The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No josko tää päivä nyt lähtis käyntiin. Tapatin lähes itseni salilla, tein sellasen rääkin, että oksat pois, mut nyt on hyvä fiilis. :love:
sit lapsukaiset hakee ja kaupan kautta kotiin ja duunaa kakkujuttuja. Lupasin yksii ristiäisiin väsätä kakun sunnuntaiksi nii pakko se nyt on vaan alottaa ruusujen näpräämine, et se tulee valmiiks ajoissa :)
Millaisia kakkuja teet ?
Treeni antaa kyllä ihanan olon. :)
 
Vissiin kuitenkin ihan mukavaa,kun elämä vie paikasta toiseen. :)
No jospa tässä pääset lomaan kiinni, rauhoidut ja relaat ja nautit kesästä.:)
No onhan se ihan kiva et ohjelmaa on ja elämää.
Talossa on nykyään 4 kissaa, joten ei ihan heti rauhallista hetkeä tule niidenkään puolesta.
Kyllä mä tuohon terassin sohvalle vielä vaakatasoon ehdin, jossain välissä :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Kais
Saman huomannut.
Nykyään kroppa on sen mallinen/kokonen et ei tunnu sopivia housuja löytyvän kun lastenosastolta ja sielläkin on syytä sovittaa housut ettei osta liian isoja :eek:
Niin,joo sie oot aika pikkuinen immeinen :) just nyt mie oon väli vaiheessa, housut on joko liian isoja tai liian pieniä :unsure: ja viellä on varaa laihtua. Ihan lastenosastolta ei mun sentään tarvia viellä ehtiä vaatteita.:)
 
No onhan se ihan kiva et ohjelmaa on ja elämää.
Talossa on nykyään 4 kissaa, joten ei ihan heti rauhallista hetkeä tule niidenkään puolesta.
Kyllä mä tuohon terassin sohvalle vielä vaakatasoon ehdin, jossain välissä :)
Kissojen touhuja ja elämää on kyllä välillä ihana seurata :D kaikkee ne keksivätkin, lurjukset.:rolleyes:
Meillä on vaan 2 kissaa ja välillä ihan mahottomia.
 
Millaisia kakkuja teet ?
Treeni antaa kyllä ihanan olon. :)
No vähän laidasta laitaan, mut tosta tulee nyt sellanen neliön mallinen kermakakku mihi tulee päälle vauva, nimi ja ruusuja ja ehkä varpaita, jos ne saa jotenkin nätisti siihen sopimaan :)

Ja juu treenaamisesta tulee hyvä olo, nyt ku on päässy taas siihen kiinni, kyllä mä oon niin kaivannut tätä olotilaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Kais
Niin,joo sie oot aika pikkuinen immeinen :) just nyt mie oon väli vaiheessa, housut on joko liian isoja tai liian pieniä :unsure: ja viellä on varaa laihtua. Ihan lastenosastolta ei mun sentään tarvia viellä ehtiä vaatteita.:)
Hukkapätkä muutenkin ja nyt sit vielä jonkinlaisen kuntoilupiikin saaneena niin kutistunut kasaan. No en mä valita, itsepähän olen tuon saanut aikaseks ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva.McGarmiwa
Kyllä niitä joitain tulee kuunneltua, riippuen tietysti mikä kappale.
Nyt niitä vaan tyhmempi kuunnella kun tulevat suoraan videona, eikä linkkinä. Jos kappaletta kuntelee ja päivittää sivua niin kappale katkeaa.
Pimpeli pompeli - nappasepa käyttöösi hiirellä vaan ton videon yläpuolella oleva linkki, niin sulla soi se biisi eri sivulla ja pääset päivittämään esim. tämän sivua :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Oon muuten huomannut laihtumisessa pari huonoa puolta.:confused:
Vanhat sormukset pyörii sormissa ja uhkaa tippua, osa vaatteista on niin löysiä,että jos ei mallaa ja kokeille kunnolla kotona,niin saa varoa ihmisten ilmoilla ettei hame tai housut putoa nilkkoihin :oops:
ja lisäksi joitakin uusia vaatteita joutuu ostamaan, kun on niin isoja,että perse roikkuu melkein nilkoissa ja vatsan kohdilla tilaa olisi toisellekin ja reisissä isot kangaspussit :sneaky:
Mutta tuohonkin on olemassa iloinen ratkaisu - shoppailemaan ja ulkoiluttamaan miehen pankkikorttia :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Se on päivä niin sanotusti pulkassa ja hanskat naulassa, jotta viikonloppu saa tulla :) *vilkuttaa*

Kaupassakin ehdin käydä perjantai- iltapäivän huumaa ihmettelemässä sekä sitä omaa järjenjuoksua kun koukkasin vielä nämä kaksi ipanaa mukaani - olivatkin sarjassamme vinkuintiaaneja. Mitään kunnon vastausta ei irronnut kummaltakaan ja kun tein ratkaisuja omin päin, niin johan irtos vokaaleja :D...

Pesukoneen roiskasin päälle, heti häröilyä ja sitten mä taidan tehdä perinteiset :)...ihana vesisade muuttui meinaan tosi lämpimäksi auringonpaisteeksi :)

Tästä alkaa hyvänolonnostatukset :)

Ja laitan vielä musaakin, tää vain vie mennessään :), ruotoon liikettä, polviin joustoa ja lantio sheikkaamaan!

 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Oi varmasti ihana ja herkullinen kakku.:p
Mie oon viime aikoina tehnyt vaan raakakakkuja ja jättänyt perinteiset kakut muille.
Sinne tulee väliin valkosuklaamousse vadelmilla ja tummasuklaamousse mansikoilla :p

Mä en oo kans hetkees tehny kermakakkuja, mut nytten ku pyydettiin nii heikkona hetkenä suostuin :D saa siitä sit vähä vaivanpalkkaaki :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
...pistän ihan kohta justiinsa peruna-jauheliha-kasvishässäkän uuniin ja sitten häppäsen ulos nauttimaan auringosta ja itteni rääkkäyksestä, kun hötkyilyttää taas...:D

Ja voitteko kuvitella - mittariin lähvähti ulkolämpöasteiksi yli 20 ja plussaa :eek:(y):cool::D....aijaijai - nyt kesätellään ja isosti suurella sykkeellä :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Minerva.McGarmiwa
vierailijasetä
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä