The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Henkilökohtainen avustaja saa paikan:

Vaatimuksia ei paljon oo, mut jos sulta luonnistais kantojuhtana olo kauppareissulla, osaisit täyttää ja tyhjentää tiskikoneen ja tykkäisit pitää mulle seuraa, etten tuu hulluks nii se riittää. Kiitos.

Nimimerkillä: Itkua tihrustaa kauppareissulla ku sattuu niin saatanasti.
Muuten joutaisin heti, mutta tota vaatimusta en pysty täyttämään.
 
Henkilökohtainen avustaja saa paikan:

Vaatimuksia ei paljon oo, mut jos sulta luonnistais kantojuhtana olo kauppareissulla, osaisit täyttää ja tyhjentää tiskikoneen ja tykkäisit pitää mulle seuraa, etten tuu hulluks nii se riittää. Kiitos.

Nimimerkillä: Itkua tihrustaa kauppareissulla ku sattuu niin saatanasti.
*halaan*

..nyt ei sitten aikataulu kohtaa niin millään mutta pyydä ihmeessä apua itsellesi..kaverit, naapurit, ketä vaan siinä on hollilla...
 
Juu pitää pyydellä ku tulee sellasii tilanteita. :)

Pojat nyt onneks osaa täyttää tiskikoneen, mut paikoilleen ne ei vielä niitä saa, ku ei yllä nii ylös.
oohan siellä nyt ihan kaikessa rauhassa ja kato tilanteita ja askareita nyt läpi sormien, pääasia on nyt se että saat selkäs tilanteen rauhottumaan ja toipumisen käyntiin. Noita muita asioita ehtii sitten myöhemminkin...ja kerran siskolikka on tulossa huomenna, niin keskität hänen harteilleen ne akuutimmat jutut ens alkuun :)
 
Tässä nyt kukaan ole rakastunut.
Hommaa hankaloittaa hirveesti se, että ei itse uskalla tai epäilee toisen motiiveja.

Satun tietämään, että maailmassa on hirvee määrä miehiä jotka eivät etsi kertakäyttöpersettä. Joille oma tinkuliini olis mannaa taivaasta.

Usein saa pettyä, vaik Tom Petty olis asiasta eri mieltä.

Kun omansa kohtaa, niin sitä kutsutaan rakkaudeksi.
 
Hommaa hankaloittaa hirveesti se, että ei itse uskalla tai epäilee toisen motiiveja.

Satun tietämään, että maailmassa on hirvee määrä miehiä jotka eivät etsi kertakäyttöpersettä. Joille oma tinkuliini olis mannaa taivaasta.

Usein saa pettyä, vaik Tom Petty olis asiasta eri mieltä.

Kun omansa kohtaa, niin sitä kutsutaan rakkaudeksi.
Anteeks vaan, mut sää oot kyllä maailman ärsyttävin wannabe-amor. Koitaa olla tyrkyttämättä sitä rakkautta nyt joka koloon, mää tinku ja kuka tahansa varmaan kerrotaan itte sitten jos satutaan joskus rakastumaan. Kiitos.
 
Mulla ei ees nykysin oikeen oo mitään vaatetta millä kehtais kauheesti...kun itelle nyt ihan sama mitä työmatkalla arkena päällä. ja sit jos lähtee jonnekin niin mitään ole. Ja varsinkin nyt kun ei hajuukaan minne tie vie...
Mutta vaikka olisi kolme eri vaatejuttua niin silti miettis :D

Sun täytyy joskus lähteä shoppaileen :)
Vaikka se tylsää puuhaa onkin. Nyt on aleja ja kaikkea.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä