Bloggari (mutsis on) tissit paljaana!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jos "pointti" on se, että tyrkkyilemällä tissikuvilla, poistetaan naisiin kohdistuva seksistäminen, niin naisten ois pitänyt muuttua simsalabim tasa-arvoiseksi jo siinä vaiheessa kun ensimmäiset miestenlehdet ilmestyi maailmaan.

Aika huonosti toimii, sanoisinko.
Joo huonosti toimiminen johtuu siitä kun yllättäen näin suuri osa ihmisistä ei tajua mistä on kyse. Vähän jännä kyllä, mä oletin, että suurin osa ihmisistä tajuaisi tuon.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
vieradilija
Jaahas, taisi mennä spämmiin tuo aiempi vataukseni. Kirjoitin että omille lapsilleni olen opettanut että riittää että on omalle puolisolleen seksikäs, ei tarvitse olla sitä 69v kaljamahalle. Siinä ei ole mitään hienoa että vanhat äijät kuolaa perään.

Jätetään nyt ne tietyt sanat väliin että saan viestin tulemaan.

Minä opetan jos jotain tästä asiasta edes opetan, että seksikkyys on turhaa.
Jokainen kun varmasti on sitten seksikäs sille ihmiselle, joka siihen tuntee vetoa, sitten kun on sen aika. Ei siihen tarvita mitään tissivakoja ja perseen keinutusta netissä, tai missään muuallakaan. Kun ihminen rakastuu, seksi tulee siinä oheistuotteena, pelkkä silmiin katsominen voi aiheuttaa himoa.
Arjessa ei tarvita seksikkyyttä mihinkään. Tyttöjen ei tarvitse ylikorostaa seksikkyyttä mitenkään, heihin kohdistuu muutenkin niin paljon törkyisiä katseita ja kommentointia, että ei missäännimessä ainakaan tietoisesti kannata lisätä tuskaa.

Maailma on muuttunut sellaiseksi, että enää ei ole muulla arvoa, kuin "seksikkyydellä". Kaiken pitäisi olla niin helvetin seksikästä. Miksi. Ei ainakaan siksi että se loisi tasa-arvoa sukupuolten välille.
Naiset ei ole tehty yleisiksi mulkun nostattajiksi, vaan ihmisiksi jotka ovat arvokkaita ilman että olisivat jonkun himojen kohteena jatkuvasti.

vierailija
Onneksi free nippele kannattajat peittävät edes jotenkin nänninsä. Onhan se nytkin aika mautonta paljastelua. Rinnat ovat kuitenkin osa naisen eroottista aluetta ja tarkoitettu piiloon. Luonnollisen imettämisenkin voi tehdä paljaselematta rintojaan.
Eivät siis kehtaa itsekkään näyttää nännejään, eli onhan kirjoituksessasi aikalailla tottakin.

vieErailija
Suurimman osan mielestä naisen rinnat ovat eroottiset. Ja tulevat aina olemaan. Ei sitä mikään paljastelu mihinkään ole muuttanut, eikä tule muuttamaan.

Juuri näin.

Tissikuvat ei tasa-arvoa lisää, vaan nimenomaan toisinpäin. Tollasesta pitäs pikkuhiljaa päästä eroon, ja nähdä naisetkin juonain muuna kuin tiosseina ja pilluina, jotka tarjoavat itseään kuin tavaraa.
Turha toivohan se näkyy olevan.

Svierailija
Joo huonosti toimiminen johtuu siitä kun yllättäen näin suuri osa ihmisistä ei tajua mistä on kyse. Vähän jännä kyllä, mä oletin, että suurin osa ihmisistä tajuaisi tuon.

Mitähän multa tosta jäi tajuamatta sitten?

Paraniko jonkun naisen asema nyt siitä, että yksi tissikuva lisää ilmestyi nettiin miljardien muiden tissikuvien jonon jatkoksi. Ei.

vierasilija
Mä ainakin pidän parempaan suuntaan menemisenä sitä, että saan pitää pitkiä housuja ja paitoja joista ei tissit pursuile minnekään. Kenkiä joilla pystyn kävelemään ja tarvittaessa vaikka juoksemaan (eli tasapohjaisia).
Eihän siitä kauaa ole kun naiset joutuivat pitämään hameita ja korkokenkiä.
En oikein ymmärrä miksi se että lähdetään menemään ajassa taas harppauksia taaksepäin, parantaisi naisten asemaa.

Tissit nyt ovat ja tulevat aina olemaan länsimaissa seksin symboli.
Sama asia jos tuon likan poikaystävä olisi laittanut kiveksensä tarjottimelle.

Stanas
Emilian julkisuushakuisuutta. Taitaa lukijat olleet vähentymään päin, ja piti hankkia uusia.

Minä olen aina ihmetellyt rintojen kiinnostavuutta. Ja varsinkin sitä, että eukot haluavat isot rinnat itselleen. Minusta nämä kaksi kohtalasen kokoista rasvasäkkiä on hankalat. Kaikella tavalla, jaetenkin kesällä. Ja urheillessa. Sopivien paitojen löytämisessä yms.

Minä en kaipaa mitään tasa-arvoa ryntäilleni. Ihan haluan nämä piilossa pitää. Siinä menee raja, että mitään nänninpeittotarroja en ala käyttämään. Näkyköön kohoumat, jos ovat näkyäkseen.

vierailija
Onneksi free nippele kannattajat peittävät edes jotenkin nänninsä. Onhan se nytkin aika mautonta paljastelua. Rinnat ovat kuitenkin osa naisen eroottista aluetta ja tarkoitettu piiloon. Luonnollisen imettämisenkin voi tehdä paljaselematta rintojaan.
Jos rintojen paljaselu olisi luonnollista, ei nännejäkään tarvii piilottaa. Piilottaminen on kuitenkin tervettä häveliäisyyttä.

.......
Mä ainakin pidän parempaan suuntaan menemisenä sitä, että saan pitää pitkiä housuja ja paitoja joista ei tissit pursuile minnekään. Kenkiä joilla pystyn kävelemään ja tarvittaessa vaikka juoksemaan (eli tasapohjaisia).
En oikein ymmärrä miksi se että lähdetään menemään ajassa taas harppauksia taaksepäin, parantaisi naisten asemaa.

Juuri näin.

vierailija
Mä en ymmärrä näitten huomiohorojen päänliikkeitä. En sitten ollenkaan.
Joskus 80-luvulla oli vielä nuoria naisia ja tyttöjä, jotka halusivat päästä elämnässää hyvään ammattiin, tulla joksikin, käyttää älyään jne. Saada tasa-arvoista kohtelua, sitä ne halusivat, vaikkeivat sitä naiset koskaan vielä ole saanetkaan.
Nykyään tuntuu olevan ainoa haave näille nuorille bimboille, että näyteään omat "avut" netissä. Pyllistellään ja ollaan mahdollisimman "seksikkäitä". Ainoa tarkoiotus on miellyttää ja olla seksikkäitä mahdollisimman laajalle yleisölle.
Se jos mikä vie tasa-arvoa vaihdilla takapakkia taaksepäin. Naisten pitäisi tajuta että seksikkyys ei ole mikään maailman tärkein tavoite, vaan se että käyttää päätään.
Ne tissit ja pillut voi säästää sinne makuuhuonekäyttöön, niiden mainostaminen ja tyrkkyily vie tasa-arvoa aina vain taaksepäin.
Maailmassa rehottaa ihmiskauppa, tyttöjä ja naisia käytetään raa'asti rahantekokoneina, surullista että tavalliset nuoret haluavat vajota sinne viemäritasolle, vaikka kukaan heitä ei siihen väkivallan uhalla edes pakota.
Jotenkin tällasilta puuttuu täysin se taju maailmanmenosta, ei nähdä omaa napaa (tai tissejä) pitemmälle. "Minäminäminä ja minun "seksikkyys. Katsokaa kaikki kuinka vitun HOT mä ole". Surullista paskaa. Typeryyttä. I D I O T I S M I A.
Ottaa niin pattiin, kun tyhmyys ja bimboilu vain lisääntyy.

Kuin omasta suustani!!!!!!!!!!!!!!

vierailija

Tasa-arvohan on sitä, että naiset saa pukeutua miten haluavat. Tuossa kritisoitiin vain sitä, että naisten nännit sensuroidaan somessa, mutta miesten ei.

Yllätys, että kukkikset on taas vauhdissa.

Yhteistyössä