mammy harmaana
Ei niihin tietenkään ole samanlaista sidettä, kuin tähän meidän lapseen. Voisi sanoa, että hän välittää niistäRakastaako aikasempia lapsiaan?
Ei niihin tietenkään ole samanlaista sidettä, kuin tähän meidän lapseen. Voisi sanoa, että hän välittää niistäRakastaako aikasempia lapsiaan?
Hyvä, monesti vaan on uudelle vaimolle tullut yllätyksenä että puolison kuoltua menee koti myytäväksi, siis jos ei ole maksaa perillisille osuuttaan.Elatusmaksuihin menee 1200e, että kyllä se entinen ihan ruhtinaalisen korvauksen saa. Miksi mun pitäisi edes miehen omaisuutta saada, lapsethan hänet perii? Mulla on kyllä ihan omat tulot ja omaisuudet.
Kuinka sä uskallat luottaa tuollaisen miehen kohdalla että side säilyisi teidän erottuakin?Ei niihin tietenkään ole samanlaista sidettä, kuin tähän meidän lapseen. Voisi sanoa, että hän välittää niistä
Miten se mun ongelma olisi?Kuinka sä uskallat luottaa tuollaisen miehen kohdalla että side säilyisi teidän erottuakin?
No ei kait se sitten sun ongelma ole jos sun lapsen ja sen isän side katkee erotessanne.Miten se mun ongelma olisi?
Joo mut kun mulla on tylsää ja liikaa energiaa jalka paketissa=DÄlkää nyt kauhean tosissanne tuolle mammylle hermostuko, aika läpinäkyvä provo.
Ei olekaan.No ei kait se sitten sun ongelma ole jos sun lapsen ja sen isän side katkee erotessanne.
Mitä tässä on väärin tehty?Joo eihän kukaan voi olla noin kylmä ja kusipäinen ihminen kuin mammy ja sen unelmien prinssi on. Toivottavasti on provo ettei tuollaiset ole saanut vielä lapsia.
Se, että sun pitää kysyä tuollaista kertoo kaiken oleellisen susta ja sun miehestä.Mitä tässä on väärin tehty?
Eikö nykyään saa erota vai mikä on ongelma?Se, että sun pitää kysyä tuollaista kertoo kaiken oleellisen susta ja sun miehestä.
Mä oikeasti toivon, että sä olet vain typerä provo koska ei kukaan voi olla oikeasti noin helvetin tyhmä ja tunteeton. Väärin on tehty siinä, että sun miehesi on hylännyt omat lapsensa! Helvetti vieköön!Eikö nykyään saa erota vai mikä on ongelma?
Näkeehän se niitä pari kertaa kuussa.Mä oikeasti toivon, että sä olet vain typerä provo koska ei kukaan voi olla oikeasti noin helvetin tyhmä ja tunteeton. Väärin on tehty siinä, että sun miehesi on hylännyt omat lapsensa! Helvetti vieköön!
Tässä mun ajatukset susta ja sun "miehestä":Näkeehän se niitä pari kertaa kuussa.
Miksi en ehtisi? Lapsi leikkii itsekseen ja mulla on mieskin täällä asioita hoitamassa. Sori jos teillä ei voi koskaan löhöillä koko päivää, meillä tälläinen on mahdollista halutesaan.Taitaa olla jollain tylsää, kun on keksinyt itselleen mukahupaisaa sadepäivän viihdykettä. Jos tällä trollilla olisi oikeasti lapsi, mies ja useampia lapsipuolia, niin ei hän täällä ehtisi koko päivää roikkumaan.
Miksi en ehtisi? Lapsi leikkii itsekseen ja mulla on mieskin täällä asioita hoitamassa. Sori jos teillä ei voi koskaan löhöillä koko päivää, meillä tälläinen on mahdollista halutesaan.
Mikä tässä oli hauskaa?Päivän parhaat naurut, kiitos kusin melkein housuihini täytyykin varautua seuraavalla kerralla tenoihin kun tänne eksyy.
Hullu saa olla mutta ei tyhmä
Väärin meni tämä arvaus.Heh, tuo "mammy" taitaa valitettavasti olla ihan oikea tapaus ja itseasiassa mustana palstaillut joskus nimimerkillä "Rva Ilkeä Harmaa" ja tuo varsinainen "unelmamiehensä" nimimerkillä "Ilkeä Harmaa".
Jututkin täsmää, nimittäin se levähtänyt maatuska (Rva Ilkeä Harmaa) nutisi aikoinaan palstalla siitä, kuinka miehen lapset käydessään leikkivät hänen lapsensa leluilla.
Muutenkin ko. pariskunta vaikutti suhteellisen köyhältä tapaukselta noin älyllisesti ja henkisesti, vähän sellasta sivistymätöntä ja äärimmäisen egoistista heikompaa ainesta, joiden mentaliteetti elämässä on "minulla on OIKEUS ja nuo muut vaan kohtelee kaltoin :'(" - eli mitään vastuuntuntoa ei ole.
No, siinä on kaksi samanlaista ihmispersettä löytäneet toisensa eli hyvä heille.
Äärimmäisen surullista vaan, että tuollaiset ihmiskunnan häpeäpilkut saavat lisääntyä, lapsiraukat.
Ois Aatulle taas hommia.
No, väliäkö sillä.Väärin meni tämä arvaus.
Juuri näin, onneksi on Mörköäidin kaltaisia fiksuja naisia vielä olemassa.Unohdit mainita, että naisen pitää kunnioittaa miehen toiveita. Toisin päin ei taida olla niin tärkeää, eikös vaan.
Ei oo todellista!Juuri näin, onneksi on Mörköäidin kaltaisia fiksuja naisia vielä olemassa.
Telaketjufeministit voi painua helskuttiin lesboilemaan tai leikkimään niillä kuohituilla miehillänsä.