En kehtaa.Äsken syötiin bataattimuusia ja savulohta
Laittakaa nyt muutkin ruokakuvia...
Mut laita sinä ylimääräinen tuoli pöytään, koska päätin just tulla teille syömään.
En kehtaa.Äsken syötiin bataattimuusia ja savulohta
Laittakaa nyt muutkin ruokakuvia...
Minun mielestäni kyseisen henkilön kuvat ovat kauheita. Pelkkää köyhää ruokaa. Säälittää lapset todella paljon kun joutuvat syömään tuollaista moskaa.bootylta vois kieltää kuvien laiton näyttää aina niin hyvälle et tulee nälkä
tääh meitsi on aina wau kuinka hyvää ja monipuolista ruokaa tekee tulee aina maiskis fiilis.Minun mielestäni kyseisen henkilön kuvat ovat kauheita. Pelkkää köyhää ruokaa. Säälittää lapset todella paljon kun joutuvat syömään tuollaista moskaa.
Ei taida olla mitään vaivannäköä valmiissa ruuassa.tääh meitsi on aina wau kuinka hyvää ja monipuolista ruokaa tekee tulee aina maiskis fiilis.
itte asias toinen mut se on bloggari glmamma ku se viel näyttää joka vaiheen miten tekee kuvin ja kertoo valmistus vaiheet kirjottamalla. senku bootykin jaksais ni vois olla et mäkin oppisin.
mut booty jaksaa nähä vaivaa ni arvostan
valmiissa ruuassa ? okei kaikki ei oo kalastajii jos tarkotit et fisu pitää hankkii ite? ja tekee lapselleen ruokaa mist diggaa ja on terveellistä? ja onhan tossa asettellussakin vaivan näköö kertoo ylpeydestä ruuan laittoon ja rakkaudesta ehkä suomme sen?Ei taida olla mitään vaivannäköä valmiissa ruuassa.
En ole savustanut. Joko ostan tuosta meidän ostarilta kauppiaalta tai ostan Mustapekan tiskiltä. Olisi kyllä hienoa jos olisi sellainen savustuspönttö missä savustaa.Booty- savustatko kalat itse?
Ovat niin herkullisen oloisia.
Itse teen sekäettä, savustan ja ostan valmiina.
Nyt lohi oottaa savustustai.
MEillä kun lapset tykkää osallistua ruuan laittoon ja kattaukseen niin tällaista jälkeä sitten tulee. Ja kun me viihdytään ruokapöydässä aika pitkään. Jutellaan ja möllötelläänVoi kun itse jaksaisi panostaa ruokailuun noinkin paljon... Yleensä tulee mätättyä soossi lautaselle tai jos lapsia ei ole kotosalla, pahimmassa tapauksessa syön suoraan kattilasta... Ehkäpä eläkkeellä kokeilen bootyn safkoja.
Mulla on vähän semmoinen, että teen ainoastaan helppoja ja nopeita ruokia. Kaikki monen systeemin kakut tai herkkuruuat ei ihan ole mun juttu, en jaksa semmoisia. Enkä myöskään sitä kummallista asettelua, että laitetaan lautaselle lihanpala ja yksi heinänkorsi.Voi Bootypeppi!
Sä voisit olla myös kokki ja vaikka mitä muuta! Olet todella lahjakas tyttö! Ja kaunis kuin mikä!
t. ihailija harmaana
Höh, ei kuvaa nävy...bootyn herkkuihin ei pysty, mut kevyt lounas tänään.
MEillä kun lapset tykkää osallistua ruuan laittoon ja kattaukseen niin tällaista jälkeä sitten tulee.