The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kävin 20 minuutin lenkillä, tuli tuossa hiki. :)Ja vaikka olikin lyhyt lenkki, niin huomaa että edistystä on tapahtunut :)aloitin hölkkäämisen aiemmin kuin yleensä ja jaksoin hölkätä pitemmän matkan. :ROFLMAO::love:
Pienikin lenkki tuo sitä tarvittua iloa ja energiaa ja hyvää oloa :).

Mä oon ollut luokattoman laiskana nyt, siis todella, en oo käynyt lenkillä parin päivän aikana ollenkaan - !!! ihan hirveetä kyllä :D - vaan ihan räävittömän häpeämättömästi nauttinut tämän kaupungin elosta ja sykkeestä ja menemisestä ja tulemisesta ja mun ihanista ihmisistä jaja...mutta ruotuun palaaminen tapahtuu heti huomenna :)! Ihan tohkeissani oon kyllä, kun pääsen viipottamaan joko fillarilla tai mettälenkille...toisaalta tää tauko tossa kropan rääkkäyksessäkin on varmasti tehnyt vain hyvää :), joskus on vain hyvä antaa levon ja rauhan saapua sisään :)...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
IhQ
Huu, tinkulle ihanaa iltaa...lähetän sinnepäin positiivissäteitä :D

Ja Kirahville ja Spencerille railakasta tsadin valloitusiltaa!

Ja ja ja...kellekkäs muulle ja mitä?

Miul on neljän päivän vapaa :D
Pitää varmaan sorttailla kirppikseltä ylijääneet kamat jonnekin myyntiin ja josko sitä vaatekaappia taas kattelis..siivousmielessä siis. Mie en tajua mikä kotitonttu siellä käy riehumassa ku aina on kaikki hujan hajan..:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Pienikin lenkki tuo sitä tarvittua iloa ja energiaa ja hyvää oloa :).

Mä oon ollut luokattoman laiskana nyt, siis todella, en oo käynyt lenkillä parin päivän aikana ollenkaan - !!! ihan hirveetä kyllä :D - vaan ihan räävittömän häpeämättömästi nauttinut tämän kaupungin elosta ja sykkeestä ja menemisestä ja tulemisesta ja mun ihanista ihmisistä jaja...mutta ruotuun palaaminen tapahtuu heti huomenna :)! Ihan tohkeissani oon kyllä, kun pääsen viipottamaan joko fillarilla tai mettälenkille...toisaalta tää tauko tossa kropan rääkkäyksessäkin on varmasti tehnyt vain hyvää :), joskus on vain hyvä antaa levon ja rauhan saapua sisään :)...
Joo, totta lyhytkin lenkki kyllä riittää hyvään oloon ja rentoutumiseen.:)
Mie oon kyllä nyt lomalla ottanut rennommin. :D
 
Perskules, kun meinaa sormiin koskee. :( Meinasin kahvakuulaa heilutella, mut saa jäävä tältä illalta. :sneaky::devil:
 
Pyydä vaan rohkeesti apua. Ei aina tartte kyetä suoriutumaan. Pääasia oisi että saat itses kuntoon
Viimeks mä jo viimätteks pyysin lasten isää auttaa just tiskien kanssa, ku haki poikia ja auttohan se. Ja kyllä mä nyt meinasin että pyydän jonkun mun mukaan seuraavalle kauppareissulle nii ei tartte sitte rääkätä tota selkää kantamisella :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä