Noh... eihän sinua nyt vanhaksi voi kutsua kai =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:35Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Minkäs ikäinen se AP on sitten ?
Omasta mielestä olen. Ja olin aika yllättynyt muutenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Noh... eihän sinua nyt vanhaksi voi kutsua kai =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:35Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Minkäs ikäinen se AP on sitten ?
tööllö naapuri pitäjästä =)Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:Kuopiossa asustelen
No näköjään kun vieläkin jaksat nostella tätä ketjuasi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei voi sanoa muutakuin että piristi elämää kummasti
NiimpäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No näköjään kun vieläkin jaksat nostella tätä ketjuasi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei voi sanoa muutakuin että piristi elämää kummasti
No kyllähän se sokea jyväkin joskus kanan löytää... Joku itseensä kyllästynyt mies.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hyvän näköistäkin. Ilmeisesti en niin vanha etteikä pillu ois kelvannut. Muuta en kaipaa.
Näin on. Nuorin mies on tähän asti ollut 24 v ja itse olen 43 v.ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on nuorta ***** tyrkyllä ihan liiaksi asti aikuiselle naiselle, mutta onpa varaa valita
Kiinnostaako 18v ?Näin on. Nuorin mies on tähän asti ollut 24 v ja itse olen 43 v.
Jotenkin hassun oloinen ketju. Tai sitten se on vain minun oma elämäntilanteeni, joka värittää pahoin näkökulmaani. Olen 49 ja mies 33 - takana toistakymmentä vuotta avioliittoa.Hyvän näköistäkin. Ilmeisesti en niin vanha etteikä pillu ois kelvannut. Muuta en kaipaa.
Oliko miehes 13 vuotias kun menitte yhteen?Jotenkin hassun oloinen ketju. Tai sitten se on vain minun oma elämäntilanteeni, joka värittää pahoin näkökulmaani. Olen 49 ja mies 33 - takana toistakymmentä vuotta avioliittoa.
Toistakymmentä tarkoittaa yli 10.Oliko miehes 13 vuotias kun menitte yhteen?