Minä vanha ämmä sain nuorta miestä :)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
"Orvokki"
Niin, tarjokkaita olisi kyllä ollut, mutta ei ole kelvannut. Odotan vanhainkotia ja keinutuolikaveria, yhdessä sitten potkiskeltaisiin keinutuolin jalaksia niitä pa-----a puolisoita ajatellen ja naurettaisiin niin että. Kyllä olisi kivaa ja sitten kaffeelle. Voitaisin vaikka pussata, tykkään vanhemmista miehistä!

"toyboy"
Etin vanhempaa naista, kohta 18v ja valmis koittaan mitä vaan :) en ole kukkakeppi käyn aktiivisesti salilla ja jos sitä ei huomaa niin voivoi... iällä ei ole merkitystä ja kuvanki laitan jos oikeesti kiinnostaa :) osaan käyttäytyä ja olen sellainen joka anopin unelma :D

"puuma"
[QUOTE="toyboy";30270723]Etin vanhempaa naista, kohta 18v ja valmis koittaan mitä vaan :) en ole kukkakeppi käyn aktiivisesti salilla ja jos sitä ei huomaa niin voivoi... iällä ei ole merkitystä ja kuvanki laitan jos oikeesti kiinnostaa :) osaan käyttäytyä ja olen sellainen joka anopin unelma :D[/QUOTE]

Helpottaisi asiaa, jos kertoisit, mistä päin olet.

Nainen vuosimallia 51
Tänä kesänä kokeilin, että voisinko löytää itselleni n. 47-vuotiaan miehen. Olen nyt todella yllättynyt, kun olen sellaisen löytänyt. Hän on todella ihana luonteeltaan, mutta en ole hänen kanssaan ollut vielä intiimissä suhteessa. Olen tavannut hänet vain kaksi kertaa ja nyt olisi kolmas kerta tulossa.
Olen täysissä järjissäni oleva nainen. Mitä mieltä olette tästä ? Tähän ikäkysymykseen hän on vastannut, että iälläni ei ole merkitystä kun hän pitää luonteestani.

Yhteistyössä