Kysy jotain?

vierailija

http://keskustelu.suomi24.fi/t/3959988/suurperheen-arjesta-hauska-blogi

Joku on jaksanut perehtyä ristiriitaisiin kommentteihisi .

Esim tämä:
Toisella palstalla on kertonut olleensa naimisissa jo pienimpien lasten syntymän aikoihin, täällä tituleerannut itseään yksinhuoltajaksi.

Ja leskeneläkettä kertonut saavansa, lueskelin noita Satu 40 -nikillä kirjoitettuja juttuja, voiko mihinkään enää luottaa???
 
Kerro siitä infarktistasi? Minkälainen se oli, miten nyt voit?
En muista siitä paljoa. Siis "huonosta ajasta".
Olimme illan rannalla ( minä, mies, lapsenlapsi 2 v, lapsenlapsi 4 v ja tytär 18 v). Kotona kokosimme teltan (kokeilu, koska lapset 8, 9 ja 10 v olivat lähdössä pian leirille)iltapala pienille ja nukutin heidän meidän huoneeseemme. Katsoimme miehen kanssa tallenteen talkshowsta ja kaikki oli yhä ok.
Sen jälkeen oksensin vähän (teen sitä usein nykyään) ja mies tuumi minulle jutellessan, että sanat menevät nyt kyllä sekaisin ja vaihdan aihetta randomisti, pitäisikö soittaa ambulanssi. Vastasin, että soita vaan.

Muistan ambulanssin tulon, mutten ole enää kyennyt pukeutumaan itse enkä kommunikoimaan. Miehen kysyessä niemäni olen vastannut Tönön osoitteella.

Seuraava muistikuvani on noin 5 tuntai myöhempää, jolloin "heräsin". Äiti , isä ja mies olivat sairaalassa ja neuvottelivat neurologin kanssa. Pustyin puhumaan, mutta oikea puoli oli "outo" - halvaannuksissa. Käsi ei toimunut , eikä jalka.
Tuntien kuluessa orientaationi parani.
Yöllä/illalla minut siirrettiin teholta tehotarkkailuun ja seuraavana päivänä osastolle.

Fyysisiä oireita ei enää ole, mutta tietty "huolestuneisuus" jäi, koska missään kuvauksissa ja testeissä ei löytynyt selittävää tekijää.
Se oli toinen vastaava, edellistä pahempi tosin.
Väkisinkin miettii, että tuleeko seuraava ja milloin.
 
vierailija
Miten koet elämän Oulussa, kaukana paikassa, josta pidit ja jossa iso osa läheisistäsi asuu? Muutit sinne ilmeisesti miehen työn perässä? Miten lapset ovat kotiutuneet?
Käyvätkö lapsesi suomenkielistä koulua?
 
Miten koet elämän Oulussa, kaukana paikassa, josta pidit ja jossa iso osa läheisistäsi asuu? Muutit sinne ilmeisesti miehen työn perässä? Miten lapset ovat kotiutuneet?
Käyvätkö lapsesi suomenkielistä koulua?
Koen oloni "muukalaiseksi", mutta työskentelen kovasti sopeutuakseni.

Ja kyllä. Miehen työt (lähestyvät YT-neuvottelut) olivat aikanaan pääsyy muuttoon.

Lapset ovat kotiutuneet paremmin, mutta viettävät mielellään aikaa "vanhassa kodissakin". Esim. kesän kivoimmiksi jutuiksi laksivat viikot siellä.

Ja ei, Lapset eivät käy suomenkielistä vaan ruotsinkielistä koulua. Näin siksi, ettemme halua eristää heitä sisaruksistaan emmekä vieroittaa Vöyristä ja uskomme kielitaidon olevan muutenkin plussaa.
 
vierailija
kerro jokin asia itsestäsi tai elämästäsi tmv mitä et ole muistaaksesi vielä netissä julkaissut :)

Oletko saanut Oulusta ystäviä?

Miehesi parhaimmat ominaisuutesi? Entä sinun parhaimmat ominaisuutesi?

Lempielokuvasi?

Muistatko unesi?
 
kerro jokin asia itsestäsi tai elämästäsi tmv mitä et ole muistaaksesi vielä netissä julkaissut :)

Oletko saanut Oulusta ystäviä?

Miehesi parhaimmat ominaisuutesi? Entä sinun parhaimmat ominaisuutesi?

Lempielokuvasi?

Muistatko unesi?
En ole saanut juurikaan ystäviä. Vanhoja joitain on.

Miehen parhaat ominaisuudet ovat hyvä sydän, hauskuus ja luotettavuus. Omista en osaa sanoa.

En osaa sanoa lempielokuvaa. Nuo vaihtelee.

Muistan aika paljon unia. En tietenkään kaikkia.
 
vierailija
mitä luulet, mitä miehesi sanoisi jos häneltä kysyisi sinun parhaita ominaisuuksia? Tai joku lapsistasi? Olen vastikään löytänyt blogisi ja nostan kyllä hattua sinulle, blogin lukeminen vielä tyystin kesken mutta olet kyllä selvinnyt monista rankoista asioista. Voimia!
 

Yhteistyössä