tilasin kaalimadolta ja sossulle pitäisi antaa tiliote. mitä teen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailijat
  • Ensimmäinen viesti
Voit sutata jollain kuulakärkikynällä saajan nimen. Kunhan et sotke summia. Tästä oli joskus joku uutinen, että noin sai tehdä esim. tilanteessa, jossa tiliote paljastaa vaikkapa puoluekannan tai muuta henkilökohtaista (jos on vaikka maksanut puolueen jäsenmaksun). Näin voi siis tehdä ainakin, jos on itse ostanut jotain, maksujen kohdalla voi olla eri käytäntö. Ehkä mukaan voi laittaa selvennyksen, että poistit saajan nimen intimiteettisuojan vuoksi tms.
 
tsot
Toimeentulotukihakemukseen kannattaa liittää ostokuitti seksivälineistä. Ne voidaan myäntää harkinnanvaraisena toimeentulotukena, koska ne katsotaan tarpeellisiksi harrastus- ja terveydenhoitovälineiksi.
 
anteeksimutta
Niinno sulla on sitten varaa ostaa dildo, mutta ei ruokaa (n) Arvaavat siellä soskussa, että käytät rahasi johonkin muuhun, kuin mihin pitäisi tilanteessasi. Voi äly ja väläys, saa sitä sitten itse työssäkäyvänä pihistellä ja miettiä, että raskisko ostaa naudan jauhelihaa vai pitäskö kumminki ottaa sikanautaa, kun joutu tällasille tolliskoille dildoja makselemaan.

Kyllä minäkin sinuna häpeäsin silmät päästäni!
 
vierailija
Niinno sulla on sitten varaa ostaa dildo, mutta ei ruokaa (n) Arvaavat siellä soskussa, että käytät rahasi johonkin muuhun, kuin mihin pitäisi tilanteessasi. Voi äly ja väläys, saa sitä sitten itse työssäkäyvänä pihistellä ja miettiä, että raskisko ostaa naudan jauhelihaa vai pitäskö kumminki ottaa sikanautaa, kun joutu tällasille tolliskoille dildoja makselemaan.

Kyllä minäkin sinuna häpeäsin silmät päästäni!
Mun täytyy kyl nyt peesaa tätä, sillä dildo ei liene useimille mitenkään välttämätön väline.
 
rrrrrrrrr
Ap tuskin viime kuussa sai sossusta rahaa kun tiliotteen antaminen sinne tuntui tulleen yllätyksenä. Tämä siis niille jotka valittavat dildo-ostoksesta. Toki faktahan on se että sillä toimeentulotuen perusosalla saa ja kuuluu ostaa muutakin kuin ruokaa, joten siinäkään mielessä hommassa ei ole mitään vikaa.

Ap, tosiaan pitäisi olla ihan ok sutata tuo saajan nimi pois.
 
vierailija
Mun mies taas on monesti laittanut mulle rahaa, ja koomikkona kirjoitellut niihin viestikenttiin vaikka mitä...
"kiitos viimeyöstä" "uusiin tisseihin" "uuden dildon hankinta".... Sitten tulikin tarve mm pankkiin toimittaa noita tiliotteita, niin pikkasenko hävetti :ROFLMAO:
 
Tottakai se on sossulle sama, mitä asiakas ostaa ja mistä, ja tietenkään jossain kaalimato-ostoksessa ei ole mitään noloa. Mutta jos ihminen itse kokee, että haluaa pitää tiedon vain itsellään, niin siihen on oikeus. Ihan sama vaikka joku ei haluaisi kenenkään tietävän, että on asioinut Tarjoustalossa. Sen saajan nimen voi sutata, kunhan ei suttaa numeroita.
 

Yhteistyössä