Onko 27-vuotiaalla enää mitään mahdollisuutta löytää hyvä mies?

• Viestiketjun aloittaja Sitsa
  • Ensimmäinen viesti
vierailija.....
Kokematon, takana nolla suhdetta ja ensisuudelmakin on vielä kokematta.
Mistä sen miehen voisi löytää?
Löytää hyvinkin, kokemuksella voin sanoa. Itse löysin netistä 26-vuotiaana ensimmäisen miesystävän ja hyvä onkin. Taloa rakennetaan ja perhettä perustetaan 3 vuoden yhdessä olon jälkeen. Joskus harmittaa, että en kasannut kokemusta ennen kuin tämän miehen löysin, mutta minkäs teet, kun ujo olen. Myös kaksi ystävääni ovat löytäneet ekan miehensä netistä, mutta niissä suhteissa tuntuu ainakin ulkopuolisen silmissä olevan aika paljon ongelmia.. Olen sitä mieltä, että kun naiselta (tai mieheltä) puuttuu kokemusta parisuhteesta ja seksistä, niin sitä hyvin herkästi tyydytään siihen mitä saa, kun ei paremmasta tiedetä. Onneksi itselle kävi parempi tuuri.

vierailija v
Olin 27, kun löysin mieheni netistä, ja hän on todella hyvä aviomies ja omistautunut isä. 7 vuotta ollaan nyt oltu naimisissa ja yli 10 yhdessä.

Kuten sua jo neuvottiin: älä tyydy ekaan vaan aseta rima korkeelle! Se ei ole miinus, ettei sulla oo kokemusta.

vierailijaxx
Ei, koska hyvää miestä ei tähän maailmaan ole vielä syntynytkään. :LOL: Samanlaisia "sikoja" kaikki tyyni... Toisista se ivaan paljastuu ennemmin ja toisista myöhemmin. ;)

vierailijooooooooooo
Ei se ikää katso, että löytääkö kumppanin. Paa nettiin ilmotus, kerro rehellisesti millainen oot. Seksin perässä juoksevat tunnistaa aika äkkiä. Jos mies kiinnostuu oikeesti ni se pysyy viikkojakin mukana vaikka ei saa seksiä.

konservatiivikko
Löytää hyvinkin, kokemuksella voin sanoa. Itse löysin netistä 26-vuotiaana ensimmäisen miesystävän ja hyvä onkin. Taloa rakennetaan ja perhettä perustetaan 3 vuoden yhdessä olon jälkeen. Joskus harmittaa, että en kasannut kokemusta ennen kuin tämän miehen löysin, mutta minkäs teet, kun ujo olen. Myös kaksi ystävääni ovat löytäneet ekan miehensä netistä, mutta niissä suhteissa tuntuu ainakin ulkopuolisen silmissä olevan aika paljon ongelmia.. Olen sitä mieltä, että kun naiselta (tai mieheltä) puuttuu kokemusta parisuhteesta ja seksistä, niin sitä hyvin herkästi tyydytään siihen mitä saa, kun ei paremmasta tiedetä. Onneksi itselle kävi parempi tuuri.

Kyllä talo pitää rakentaa tai ei ole oikea mies ei mikään. nainen sitten synnyttelee vauvoja. talolainaa hitosti heti suhteen alkuun niin ei tule kummallekaan helppoa pakomahdollisuutta.

vierailija...
Kyllä talo pitää rakentaa tai ei ole oikea mies ei mikään. nainen sitten synnyttelee vauvoja. talolainaa hitosti heti suhteen alkuun niin ei tule kummallekaan helppoa pakomahdollisuutta.
Ja mikä sua riipii? Mihin tästä pitäis paeta? Kumpikin ollaan jo sen verran "iäkkäitä", että tiedetään mitä tahdotaan ja kun kerran heti löytyi sopiva kumppani, jonka kanssa voi kaiken jakaa ja rakkauttakin on yli äyräiden, niin miksi jarrutella? Kummallakin on vakituinen työ ja muutenkin jos ei nyt vauras niin ainakin vakaa taloudellinen tilanne. Talolainaa ei oteta mielin määrin, kun ei mitään jättisuurta kartanoa kaivata, kunhan vain saadaan talo, jossa on tilaa 2-3 lapsiselle perheelle eikä lapset edes tartte omia huoneita. Aina ei kannata olettaa, että perheen perustaminen olisi jotenkin epävakaalla pohjalla sen vuoksi, että pari on ollut yhdessä "vasta" 3 vuotta. Jotkut meistä ottaa elämän vähän eri asenteella.

Yhteistyössä