The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..huomenia...Mimmosta kivaa puuhastelua se pitäis olla? Sisällä vai ulkosalla? Picnic puistoon? Museovisiittiä? Mitä siellä ois kenties tarjolla kesäohjelmistossa?
Uimahalli olisi kiva, mutta tirpan käsi ei ole parantunut vielä. Ei mennä sinne hakemaan pöpöjä. Jotain muuta? Njaa, kun sen tietäisi. Ei osaa muksukaan määritellä. Ans kattoo, kyllä me jotain keksitään.
 
Uimahalli olisi kiva, mutta tirpan käsi ei ole parantunut vielä. Ei mennä sinne hakemaan pöpöjä. Jotain muuta? Njaa, kun sen tietäisi. Ei osaa muksukaan määritellä. Ans kattoo, kyllä me jotain keksitään.
Joo, kyllä varmasti päivä tuo tullessansa teillekin sen tekemisen :), se voi olla vauhdikastakin menoa sitten kun se välähdys tulee, joten kutreista kiinni vaan :)!
 
Kuulostaa ihanalle. Haluan pois täältä kerrostalosta. Talvella olen ihan tyytyväinen, ei lumitöitä. Harjalla pyyhin aamuin illoin meidän ovenedustan ja portaat lumesta ja kopsuttelen jään irti, ettei mummot kaadu.
Äkkisiltään taas hassua vaihtelua, mutta oishan tota lämmintä saanut piisata vielä ihan kunnolla :)..eilen illalla vallankin kun menin vielä sanomaan, että huomennakin on kiva uintipäivä....jaa-a, saas nähdä, ei ne nyt yhdessä yössä niin kovin viilenny, että voihan sitä rannalla käydä kurvailemassa :)
 
Oman aikansa parantuminen ottaa, mutta hyvässä vauhdissa näemmä kuitenkin :). Sitkeesti vaan, vähän on enää vain jäljellä :)(y)
Mitähän siihen keksisi ettei laput takerru haavaan? Laitan ensin Betadinea hoitamaan pöpöt pois, rasvalapun ja päälle taitoksia ja harsorullalla kiinni. Pitäisi olla hoitava ja takertumaton ja ilmava paketti. Silti joku kulma ottaa aina kiinni. Kauhea huuto pakettia avatessa. Ea-laukussa on myös isoja haavataitoksia valmiilla liimareunalla, kokeilen niitä seuraavaksi.
 
Mitähän siihen keksisi ettei laput takerru haavaan? Laitan ensin Betadinea hoitamaan pöpöt pois, rasvalapun ja päälle taitoksia ja harsorullalla kiinni. Pitäisi olla hoitava ja takertumaton ja ilmava paketti. Silti joku kulma ottaa aina kiinni. Kauhea huuto pakettia avatessa. Ea-laukussa on myös isoja haavataitoksia valmiilla liimareunalla, kokeilen niitä seuraavaksi.
Ootko ottanut pakettia irti ihan suikun alla? Basibact- pulverihan ois se kaikista paras mutta sen saatavuus on nykyään kortilla, harmi..
 
Juu, miksiköhän sitä ei enää saa? Sitä mun lapsuudessa aina laitettiin. Se oli hyvä aine.
Mulle sanottiin apteekissa kun sitä kävin kyselemässä, että sen saatavuutta nyt hankaloitetaan sen takia koska se on antibiottinen aine eli pähkäilevät sen välillä että ottavatko kokonaan pois vai laittavatko kenties reseptin taakse...aika pölhöä mun mielestä mutta eipä siihen asiaan ite voi mitään.
 
Mulle sanottiin apteekissa kun sitä kävin kyselemässä, että sen saatavuutta nyt hankaloitetaan sen takia koska se on antibiottinen aine eli pähkäilevät sen välillä että ottavatko kokonaan pois vai laittavatko kenties reseptin taakse...aika pölhöä mun mielestä mutta eipä siihen asiaan ite voi mitään.
Ihan idioottimaista. No, eipä haittaa. Pakista löytyy myös antibioottivoide. Laitan sitä seuraavaksi ja peitän haavan. Kohta riittää tavallinen laastari.
Note to myself: käy ea-kamat läpi ja hae täydennystä apteekista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä