par.. 11 ei selvinnyt.
oivoi sulla on hyvällä mallilla noi jo 2 ruutuu........................ juu tää oli hyvä määrä kyssäreitä sain auki titanic ja kauhe kankkune monista ruuduista ei pääse ku yhtä tai kahta kautta toisiin sit ku saa draivin päälle saa monta ketjuu auki ja nää tuntuu oolevan taas sellaisia liian helppoja olen huomenna 7 jälkeen koneella on hiukan hommia siis töitä mutta laita kyssäreitä vaan kyllä avitan sinua olet niin monta kertaa avittanut mina viime metreilläMulla menee näiden vihjeiden ruotimiseen varmaan tämä ilta, eikä noista ruuduista mitkä mulla nyt on auki näytä pääsevän toisiin ruutuihin.
Multa puuttuu kahdesta ruudusta vain yksi, ne olisi kiva saada täyteen.
Emmerdalesta emme 7 ei yksikkö vaan ..., se on se vasen alaviisto ja Putouksesta vasemmassa reunassa lau...5.
onko tää se jossa väli viiva mentorNuo aiemmin kysytyt Tie-ruudun jumit selvisivät ja sain Eddie-ruudun auki.
Sen sijaan Haapavedessä jumivat
Haapavesi 12 alas nää löytyy virtuaalimuseon sivuilta alkaa haa sanamuoto loppuun millaiset
hi.. p.. 6+10 laitetaan vappuna ton päähän
voi.. 10 alaspäin ooppera kait tai voi aatella sillee niinku et toi v tulee tosta oopperasta (saks. Die Zauberflöte amadeus
Ja Lumikissa Q 8.