The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onhan se, ja varsinkin Mozartin musiikki :heart:

Heräsin just päikkäreiltä. Näin unta että möhlin auton ratissa. En sitten tajunnut uneksia tosta Mozartin musiikista :snotty:
...ei voi olla tottakaan toi sun unes :hug: :D....Noo - sitten kun köllähdät yöunille, niin sä varmaan teet jonkun häikäisevän suuren ja mainetta ja kunniaa kirvoittavan mestariteoksen :)
 
Mä kiskoin tänään ekaa kertaa pitkästä aikaa nappikset jalkaan ja kävin höntsäilemässä naapuruston ukkojen kanssa. Aluksi oli ikään kuin pallo hukassa mutta kyllä se siitä sitten taas lähti luonnistumaan. Mieluusti kuvittelen, että olin oikeasti taitavampi kuin osa ukoista, ei voinut olla kyse siitä että ne oisi kunnioittaneet sukupuoltani ja olleet runttaamatta mua kovin pahasti
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
...ja aamulla herätessä oon et "taisin nähdä jotain jännää unta, mutta en millään muista enää mitä..."
Hei, toi on muuten ihan ärsyttävä olotila kun aamulla herää ja on vielä semmosessa unisumussa ja muistaa vain hyvin pieniä ja hataria välähdyksiä unesta, joka kuitenkin tietää olleen tosi hyvä! Pistää hetkellisesti patittamaan moinen mutta onneksi vain hetkellisesti...:)
 
Vaan nyt mä lähden jallittelemaan hattarallisia unikuvia :wave:..huomisen aamu on turhan likellä tassuttelemassa esiin joten ei muuta kuin unilaivan kyytiin hiio hoi :)!

Nukkukaahan makoisasti sitten kun köllöttelemään menette :kiss:
 
Kuulostaa ihan täydelliseltä päivältä! Osaan kuvitella pienen miehen ilon :)

Ja onnea myös mahtavasta koulusuorituksesta!
Ei oo ollu kyl mitään valittamista tänään. No, ämpärin kanssa soittelu oli vähän nihkeetä, ja kamalana ihmisenä olin vielä vähän vahingonilonenkin ko puolikas vaan sano sille että "minä en halua nyt puhua" ja meni katsomaan elokuvaa. Eipä kiinnostanu kuulumiset mun kertomana enää sen jälkeen. Semmonen voittaajafiilis, et kato nyt mistä kaikesta jäät paitsi olemalla möhlö. Eli oikeestaan ihan hyvä puhelu :D

Ja kiitos onneista, ei paljon peruskoulutodistuksen rivi kutosia enää mielessä kummittele :D
 
IhQ
Huomenta!

Kirahville ja puolikkaalle onnittelut!:flower:


Tinku, et lopeta sitä syömistä! Siitä ei seuraa ku entistä kökömpi olo. Uskon että yksin syöminen on tylsää (vaikka tälleen perheellisenä semmoisia syömishetkiä joskus ihan kaipaa) mutta silti. Syöt sitä mitä maistuu.


Vielä pitää tuosta skeittihommasta sanoa, vähän minuu epäilytti tytön innostus, kun hän ei ole mikään kovin liikunnallinen tyyppi muuten. Siis on ollu ihan toimintaterapiassakin motorisen kömpelyyden yms. takia vai mikähän se oli se sanmuoto mitä käytettiin..on kans roteva/isokokoinen, eikä näytä sillä tavalla niin notkealta.

Tottakai toivon että tästä nyt tulis jotain pitkäikäisempääkin juttua, ja hyvin nuo ekat harjoitukset näytti menevän. Ite oon niin pitkään halunnut kokeilla just skeittiä/lumilautailua mutten oo uskaltanut ikinä. On nolottanut/pelottanut eikä oo ollut ketään kaveriakaan. Nyt oon jo niin vanha (ainakin fyysisesti) etten enää senkään takia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä