Naapurin likka ottaa ALASTI aurinkoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vituttaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vituttaa!

Vieras
Voinko soittaa poliiseille tms tästä? Naapurin 18-vuotias likka makaa etupihalla ilkosillaan! Äkkiä alko ukkoa pihahommat kiinnostaa... Alueella on kuitenkin lapsiakin... Onko ihan pakko paljastella itseään?! >:(

Anna tytön olla ja miehen kattella :p Jos oma vaimo on ruma niin kyl nyt kerran kesässä pit saada tsiigaa hyväkroppasta tyttöä.. Eikä oo ees laitonta..

T MIES

Mitäs niille lapsille tapahtuu jos ne näkee alastoman ihmisen? Eiköhän kaikki ole alastoman ihmisen nähnyt, esim uimahallissa, omassa saunassa etc.
Minäkin otan omalla pihalla alasti aurinkoa, muttei se häiritse ketään koska olen lähes 4-kymppinen.
Eikä kyllä häirinny sillonkaan kun olin 22

Meillä ollaan alasti ulkona vain öisin ja silloin onkin porukkaa enenmänkin

QXbS1SX.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;30850669:
Mitäs niille lapsille tapahtuu jos ne näkee alastoman ihmisen? Eiköhän kaikki ole alastoman ihmisen nähnyt, esim uimahallissa, omassa saunassa etc.
Minäkin otan omalla pihalla alasti aurinkoa, muttei se häiritse ketään koska olen lähes 4-kymppinen.
Eikä kyllä häirinny sillonkaan kun olin 22

Häirii kyl ihan itusti rupsahtaneen nelikymppisen alastomuus.

Mä en usko, että kellekään jää traumoja, jos näkee nakuja ihmisiä :D

Mutta ajoteiden läheisyydessä se saattaa aiheuttaa vaaratilanteita ihan vaan siksi että jengi kääntyy yllättyneenä katsomaan että "hä, onks tuolla joku oikeasti alasti".

Alastomuutta näkee taatusti ihan tarpeeksi netissä jos sitä haluaa katsoa. En usko, että kukaan viitsii oikeasti (niinko aapeen ukko muka) edes ulos asti kävellä nähdäkseen.

Kiekonheittäjä Pertti Hynni on syönyt 100 nakkia ja perunat päälle! Perunoita oli Pertin kertoman mukaan alle kymmenen joten Pertti itse ei halua että perunoita lasketaan mukaan tuohon ennätykseen koska perunoita oli niin "vähän".

Ehkä tässä ei nyt oo pointtina se, että siellä joku ottaa ilkosillaan aurinkoa- vaan nimenomaan se, että kyseessä ei ole rusketuksen hankkiminen vaan huomion. Kuka muka alasti lähtee postia hakemaan? Melko kiusallista muille.. Mä luulen, että meillä mies enemmänkin huolestuisi nuoren tytön tilasta, että mahtaako kaikki olla kondiksessa kun pitää itseään esitellä noin- tuskin jäisi kieli pitkällä kattelemaan. Miettikää nyt, 18 v on kuitenkin oikeasti ihan tosi keskenkasvuinen vaikka onkin "aikuinen". Meillä menis varmaan lapset uteliaana kysymään, että miksi olet alasti.. ei niitä se alastomuus muuten sen kummemmin hetkauttaisi (paitsi isompia nolottaisi) .Vähän kyllä epäilyttää että kukaan toimisi noin, sitähän on äkkiä kuuluisa kun joku keksii vähän kännykällä kuvata ja jakaa sen sitten minne ikinä keksiikään (vaikka, sitähän tässä ehkä juuri halutaan).

Yhteistyössä