The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tämmösen laitan nyt tässä vaiheessa iltaa. Samalla kun kuuntelette nin menen kaivamaan sotakirveen takapihalta, revin paitani sit maalaan luonnonväreillä symbolit rintaani ja naamaani. Sit kuvittelen että olen intiaani :LOL:
 
IhQ
Huomenta!

Esikolla oli illalla hirmu paha mieli kun ei päässy miun viereen yöks nukkumaan.
En oikeen tiedä mitä pitäs tehdä, tyttö on lievä adhd/add, ja muutakin pientä ja koko ikänsä ollu hirmu kiinni miussa. Koulua kun alotti niin saattoi koulupäivän aikana itkeä äiti-ikävää jne.
On siitä kyllä reipastunut kovasti mut välillä tulee näitä, ettei haluais päästää miusta ollenkaan irti. Saattaa sanoa että olen niin rakas hänelle, ei halua että kuolen. (en tiiä mistä sen saanut päähänsä, ei olla sellaisia puhuttu)
Luulen että jos antaa periks ja nukkuu vieressä niin sitten nukkuu aina siinä.
 
Huomenta!

Esikolla oli illalla hirmu paha mieli kun ei päässy miun viereen yöks nukkumaan.
En oikeen tiedä mitä pitäs tehdä, tyttö on lievä adhd/add, ja muutakin pientä ja koko ikänsä ollu hirmu kiinni miussa. Koulua kun alotti niin saattoi koulupäivän aikana itkeä äiti-ikävää jne.
On siitä kyllä reipastunut kovasti mut välillä tulee näitä, ettei haluais päästää miusta ollenkaan irti. Saattaa sanoa että olen niin rakas hänelle, ei halua että kuolen. (en tiiä mistä sen saanut päähänsä, ei olla sellaisia puhuttu)
Luulen että jos antaa periks ja nukkuu vieressä niin sitten nukkuu aina siinä.
Olin itse 6-7 v sellainen, että pelotti ja en olisi halunnut nukkua yksin. Koska vanhempien viereen ei päässyt, monena yönä hiivin tyynyn ja peiton kanssa nukkumaan heidän sängynpäätyyn lattialle. Aamulla sitten tuli huutia, kun olin yöpynyt väärässä paikassa. Oman lapsen otan viekkuun, kun haluaa. Ja meillä kans tämä 6 v on keksinyt kuoleman, siitä puhellaan usein.
 
Huomenta.

Eihän meillä nukuttu yhtää normaalia pidempää ja J meinas että pitäis treeneihinkin raahautua, mut sain puhuttua ympäri, ei pysty ei kykene.

Alkaa isommasta pojasta huomaamaan, että loma ja sekaisin menneet äiti/isäviikot tekee hallaa. Isiä on ihan mahdoton ikävä, ettei meinannut automatkallakaa uni tulla ollenkaan.
Pitänee soitella tossa jossain kohti päivästä, josko hänel ois aikaa tulla treffaa poikasia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä