The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt on tinkulassa huonot fibat:( On tosi huono olo,liekö johtuu siitä että en ole syönyt juuri yhtään mitään tai sitten jännitystä eikä edes hyvää sellaista...sen tarkemmin en kerro mutta ei liity kuitenkaan viikonloppukaveriin.Ihan itseeni liittyy ja asia selviää myöhemmin tällä viikolla. Tuntuu siltä kuin sydän olisi juuttunut kurkkuun kiinni.
 
no mut nolo ukko oli heh kuvitteli vedättävänsä mua hinnoil.

ja en oikeesti arvosta niitä jotka valehtelee päästääkseen panemaan pit-ää olla oikeeta tunetta.

ja emmääkään jos olisin sulhanen veis yleiseen baariin vaan läheisten kaaa.

mut viel yks juttu mä oon hengaillu mones piiris ja tottakait teininä myös tisseistä puhuttiin emmä sillä mutku luin ton karmueimmat treffit jutun ni en tunnistanu yhtäkään miestä onko se vaan huumori ketju? kun en tunne sellasta miestä joka käyttäytis noin naistakohtaan.
Ja ylipäätänsä valehteleminen kun ei kannata, olipa sitten mikä tilanne tahansa, koska se tulee aina ilmi. Ja toi on niin alhaista toi tommonen, että pitää vetää jotain ihme roolia valheellisesti vain sen takia että panettaa. Toki niitäkin löytyy mutta...ei kuulu oikeeseen kuvaan.

Siis mikä tää karmeimmat treffijutut nyt oikein on :)? Miten siinä sitten määriteltiin miehen käyttäytyminen naisen kanssa treffeillä?
 
Poikanen sai tänään kauan kaipaamansa jäätelön. Se söi tuuttia vohveliin asti ja ilmotti sitten, et ei jaksa enää. Jouduin sit syömään sen jäätelön omani päälle. Kurja kohtalo :whistle:

Kotiin tullessa meinas tulla suru puseroon, ko ulko-oven eteen oli kuolla kupsahtanu lintu. Siirrettiin se pois oven edestä puun alle, ettei kukaan astu sen päälle. Puolikas meinas ihan alkaa itkehän ja se olis kovasti halunnu ottaa pienen linnun kotiin, että oltais annettu sille lääkettä. Koitappa siinä pitää pokkaa :cry:
 
Nyt on tinkulassa huonot fibat:( On tosi huono olo,liekö johtuu siitä että en ole syönyt juuri yhtään mitään tai sitten jännitystä eikä edes hyvää sellaista...sen tarkemmin en kerro mutta ei liity kuitenkaan viikonloppukaveriin.Ihan itseeni liittyy ja asia selviää myöhemmin tällä viikolla. Tuntuu siltä kuin sydän olisi juuttunut kurkkuun kiinni.
*halaan isosti ja lämpimästi*
Voimia ja tsemppiä ja jaksamista, olipa sitten mitä vaan...mutta niin kauan kun on epävarmuutta niin ei kannata sitä asiaa lähteä miettimään ollenkaan. Mietit vasta sitten, kun tiedät faktat.

Ja mä lainaan mieluusti olkapäätäni jos semmoista kaipaat :)
 
AaKoo....

Et sä pääse sitä pelkoas karkuun niin millään vaikka kuinka kuvittelisit pystyväs siellä kasvattamaan titaanipanssaria. Ja kyllä vain, kyllä säkin siellä pelkäät - pikkiriikkisesti - koskapa sekin pitää elossa kiinni, kun tietää mitä kaikkea voi menettää....edit. jos jättää elämättä :)

Ja ihan turha tulla sanomaan, ettet toivois niin mitään. Oikeesti. Jokaisella meistä on niitä toiveita, vaikka kuinka se tämän hetkinen olotila tuntuiskin toivottomalta mutta aina se siellä vain kuikuilee ja nostaa vahvana päätänsä, vahvempana itseasiassa mitä kovemmin sitä yrittää ajaa luotansa pois :)

Joten - höpön pöpö sun kanssas siellä :)*halaa ruttaan*...tosta erakkoudestakin oisin toista mieltä mutta olkoon...oot ihana ja herkkä ihminen :)
Ei.

Mä olen oikeesti äärimmäisen vittumainen, kylmäverinen ja täysin välinpitämätön hulttio.

Herkkä kieltämättä. Mutta mua pystyy satuttamaan vain semmoinen jota rakastan.

Joku aikanaan sanoi, että huumeet on niille joille maailma ei riitä. Viina on niille joille maailma on liikaa.

Routamisun kaltaisia taas maailmassa ei voi olla liikaa.
 
9mmmm
Ja ylipäätänsä valehteleminen kun ei kannata, olipa sitten mikä tilanne tahansa, koska se tulee aina ilmi. Ja toi on niin alhaista toi tommonen, että pitää vetää jotain ihme roolia valheellisesti vain sen takia että panettaa. Toki niitäkin löytyy mutta...ei kuulu oikeeseen kuvaan.

Siis mikä tää karmeimmat treffijutut nyt oikein on :)? Miten siinä sitten määriteltiin miehen käyttäytyminen naisen kanssa treffeillä?
http://kaksplus.fi/threads/g-kuvaile-typerin-ukko-kenen-kaa-oot-kaeyny-treffeillae.807988/

tää mut mä meen hetkeks pois.
 
*halaan isosti ja lämpimästi*
Voimia ja tsemppiä ja jaksamista, olipa sitten mitä vaan...mutta niin kauan kun on epävarmuutta niin ei kannata sitä asiaa lähteä miettimään ollenkaan. Mietit vasta sitten, kun tiedät faktat.

Ja mä lainaan mieluusti olkapäätäni jos semmoista kaipaat :)
Ei sais miettiä ei mutta ei tässä mielen päällä nyt pyöri muutakuin tämä asia,selvii vasta ensiviikolla niin ihan hirvee olo kun pienessä mielessä miettii vaikka tietää että ei se mitään auta.
Ja kun mietin niin sit iskee migreenin kun stressaan asiaa.
 
Pura asiat jos mahdollista pieniksi palasiksi ja sitten - you know, etiäpäin :). Niin huonolta ja laimeelta kuin kuulostaakin mutta totta se vaan on - huomenna on uusi päivä ja uudet asiat :)*halaan*
Sitähän se on. Nokka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä jne. Ei oo uus juttu mulle tää olotila, ajankohta vaan on hivenen väärä, siks tuntuukin jotenkin oudolle. Tuli n. 3kk etuajassa.
 
Ei sais miettiä ei mutta ei tässä mielen päällä nyt pyöri muutakuin tämä asia,selvii vasta ensiviikolla niin ihan hirvee olo kun pienessä mielessä miettii vaikka tietää että ei se mitään auta.
Ja kun mietin niin sit iskee migreenin kun stressaan asiaa.
No, otapa heti kärkeen sitä särkylääkettä, ettei migge äidy pahemmaksi. Ja sitten - oisko sulla tähän hätään ketään luottoystävää jolle voisit avautua ja purkaa mieltäs asian suhteen, että sua helpottas? Sulla on kuitenkin tässä matkaa sinne ens viikkoon ja jos aattelee, että se asia pyörii kuitenkin mielessäs niin...ei hyvä juttu ollenkaan. Hirveen helppoohan on tulla toki sanomaan, että "oopas miettimättä", kun ei se niin mene...mutta yritä jollain tavalla saada tästä sietämättömästä tilanteesta niskaotetta ja tee itestäsi vaikka puuhakas näiksi päiviksi, ettei ole ylimääräistä aikaa suoda sille asialle ajatuksiaan.

Voi sua pientä siellä *halaa ruttaan uudestaan*...puhaltaisin moiset ajatukset pääkkösestäsi kauas pois jos vain pystyisin...
 
Alastulossa mättää ja Tinkuliini isot halaukset ja rutistukset teille. No niin ostin tokmannilta Elea 66.6 :eek::D syvä punainen hiusvärin n 6€ hinta. Nyt kun on kroppakin muutunut, niin ehkä Sais pääkin muuttua, ainakin vähäksi aikaa.:D
 
Sitähän se on. Nokka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä jne. Ei oo uus juttu mulle tää olotila, ajankohta vaan on hivenen väärä, siks tuntuukin jotenkin oudolle. Tuli n. 3kk etuajassa.
..eikä mitään "kohti uusia pettymyksiä" vaan kohti uusia kokemuksia :). Kyllä noistakin ahdistuksista ja vitutuspäivistä oppii kummasti ja kaikista eniten omasta itestänsä mutta läpihän ne asiat ja tunteet pitää käydä ennen kuin pystyy sen uuden sivun kääntämään.

Pystytkö sä jutteleen tosta siellä kellekään vai koetko että on helpompaa selvitellä se itekses? Koetahan jaksella siellä sinäkin *halaan*...
 
Ei.

Mä olen oikeesti äärimmäisen vittumainen, kylmäverinen ja täysin välinpitämätön hulttio.

Herkkä kieltämättä. Mutta mua pystyy satuttamaan vain semmoinen jota rakastan.

Joku aikanaan sanoi, että huumeet on niille joille maailma ei riitä. Viina on niille joille maailma on liikaa.

Routamisun kaltaisia taas maailmassa ei voi olla liikaa.
Tjaah...noi määritteet on sun määritelmiä itestäsi :). Mullapa on aivan toisenlaiset määritelmät :)

Mutta siinä oot kyllä oikeessa, että pahiten satuttavat he, joita rakastaa. Koskapa heillä on siitä sydämestä otetta.

Ja...kiitos taas kauniista sanoistasi :)
 
No, otapa heti kärkeen sitä särkylääkettä, ettei migge äidy pahemmaksi. Ja sitten - oisko sulla tähän hätään ketään luottoystävää jolle voisit avautua ja purkaa mieltäs asian suhteen, että sua helpottas? Sulla on kuitenkin tässä matkaa sinne ens viikkoon ja jos aattelee, että se asia pyörii kuitenkin mielessäs niin...ei hyvä juttu ollenkaan. Hirveen helppoohan on tulla toki sanomaan, että "oopas miettimättä", kun ei se niin mene...mutta yritä jollain tavalla saada tästä sietämättömästä tilanteesta niskaotetta ja tee itestäsi vaikka puuhakas näiksi päiviksi, ettei ole ylimääräistä aikaa suoda sille asialle ajatuksiaan.

Voi sua pientä siellä *halaa ruttaan uudestaan*...puhaltaisin moiset ajatukset pääkkösestäsi kauas pois jos vain pystyisin...
No sehän se kun en sais nyt puuhata mitään...no kyllä mä yhden jutun puuhaan kun olen luvannut mut muuten en sit tee mitään. Kai se tästä,täytyy toivoa nyt parasta.
 
..eikä mitään "kohti uusia pettymyksiä" vaan kohti uusia kokemuksia :). Kyllä noistakin ahdistuksista ja vitutuspäivistä oppii kummasti ja kaikista eniten omasta itestänsä mutta läpihän ne asiat ja tunteet pitää käydä ennen kuin pystyy sen uuden sivun kääntämään.

Pystytkö sä jutteleen tosta siellä kellekään vai koetko että on helpompaa selvitellä se itekses? Koetahan jaksella siellä sinäkin *halaan*...
Joo oppiihan niistä, ainakin sen, että tietää mitä pitäis tehdä ja mitä ei, mut helpommin sanottu, kuin tehty.

Kai joku kuuntelis jos avautuis, mut toi luotto noihin ihmisiin ei oo kauheen hyvä ja parhaalla ystävällä on oman vaikean raskautensa kanssa ihan tarpeeksi ongelmia ilman mun vuodatuksia, kyl mä pärjään, vahvat selviytyy aina, jos tuntuu, et pitkittyy tai syvenee, niin mun käsittääkseni mun historialla riittää vaan puhelinsoitto niin saan sitte sitä juttuseuraa, mut josko se nyt ilman kuitenkin menis ohitte, kohta alkaa lomakin ja kaikkee :)
 
Joo oppiihan niistä, ainakin sen, että tietää mitä pitäis tehdä ja mitä ei, mut helpommin sanottu, kuin tehty.

Kai joku kuuntelis jos avautuis, mut toi luotto noihin ihmisiin ei oo kauheen hyvä ja parhaalla ystävällä on oman vaikean raskautensa kanssa ihan tarpeeksi ongelmia ilman mun vuodatuksia, kyl mä pärjään, vahvat selviytyy aina, jos tuntuu, et pitkittyy tai syvenee, niin mun käsittääkseni mun historialla riittää vaan puhelinsoitto niin saan sitte sitä juttuseuraa, mut josko se nyt ilman kuitenkin menis ohitte, kohta alkaa lomakin ja kaikkee :)
Kyl mä tiiän, että sä selviit ja pärjäät :) - mutta hyvä se on välillä jos on mahkuja päästää ittensä vähemmälläkin ja purkaa olojansa jollekin. Liian vahvakaan ei tartte olla, kuten tiiätkin :)...

Ja menee se ohi, mähän sanoin, että huomenna on jo ihan uudet jutut, paljon kivemmat :).
 
9mmmm
Joo oppiihan niistä, ainakin sen, että tietää mitä pitäis tehdä ja mitä ei, mut helpommin sanottu, kuin tehty.

Kai joku kuuntelis jos avautuis, mut toi luotto noihin ihmisiin ei oo kauheen hyvä ja parhaalla ystävällä on oman vaikean raskautensa kanssa ihan tarpeeksi ongelmia ilman mun vuodatuksia, kyl mä pärjään, vahvat selviytyy aina, jos tuntuu, et pitkittyy tai syvenee, niin mun käsittääkseni mun historialla riittää vaan puhelinsoitto niin saan sitte sitä juttuseuraa, mut josko se nyt ilman kuitenkin menis ohitte, kohta alkaa lomakin ja kaikkee :)
hieno stoori ja anna tulla rohkeesti vaan se on elämää parhaimmillaan :) peloton sydän on voittamaton ellös pelkää vapaudu rauhas :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä