The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: poika
pitäsköhän mun liittää johonkin deittiilmoon tämä saavutukseni. helpottaahan se kumppaninkin elämää kun en huutele olutta tuomaan. olen aika varma että naiset arvostavat näitä pieniä arkea helpottavia asioita.
Johonkin deitti-ilmoon:eek:, kuinka monta sulla niitä oikein on?:p

Kyllä monet naiset mielellään hakee miehelleen juotavaa, usko mua, mää tiiän.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Tiiättekö sen tunteen, ko ootte viikkotolkulla tapelleet tulehtuneen ja paisuneen, mätää puskevan sormennivelen kanssa. Antibioottien ja basibactikuurin jälkeen helpottaa aika paljon. Sit se alkaa kasvattamaan hyvin uutta ihoa ja haava menee jo ihan nätille ruvelle. Sit kun sormi on kaks päivää sattumatta eikä heijastele kipua enää minnekään muualle, niin jätätte sen auton takaluukun väliin. Olikin ihan liian kivaa saada sormi koukkun o_O
 
Tiiättekö sen tunteen, ko ootte viikkotolkulla tapelleet tulehtuneen ja paisuneen, mätää puskevan sormennivelen kanssa. Antibioottien ja basibactikuurin jälkeen helpottaa aika paljon. Sit se alkaa kasvattamaan hyvin uutta ihoa ja haava menee jo ihan nätille ruvelle. Sit kun sormi on kaks päivää sattumatta eikä heijastele kipua enää minnekään muualle, niin jätätte sen auton takaluukun väliin. Olikin ihan liian kivaa saada sormi koukkun o_O
stadilainen on vaarallinen mies :LOL: ei vaan, ei saa nauraa toisen pipille.
 
Tiiättekö sen tunteen, ko ootte viikkotolkulla tapelleet tulehtuneen ja paisuneen, mätää puskevan sormennivelen kanssa. Antibioottien ja basibactikuurin jälkeen helpottaa aika paljon. Sit se alkaa kasvattamaan hyvin uutta ihoa ja haava menee jo ihan nätille ruvelle. Sit kun sormi on kaks päivää sattumatta eikä heijastele kipua enää minnekään muualle, niin jätätte sen auton takaluukun väliin. Olikin ihan liian kivaa saada sormi koukkun o_O
Empä voi kehua että tietäisin.

Ei kait sitä kuitenkaan kannata noin yrittää katkasta, olisko sulla jotain terävää, onnistuis helpommin?:D
 
stadilainen on vaarallinen mies :LOL: ei vaan, ei saa nauraa toisen pipille.
Mun piti piettää peräluukkua tietyssä asennossa, mutta ei se äijä sitten hoksannu varottaa et se luukku sulkeutuu itsestään sitteko se on tarpeeksi alhaalla. Olin siin sitte sormet jumissa ja huhuilin vienosti, josko se tulis auttamaan vähän. Mut ei tullu ko puolisenttinen repale siihen haavan viereen. Mut sormi se vaan on, ohan niitä vielä yhdeksän ehjää (y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä