Relaatio 64

Nap
Äh, en minä sitten aamulla kerennyt mitään katseleen. Ja nyt oon ihan pihalla teidän vihjepyyntöjen kanssa, että kuka jo mihinkin saanut vastauksen :D

Mutta minulla on ihan just täytettynä koko rellu, hippasen puuttuu, niin laittakaa listaa niin vihjailen :D

Katselin ennen lähtöäni vielä tuota ruutua, ja se Tea... sieltä on nykytaiteen museoon Helsingissä liittyvä teatteri. Jos nyt joku löytää sitten sen 5+7 niin saa mielellään tänne laittaa.
Eräs performanssitaiteilija (nainen) joka tuonne on toteuttanut esityksiä. Mm. Museum of Goodwill
 
Nap
Windows

Tie 10 ja 16 -> mm. kirjanpitäjien ohjelmat on tälläisiä, kuten myös koneelle pelattavat videopelit. Alkaa o:lla.
Lin 3 ja 9 -> Lin...:n logo :)
Ato 10 -> Suomalainen bändi jonka nimessä on tuo ato...
Thre 10 -> Kotimainen bändi jonka levyn nimi on tuo
Lapp 6 -> Ko. kaupungin kaupunginosa
Cam yli 10+7 -> Eräs kuninkaallinen :D
Cit 6 -> Noita virt... juttuja tarjoava yritys, Cit:n kilpailija. Pääkonttori on Palo Altossa :)
Virt 8
Tähän et ilmeisesti ollut vihjeitä saanut, en ainakaan löytänyt...?
Mutta tässä niitä olisi :D
 
Nap
Kiitos vinkkien etenin nyt Vakuutus-ruudussa niin, että nyt olisi
Av- Hen 9 -> yhteinen henkivakuutus kahdelle
Vii 9+4 -> Tässä yhdistyy tuo ja vastasana, draama elokuva jossa on pääosissa mm. Alan Baxter ja Audrey Totter
T V 4+17 -> Erään kotimaisen huonekaluliikkeen pulju joka myy työpöytiä, työtuoleja jne toimistoihin
Po - Et 5+2+5 -> Eräs projekti jossa on mukana pohjoismaisia talojen ja rakennusten suunnittelijoita (tuo sana on sitten seuraavan sanan vastasanana)
Ja sitten siitä näytelmästä lähtevät kolme sanaa 5+7 ja 15 ja 8
5+7 -> vihjasin tossa ylempänä :D
15 -> missä sitä on esitetty?
8 -> ^ tuosta se 'yleissana' mikä kuvaa paikkaa
Jos nuo nyt oikein tajusin mitä oli haussa? :D
 
Nap
tulin takas ja muut on lähteny :D

windows ruutu:

pääsanasta 6 -> pääsanan ydin :D
pil..pal.. 15 ja 6 -> 15 '*piip* -konsultin työn painopiste on määrittelyssä ja suunnittelussa sekä jatkokehitykseen liittyvissä toimenpiteissä. '
6 -> Eräs näitä palveluita tarjoava yritys. Pääkonttori on Palo Altossa :)
ark.. 18 -> Yhdistä tuo perusmuodossa oleva pil.. tuohon mitä ark...:t tekee, sillä sen 'tieteen ja tekniikan' nimellä :)
vir.. 6 ja 10 -> 6 on tuon palveluja tarjoavan yrityksen kilpailija. Pääkonttori on Fort Lauderdalessa
ce... 4+2+9 -> ^ tuon firman ce...
tiet.. 10 (alas) -> Tietokoneen yksi keskeisimmistä osista, cpu)
li.. 3 ja 9 -> li... logo :)
thr.. 10 -> kotimainen bändi jolla on tuon niminen levy

oliki jo osaan tullu vinkkejä
Minä oon täällä.. Nyt ei edes onneksi ole mitään muuta kiireellisempää tekemistä niin joudan :D
 

Yhteistyössä