The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..että mä taas vain niin paljon :)...no, tiiätte kyllä mitä teen:love:

Minkäs teen, kun vaihteeksi elämä maistuu niin suloisesti mansikalle ja sitruunalle ja kermavaahdolle ja kepeydelle ja kuplivuudelle :)...en voi niin mitään että on hörhönen olo :)

Ihana päivä, upeita ihmisiä - joukossa uppo- outojakin - ja kauniita maisemia ja vilinää ja eloa ja liikettä :). Pitää vaan ottaa kaikesta kiinni ja nauttia hetkistä, on se ihan kivaa vaihtaa huomenissa johonkin aikaan maisemaa - ipanoita on ikävä :)...

Laitetaas hiukan sykettä ja rytmiä ja ketkutusta kehiin *lähtee jammailemaan taustalle...tooooosi kauaksi kaikista piuhoista...ja laittaa lanteisiin liikettä*

 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja famipala
Ihmisten ilmoilla...oletan siis että sinne ainakin alkuun matka käy.
Rintaliivejä sit ei lasketa vaikeiksi vaatekappaleiksi. Jos kyseessä ei ole nuori mies joka ei ole moisia nähnyt. Ne avataan vasemmalla kädellä tai Pohojalaasittaisin puukoolla.

Mut koitahan riisua nainen käyttäen vain suutasi. Siin on luvassa pitkä esileikki, mutta se saattaa palkita. Puolin ja toisin.
 
Rintaliivejä sit ei lasketa vaikeiksi vaatekappaleiksi. Jos kyseessä ei ole nuori mies joka ei ole moisia nähnyt. Ne avataan vasemmalla kädellä tai Pohojalaasittaisin puukoolla.

Mut koitahan riisua nainen käyttäen vain suutasi. Siin on luvassa pitkä esileikki, mutta se saattaa palkita. Puolin ja toisin.
Mitään esileikkejä....kuka tässä nyt meinaa riisuuntua:eek:
 
Mulla on nyt jo hiki kun koittanut vähän sitä ja tätä päälleeni....kohta saa mennä taas suihkuun :D....vaikka ei tässä nyt enää kerkee kun sit pitää laittaa kaikki hiukset ja kaik uudestaan.
Ihanaa säätöä ja häsläystä siellä perhosten kera :)! Oi tinkunen, nauti olostasi ja elostasi ja tuosta jännityksen ja hermostuneisuuden kihityksestäkin :)

Rennosti vaan ja pirskahdellen ja kuplien, nainen, ihanaa iltaa kohti :)
 
Henkilökohtainen avustaja saa paikan:

Vaatimuksia ei paljon oo, mut jos sulta luonnistais kantojuhtana olo kauppareissulla, osaisit täyttää ja tyhjentää tiskikoneen ja tykkäisit pitää mulle seuraa, etten tuu hulluks nii se riittää. Kiitos.

Nimimerkillä: Itkua tihrustaa kauppareissulla ku sattuu niin saatanasti.
 
Henkilökohtainen avustaja saa paikan:

Vaatimuksia ei paljon oo, mut jos sulta luonnistais kantojuhtana olo kauppareissulla, osaisit täyttää ja tyhjentää tiskikoneen ja tykkäisit pitää mulle seuraa, etten tuu hulluks nii se riittää. Kiitos.

Nimimerkillä: Itkua tihrustaa kauppareissulla ku sattuu niin saatanasti.


Mää voin tulla mut en just nyt:unsure:
Naapuri enshätään avuksi?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä