The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:cry:

Mut on vähän niinku häädetty, isi oli luvannut talon nuorison käyttöön kun me ollaan pois. Ihan kivahan se on nähä semmosia kavereita joita harvemmin näkee
Vai hääti sut pois :confused:o_O no jos on kiva tavata harvoin nähtyjä kavereita, niin varmaan menee ahtaissa tiloissa mökillä ihan leppoisasti juhannus. :)

• Tykkää
Reactions: Bitch
Kilin kellit mä mitään syönyt, kun lähdin seikkailemaan täällä lenkille :D...ja milloinkahan mä opin pitämään tämän lörppäsuun pienemmillä säädöillä, sillä niin meinas lirahtaa reisille tämä "...kyllä mä tiiän missä mä pompin!" - lähtölausahdukseni :D

Kyllähän sitä täälläkin toki eteenpäin pääsee ja mainiosti mutta jos ei yhtään kiinnitä huomiota maisemaan ja ympäristöönsä, niin tämmösellä sujuvalla ja kätevällä eritoimivalla sisäisellä kompassilla, mikä mullakin tässä on *kiillottaa sädekehäänsä ja kohentelee tonttuhattua*, niin.....pari kertaa jo olin huulipyöreenä ja sormisuussa :D

Vaan selvisin, ja olipas vinkeetä ja mukavata pienessä ropisevassa vesisateessa :)

Jos mä nyt suhikun raikkaana vaikka asettuisin tässä ja vaikka jopa söisinkin jotain :D

• Tykkää
Reactions: Bitch
...Bitchille aivan hillitömän hilpeetä mökkeilyjuhannusta :)! Kun porukka on se maan mainioin ja vielä kun siinä on sitä spessusaumaakin eli ette turhan usein edes näekään, niin - teille on niin tulossa todella marvellous and fabulous Midsummerpartytime :)!

Ja siinä ei paljoa paina mökin koko eikä se sataako vettä vai...sataako :D. Seura se on mikä laittaa kaatosateessakin auringon paistamaan :) <3!

• Tykkää
Reactions: Kais ja Bitch
Sanoja, jotka on vaikea lausua hiprakassa:
- Suuryritysrypäs
- Kulttuuriministeriö
- Prikaatinkenraali
- Karnevaalikaravaani
- Keskuskauppakamari

Sanoja, jotka on hyvin vaikea lausua hiprakassa:
- Objektiviteettiperiaate
- Konstitutionalismi
- Porfyyrigraniittiroso
- Transsendentaalifilosofia
- Bronkopneumonia.

Sanoja, joita on liki mahdoton sanoa hiprakassa:
- Ei, ei, en minä osaa laulaa!
- Iltaa, konstaapeli, anteeksi aiheuttamani häiriö
- Ikävä kyllä et ole tyyppiäni
- Ei enää viinaa minulle
- Kiitos, en halua seksiä

Viettäkäämme Juhannus juhlat nämä seikat huomioiden.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Sanoja, jotka on vaikea lausua hiprakassa:
- Suuryritysrypäs
- Kulttuuriministeriö
- Prikaatinkenraali
- Karnevaalikaravaani
- Keskuskauppakamari

Sanoja, jotka on hyvin vaikea lausua hiprakassa:
- Objektiviteettiperiaate
- Konstitutionalismi
- Porfyyrigraniittiroso
- Transsendentaalifilosofia
- Bronkopneumonia.

Sanoja, joita on liki mahdoton sanoa hiprakassa:
- Ei, ei, en minä osaa laulaa!
- Iltaa, konstaapeli, anteeksi aiheuttamani häiriö
- Ikävä kyllä et ole tyyppiäni
- Ei enää viinaa minulle
- Kiitos, en halua seksiä

Viettäkäämme Juhannus juhlat nämä seikat huomioiden.
:D - entäs jos noita hyvin vaikeita sanoja on vaikea jo sanoa ihan selvistä päinkin :D....mitäs sitten?! :p

..kokeilepa ite vaan lausua noi sanat kohtuu nopeasti, niin kyllä huomaat että sullakin on veri tankerous kieli suussas :D

• Tykkää
Reactions: IhQ
...Bitchille aivan hillitömän hilpeetä mökkeilyjuhannusta :)! Kun porukka on se maan mainioin ja vielä kun siinä on sitä spessusaumaakin eli ette turhan usein edes näekään, niin - teille on niin tulossa todella marvellous and fabulous Midsummerpartytime :)!

Ja siinä ei paljoa paina mökin koko eikä se sataako vettä vai...sataako :D. Seura se on mikä laittaa kaatosateessakin auringon paistamaan :) <3!
Pikkusen nyppi kun joku ahne oli ostanut kaupasta kaikki vaahtoutuvat vaniljakastikkeet! Piti soveltaa, vaahtoutuvaa suklaakastiketta ja vaniljatuorejuustoa. Kai niistäkin kelvollisen juustokakun saa

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä