The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ainii... Noist parisuhde- ja rakkausjutuista.

Itse olen ainakin pari vuotta ollut umpirakastunut erääseen blogia pitävään naiseen jolla on älli, ajatukset ja kirjoitustaito niin kohdallaan, että en kuvaansa kaipaa vaan veisin vihille jo tänään.

Mutta mitäpä hän kanssani tekisi? Tukehtuisi, kuivettuisi ja näivettyisi. Tykkään hänestä aivan liikaa toivoakseni hänelle mitään noin ikävää.

Kun Repe kirjoitti ”päivänsäteen ja menninkäisen” niin ei tainnu tietää kirjoittavansa dokumenttia.

Voi AaKoo :)....ihunaa ihunaa, toihan on oikeesti ihunaa :)! Sieltä niitä värejä tulee hitaasti mutta varmasti ja sitä sykettä :)

Mutta käännäpä sitä veitseäs pois sieltä omasta selkäfileosastosta ja samalla vedolla nakkaa se nevadaan. Niin kuin sulle on jo monasti täällä sanottu - sä oot hieno mies monella tavalla, sulla on pää ja ajatukset ja se sydänkin - joojoo, yhtään et vastaanpotki - paikallaan isosti, joten hus pois vähättelyt ja rypemiset. Rintakehä rottingille ja päätä ylös ja tuiketta silmäkulmiin ja sitä katsetta rohkeana eteenpäin ja - ottamaan hienoja haasteita ja kokemuksia vain vastaan. Lähestymisiä uusien ihmisten kanssa ja tutuksi tulemista. Kait olet tälle ihanalle herättelijäbloggarille myös kirjoittanut sinne vastineita, kertonut kuinka hän ilahduttaa sinua ja eloasi :)? Jos et, niin tee ihmeessä. Mitään et menetä mutta - ja siinäpä se onkin - voit saada jotain isosti itsellesi takaisinkin :)

Think about that, man :)
 
...siis...huooooh...nyt meinaa niin mennä hermot tohon yhteen änkyrään! Voi jesusmaria sitä urputtamisen määrää ja mitä lie "..tää maailma on niin epäreilu paikka että!!"- puuskahduksia...ja sitten kun tää hölmö äiti lähtee kyselemään, että mikä mättää, mikä mielenpäällä, puhu!, niin - ei osaa toinen edes sanoakaan...ja toi kuulostaa sitten jo turhankin tutulta...

Laitoin sen tonne ulos rauhottumaan ja ennen kaikkea purkamaan sitä pahaa oloansa, kun ei sille nyt tässä vaiheessa sanoja löytänyt. Siellä se nyt on, mun isopieni roiskimassa halkopinoja ja pullistelemassa ja toivottavasti selvittämässä oloansa jos vaikka myöhemmin vois avautua...

Mutta miksi mulla sitten on....hitusesti paha mieli ja...haikeuskin?
Plaah...vedet kiertää, tästä tulee hieno päivä, kun jo tässä vaiheessa on tunteet kaikkinensa kasassa :) <3
 
...siis...huooooh...nyt meinaa niin mennä hermot tohon yhteen änkyrään! Voi jesusmaria sitä urputtamisen määrää ja mitä lie "..tää maailma on niin epäreilu paikka että!!"- puuskahduksia...ja sitten kun tää hölmö äiti lähtee kyselemään, että mikä mättää, mikä mielenpäällä, puhu!, niin - ei osaa toinen edes sanoakaan...ja toi kuulostaa sitten jo turhankin tutulta...

Laitoin sen tonne ulos rauhottumaan ja ennen kaikkea purkamaan sitä pahaa oloansa, kun ei sille nyt tässä vaiheessa sanoja löytänyt. Siellä se nyt on, mun isopieni roiskimassa halkopinoja ja pullistelemassa ja toivottavasti selvittämässä oloansa jos vaikka myöhemmin vois avautua...

Mutta miksi mulla sitten on....hitusesti paha mieli ja...haikeuskin?
Plaah...vedet kiertää, tästä tulee hieno päivä, kun jo tässä vaiheessa on tunteet kaikkinensa kasassa :) <3

Tiedän tuon tunteen kun tuntuu että jotain on mielen päällä mutta ei saa sanotuksi mitä.
Eikä sitten itse halua koko ajan kysellä mikä on huonosti.
 
Tiedän tuon tunteen kun tuntuu että jotain on mielen päällä mutta ei saa sanotuksi mitä.
Eikä sitten itse halua koko ajan kysellä mikä on huonosti.
..joo, siis mua oikeesti lähtee ahdistamaan jos/kun näen että toisella on paha olla..toki pitää itekin pystyä käsittelemään niitä huonojakin tunteitaan ja saada samalla otetta itsestään siinä tilanteessakin mutta - helpottaahan se kummasti kun avautuu asioistansa, olipa ne sitten mitä tahansa...puhuminen on kuitenkin se parempi väylä lähteä tekemään ajatustyötä ja sitä matkaa itseensäkin...Kun sitten ne asiat ja tunteet vaan tahtoo jäädä sisälle ja ajan kanssa ne vain kertyy isommaksi, siitä tulee sitten sitä henkistä taakkaa mikä purkautuessaan voi olla jo jotain aivan muuta ja paljon rajumpaa...

Mutta mä uskon niin, että toi tuittu tietää, että mulle voi puhua ihan milloin vaan ja mistä vaan - ollaanhan me niin tehtykin :), onneksi!, ja ne ovat olleet ihan huikeen hienoja, lämpimiä hetkiä :). Että antaa nyt räiskiä ja tehdä sitä fyysistä purkautumistaan tuolla pihamaalla turvallisesti :), kertoo kyllä aikanaan - siitä olen varma :)
 
..joo, siis mua oikeesti lähtee ahdistamaan jos/kun näen että toisella on paha olla..toki pitää itekin pystyä käsittelemään niitä huonojakin tunteitaan ja saada samalla otetta itsestään siinä tilanteessakin mutta - helpottaahan se kummasti kun avautuu asioistansa, olipa ne sitten mitä tahansa...puhuminen on kuitenkin se parempi väylä lähteä tekemään ajatustyötä ja sitä matkaa itseensäkin...Kun sitten ne asiat ja tunteet vaan tahtoo jäädä sisälle ja ajan kanssa ne vain kertyy isommaksi, siitä tulee sitten sitä henkistä taakkaa mikä purkautuessaan voi olla jo jotain aivan muuta ja paljon rajumpaa...

Mutta mä uskon niin, että toi tuittu tietää, että mulle voi puhua ihan milloin vaan ja mistä vaan - ollaanhan me niin tehtykin :), onneksi!, ja ne ovat olleet ihan huikeen hienoja, lämpimiä hetkiä :). Että antaa nyt räiskiä ja tehdä sitä fyysistä purkautumistaan tuolla pihamaalla turvallisesti :), kertoo kyllä aikanaan - siitä olen varma :)
Näinhän tuo menee. Mutta kurjaltahan tuommoinen aina tuntuu.
Mutta tunnet poikasi ja uskon että kertoo mitä on mielen päällä :)
 
Näinhän tuo menee. Mutta kurjaltahan tuommoinen aina tuntuu.
Mutta tunnet poikasi ja uskon että kertoo mitä on mielen päällä :)
Joo, kertoo kyllä :), kun kokee tässä ajan kypsäksi, ei ole niin sellainen, että jättäisi kokonaan sanomatta (onneksi, kun kokemusta on siitä toisestakin ääripäästä että padotaan kaikki sisälle). Ite asiassa tuli just sisälle paljon paremmalla mielellä ja valosammilla silmillä, että tais toi riehuminen ja itsensä purkaminen ulkona tehdä omia taikojaan :)...ja ehtii mulle vielä tässä sanoa asiansa ennen kuin lähden tien päälle.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mutta joo, mä lähden laittamaan tota reissukassia kuntoon ja tekemään loppusäädöt ja -sähläykset tässä osoitteessa ja suoritan vahdinvaihtoa :)

Sitten mua odottaakin pitkä palanen maantietä ja näemmä todella kiva aurinkoinen kelikin :)...musat soimaan ja hyvällä fiiliksellä :)

Ihanaa päivänjatkoo just sulle :)! Hymyile kilpaa ton auringon kanssa ja jos siellä kulmilla ei aurinko paistakaan, niin ole sä sitten se vastaantulijan aurinko :) <3

Nähdään :) *vilkuttaa*
 
Mutta joo, mä lähden laittamaan tota reissukassia kuntoon ja tekemään loppusäädöt ja -sähläykset tässä osoitteessa ja suoritan vahdinvaihtoa :)

Sitten mua odottaakin pitkä palanen maantietä ja näemmä todella kiva aurinkoinen kelikin :)...musat soimaan ja hyvällä fiiliksellä :)

Ihanaa päivänjatkoo just sulle :)! Hymyile kilpaa ton auringon kanssa ja jos siellä kulmilla ei aurinko paistakaan, niin ole sä sitten se vastaantulijan aurinko :) <3

Nähdään :) *vilkuttaa*
Turvallista automatkaa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä