Mä en ymmärrä näitten huomiohorojen päänliikkeitä. En sitten ollenkaan.
Joskus 80-luvulla oli vielä nuoria naisia ja tyttöjä, jotka halusivat päästä elämnässää hyvään ammattiin, tulla joksikin, käyttää älyään jne. Saada tasa-arvoista kohtelua, sitä ne halusivat, vaikkeivat sitä naiset koskaan vielä ole saanetkaan.
Nykyään tuntuu olevan ainoa haave näille nuorille bimboille, että näyteään omat "avut" netissä. Pyllistellään ja ollaan mahdollisimman "seksikkäitä". Ainoa tarkoiotus on miellyttää ja olla seksikkäitä mahdollisimman laajalle yleisölle.
Se jos mikä vie tasa-arvoa vaihdilla takapakkia taaksepäin. Naisten pitäisi tajuta että seksikkyys ei ole mikään maailman tärkein tavoite, vaan se että käyttää päätään.
Ne tissit ja pillut voi säästää sinne makuuhuonekäyttöön, niiden mainostaminen ja tyrkkyily vie tasa-arvoa aina vain taaksepäin.
Maailmassa rehottaa ihmiskauppa, tyttöjä ja naisia käytetään raa'asti rahantekokoneina, surullista että tavalliset nuoret haluavat vajota sinne viemäritasolle, vaikka kukaan heitä ei siihen väkivallan uhalla edes pakota.
Jotenkin tällasilta puuttuu täysin se taju maailmanmenosta, ei nähdä omaa napaa (tai tissejä) pitemmälle. "Minäminäminä ja minun "seksikkyys. Katsokaa kaikki kuinka vitun HOT mä ole". Surullista paskaa. Typeryyttä. I D I O T I S M I A.
Ottaa niin pattiin, kun tyhmyys ja bimboilu vain lisääntyy.