Älä kiusaa ... Ei sen puolee mäki nään. Mut en oo varma oon zoomaillu ja loitontanu et onko siin vai ei mut kyl siin jotain onMelinda_ ihan ku jotain näkyis
On niissä koska itse ainakin näin ihan selvästi niissä viivat. Jännä miten eri tavalla näkyy kun eri värkkiä käyttää.Onpa outoa miten nää kuvat näkyy ihan eritavalla kännyllä tabil ja läppärillä. Kävin pitkästä aikaa läppärillä kattelee ni ei noista mun kuvista juuri mitää viivaa näkyny
Mut joo kyllä niissä punaset viivat o
Kai nyt ylihuomiseen jaksat odottaaNo pitäkää hullua jännityksessä
No en mä ny tiiä...Kai nyt ylihuomiseen jaksat odottaa
heh, voin uskoa.No en mä ny tiiä...
Voi kun olis meidänkin apteekissa tuommoisia tarjouksia jo kp 2 menossa yk 7:ssä, joten kohtahan saa jo testata??? Viime kierrossa ehdin testata vain 11 kertaa, niin nyt taidan aloittaa jo ennen dpo 0:aa.Miss piggy okei täytyypäs katsoa jos tilais jossain vaiheessa..
Huhhuh meinas himotestaaja saada slaagin apteekissa kun näki että Predicor earlyt oli -50%!! Olis maksanut kahden paketit vaan 8€, mutta en sit ostanut kun ajattelin et jos ostan niitä testejä kotiin valmiiks niin ne menee parissa päivässä Mies oli myös asiassa samaa mieltä, joten testit jäi sitten kauppaan vielä toistaiseks..
Joo kyllä kaikki aamulla tehty. Tein just et näkee miten mikäkin testi toimii. Varovaisesti mukanaUnna1 onko nuo kaikki tältä aamulta? Lähinnä tuo rfsu kiinnostaa kun sillä itse testailin ja dpo:sta ei ollut tietoa
Hienosti sulla viivat vahvistuu ja näköjään olitki jo siirtyny meihin maaliskuisiin