KiitosTammityttö pahoittelut ja jaksamisia.
pisamapeikko pahoittelut
unna onnea edelleen.
tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneet.
Kyssäri noista Ebayn testeistä.
mitkä ovat yleisimmät testit joita tilailette?
vai onko se vain niin että mikä on halvin niin niistä?
testiostoksilla meinaan olen
nyt oon totaaliset vippaskonstit ottanut käyttöön hommasin meinaan macaa ja kokeilen geleitäkin uudelleen.
sekä "treffailua" päivittäin. Ainakin oviksen aikaan ellei sitten oteta pidemmän kaavan mukaan joka päivä
katsotaan miten ämmän käy tuleeko tulosta
Mä täällä jännään kans ma sitten testiä jos ei kuulusaapi nähä alkaako mulla tänään menkat vai ei. Jotenkin vaikee uskoo että raskaana oltais ja oon niin hullu et meinaan vasta ens viikolla tehä uudestaan testiä jos ei menkat ala..
Hyvä et saat asioihin selvyyttä ja tutkitaanTheran Tuli foolihapot, ja primolut kuuri ja antibiootit ja jäi vielä äitipolin lääkärin mielipidettä odottamaan, että aloitetaanko terot myös. Myös läjä erinäisiä verikokeita eli labraan pitäis marssia joku aamu.
Mulla kun on tosiaan kilpirauhasen vajaatoimita sekä hyytymistekijöissä jotain häikkää koska jalassa ollut laaja veritulppa sekä keuhkoveritulppa niin sekin saattaa kuulema tehdä tepposiaan ja sitä varten kai sitten pitää jos plussaan vielä joskus niin aloittaa heti lääkitys myös.
Eli eiköhän se tästä...ehkä
Ihan hyvä mieli jäi kaiken kaikiaan.
Jospa sulla ei ne menkat alkaisi...minä tässä just laskeskelen että meidän piti myös ens viikolla taas lähteä reissuun, mut toi primolut kuuri just sopivasti loppuu ja alkaa ne vuodot sitten ni daa...ei taideta lähteä
Onko toi toinen viiva kauempana kun yleensä?Eilen testailin sillä viallisella liuskalla ja nyt tänä aamuna tuli tälläinen...ihan kuin vähän jotain näkyisi ainakin paljaalla silmällä. Taitaa olla viivanpaikka vai mitä mieltä olette?
http://aijaa.com/wSkbKw
Teenkin huomenna olo on semmonen et pakko tehäMä täällä jännään kans ma sitten testiä jos ei kuulu