The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saavat olla suorina :)
Mulla on niin liukas hius että tököttiä menis vaikka kuinka ja paljon että pysyisivät :D
Ja varmaan sais tupeeratakin :D

Helpot ja huolettomat ovat toki. Viime viikolla niitä juuri leikkautinkin.
En jaksa "tapella" hiusten kanssa :D

Ja joo, Neljä Ruusua olis niin :love: nähdä :)
No juu, hiusten kanssa väkertäminen on niin kaukana kyllä meikäläisestä :), saavat olla ja ovatkin just tämmöset, vallattoman vinkeet luonnonväsäämät. Ja huolettomat ne pitää ollakin, semmoiset mistä ite tykkää :)

Mutta - mä oon tarkkana kyllä noista shampoista ja hoitoaineista :). Niin monta poishuonoa on mun päässä pyörinyt, ja ihan kamala on muuten semmonen yhdistelmäliru, mihin on laitettu shampoo ja hoitoaine samaan sotkuun - ei ikinäkoskaanmilloinkaan enää, mulla meni pöwwö ihan masentuneeksi.

Enkä mä kyllä mitenkään osais laittaakaan millään vempaimilla, kun en niitten päälle osaa mitään ymmärtääkään. On mulla täällä jopa hiustenkuivaajakin mutta en mä ymmärrä että miksi :D, en mä sitä käytä koskaan :).
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No juu, hiusten kanssa väkertäminen on niin kaukana kyllä meikäläisestä :), saavat olla ja ovatkin just tämmöset, vallattoman vinkeet luonnonväsäämät. Ja huolettomat ne pitää ollakin, semmoiset mistä ite tykkää :)

Mutta - mä oon tarkkana kyllä noista shampoista ja hoitoaineista :). Niin monta poishuonoa on mun päässä pyörinyt, ja ihan kamala on muuten semmonen yhdistelmäliru, mihin on laitettu shampoo ja hoitoaine samaan sotkuun - ei ikinäkoskaanmilloinkaan enää, mulla meni pöwwö ihan masentuneeksi.

Enkä mä kyllä mitenkään osais laittaakaan millään vempaimilla, kun en niitten päälle osaa mitään ymmärtääkään. On mulla täällä jopa hiustenkuivaajakin mutta en mä ymmärrä että miksi :D, en mä sitä käytä koskaan :).
Aww toista :love::love::LOL:
 
Oi, hänellä on uusi vehje :)! Kyllähän siitä pitää ottaa ilo irti ja käpälöidä kunnolla sormeiluherkäksi :)
Juuuuuu :)

TB vähä anto mulle vinkkiä, että Millanen kannattais ostaa ku kartotti eka "taustat" :)

Ja turhaa mä sitä Windows 8.1 tuskailin, ku nyt ku tuo win 10 ilmesty tänää ni sen päivityksen 7 tai 8 saa ekan vuoden ajan ilmaseks :) et saan sit senkin aika nopeeta tähän.

Kauheen kauan tässä alkuhäsläilyissä menee.
 
Juuuuuu :)

TB vähä anto mulle vinkkiä, että Millanen kannattais ostaa ku kartotti eka "taustat" :)

Ja turhaa mä sitä Windows 8.1 tuskailin, ku nyt ku tuo win 10 ilmesty tänää ni sen päivityksen 7 tai 8 saa ekan vuoden ajan ilmaseks :) et saan sit senkin aika nopeeta tähän.

Kauheen kauan tässä alkuhäsläilyissä menee.
..siellä on joku niin malttamattomana, että :)! Mutta hyvä kun sait, saitko sä ne kuvat pelastettua siitä entisestä koneesta? Toivottavasti.
 
Hiisiläinen, niin kauan pitää niitten kuvien kans jännitellä...onko sulla niistä sitten niin missään muualla kopioita olemassa vai? Äääk, mie peukuttelen että tuokin asia kääntyy voitokkaalliseksi :)
Jep. No veikkaappa. Ei tietenkään ole. Kantapään kautta pitää opetella ilmeisesti kaikki. Eipähän unohdu enää ottaa varmuuskopioita ja tähän saa ainakin sillee, että se automaattisesti ottaa ne ja laittaa pilveen, tarvii vaan katella sitä vähän tarkemmin jossain välissä :)

Nyt mä taidan laittaa heti ton uuden pyörimään ja ihmetellä sen jälkee mitä tapahtuu :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä