2 kk naimisissa, mies riisui sormuksen js käveli juuri ovesta ulos

• Viestiketjun aloittaja "Epäonnistuja"
  • Ensimmäinen viesti
Aapee...
Kyllä mies osallistuu kotona. Tosiaan imuroi kerran viikossa, petaa sängyn, pyykkää jos kerron, että tarttee esim. valkoisia/mustia/alusvaatteita pestä.

Joskus sitten tää mun keskenkasvuisuus (niin kuin joku asian ilmaisi) tulee esiin esim. semmoisessa, että mies istuu illalla läppärillä tekemässä työhommia ja pyytää mua vaikka tekemään voileivät itselleen. Jos mä sitten sanon, etten jaksa enää kokkailla tähän aikaan illasta vaan haluan nukkua, niin miehellä palaa käämit siitä, etten voi tuollaista pikku asiaa tehdä, että paljonko siihen menee aikaa, max. 4 minuuttia!

Tämä mun "haluun nukkua" tai "meen nyt nukkumaan" tai "mä oon niiiin väsyny" saa miehen myös vihaiseksi, koska siitä on tullut synonyymi sille, ettei (taaskaan) saa seksiä.

justjoo
Mitä jos ap unohtaisit sen kelloon tuijottamisen ainakin seksin ajaksi?? Kuka edes katsoo silloin kellosta aikaa??? Suihkussa käymiseen, hampaiden pesuun ja siihen liittyvään ''liikuntaan'' ei mene tuntia tai pidempään ellet sitten liiku etana vauhtia. Hei haloo??!!

"Anne"
Mitä jos ap unohtaisit sen kelloon tuijottamisen ainakin seksin ajaksi?? Kuka edes katsoo silloin kellosta aikaa??? Suihkussa käymiseen, hampaiden pesuun ja siihen liittyvään ''liikuntaan'' ei mene tuntia tai pidempään ellet sitten liiku etana vauhtia. Hei haloo??!!
Siis mies haluisi, että ap harrastaisi liikuntaa, mutta siihen liikuntaan ja sen jälkeisiin pesuihin yms menee 1,5h yhteensä.

"mimmi"
Noh, kertomasi perusteella caikutat kyllä tosi rasittavalta tyypiltä, varmaankin ihan huomaamattasikin. Mulle olis kyllä aikamoinen turnoff jos joka kerta kun alettais puuhaamaan toinen sanois että aikaa on sitten 45minuuttia kun mun pitää olla nukkumassa....Etkö oikeasti voi joustaa 15min kauemmin? Mä tulisin hulluksi tuollaisen rutiiniorjan kanssa, ettei mitään tehdä spontaanisti tai ei jousteta. Miksette mene minnekään yhdessä, menittekö ennen häitä? Mitä teette yhdessä? Miksi menitte naimisiin? vaikutat todella flegmaattiselta, onko sulla jotain diagnoosia?

"Minniiii"
Syötkö pillereitä?

Itselläni huonotuulisuus ja vetämättömyys sekä haluttomuus seksiin johtui pillereistä. Ne kun lopetin, elämä alkoi näyttäytymään hyvänä. Aiheutti mulle myös kilareita yms..

Ehdottaisin myös ettet kellottaisi kaikkea tekemisiäsi ja varsinkaan puhuisi niistä ääneen.

justjoo
[QUOTE="mimmi";30847363]Noh, kertomasi perusteella caikutat kyllä tosi rasittavalta tyypiltä, varmaankin ihan huomaamattasikin. Mulle olis kyllä aikamoinen turnoff jos joka kerta kun alettais puuhaamaan toinen sanois että aikaa on sitten 45minuuttia kun mun pitää olla nukkumassa....Etkö oikeasti voi joustaa 15min kauemmin? Mä tulisin hulluksi tuollaisen rutiiniorjan kanssa, ettei mitään tehdä spontaanisti tai ei jousteta. Miksette mene minnekään yhdessä, menittekö ennen häitä? Mitä teette yhdessä? Miksi menitte naimisiin? vaikutat todella flegmaattiselta, onko sulla jotain diagnoosia?[/QUOTE]

Kirjoitit ajatukseni tänne julki.

Aapee...
Haluaisin pyöräillä työmatkat, silloin pitää aikaa kyllä varata se 1,5 h matkaan ja suihkuun yhteensä. Eli kotoa pitäisi lähteä 5.30-6.30 riippuen siitä meinaako olla töissä klo 7 vai 8.

Tämä taas pistää entistä enemmän painetta riittävän aikaiselle nukkumaan menolle.

Voi luoja mä oon keskenkasvuinen. Muut varmaan osaa nauttia näistä lämpenevistä keleistä ja vehreydestä ja mä vaan valitan, että kun ei ehdi nukkua tarpeeksi ja pitää tehdä miehelle voileipiä!

"mimmi"
Haluaisin pyöräillä työmatkat, silloin pitää aikaa kyllä varata se 1,5 h matkaan ja suihkuun yhteensä. Eli kotoa pitäisi lähteä 5.30-6.30 riippuen siitä meinaako olla töissä klo 7 vai 8.

Tämä taas pistää entistä enemmän painetta riittävän aikaiselle nukkumaan menolle.

Voi luoja mä oon keskenkasvuinen. Muut varmaan osaa nauttia näistä lämpenevistä keleistä ja vehreydestä ja mä vaan valitan, että kun ei ehdi nukkua tarpeeksi ja pitää tehdä miehelle voileipiä!
Siis oikeasti! Kuulostaa siltä ettet ajattele mitään muuta kuin nukkumista! Ahdistavaa, mene nyt vaikka työterveydenhoitajalle puhumaan sun ongelmista, rupea syömään vitamiineja ja aloita tietoinen pyrkiminen positiivisempaan ajatteluun. Tehkää miehen kanssa yhdessä jotain, en ihmettele miestäsi lainkaan.

justjoo

Ei mutta huomaatko lainkaan mikä tässä sun asenteessa mättää??? Lues nyt ajatuksella nää sun omat viestisi ja tarkkaile mm. sitä miten orjallisesti tuijotat koko ajan kelloa. Mun tulee väkisin mieleeni susta se kani Liisa ihmemaassa sadusta. Koita rentoutua ja löysätä sitä pipoa koska jo pelkästään näiden sun viestien lukeminen kiristää kohta jo muidenkin vannetta, kuinka paljon pahemmalta sun miehestä tuntuu elää ihmisen kanssa joka laskee minuutit kellostaan 24/7!

Aapee...
Nimim. mimmi, kirjoitit varmaan aika hyvin miehen fiilikset tuohon viestiisi. Mulla on semmoinen olo, että mun pitää kasvaa aikuiseksi ja muuttua. Nyt vaan tartten apua siihen.

Yksi asia, joka mua loukkasi tosi paljon eilen tai viime yönä siis oli se, kun soitin miehen tehdessä lähtöä kriisipuhelimeen ja mies näytti mulle keskisormea ja käski lopettaa puhelun. Tarvitsin keskusteluapua vaikeassa tilanteessa, olin aivan itkuinen... Ja mies näyttää keskisormea?

hyi olkoon
Siis ettekö te ennen häitä ole asuneet yhdessä?

Ja kuka tuolla tavalla voi elää? Mene nyt hyvä jumala lääkäriin, minä olen pahasti uniongelmainen ja kärsin kroonisesti väsymyksestä, mutta elämä ei ole noin hankalaa ja seksiäkin ehtiii pitkän kaavan kautta joka ikinen päivä. Ja ruuanlaitot ja muut myös ehtii. Aivan sairas asenne ja kyllä käy miestä sääliksi, jos hän ei ole missään sinun minä minä minä- prioriteettilistallasi.

"..."
Kuulostat ap todella negatiiviselta seuralta ja energiasyöpöltä. Ei ihme, ettei mies jaksa katsella. Onko sulle kaikki vaikeaa? Osaatko iloita mistään? Flegmaattinen stressikimppu, huh. Hae apua!

En kyllä tajua miten ootte naimisiin päätyneet, etköhän ole ollut tuollainen jo ennen avioliittoa?!

justjoo
Nimim. mimmi, kirjoitit varmaan aika hyvin miehen fiilikset tuohon viestiisi. Mulla on semmoinen olo, että mun pitää kasvaa aikuiseksi ja muuttua. Nyt vaan tartten apua siihen.

Yksi asia, joka mua loukkasi tosi paljon eilen tai viime yönä siis oli se, kun soitin miehen tehdessä lähtöä kriisipuhelimeen ja mies näytti mulle keskisormea ja käski lopettaa puhelun. Tarvitsin keskusteluapua vaikeassa tilanteessa, olin aivan itkuinen... Ja mies näyttää keskisormea?
Mitä jos olisit keskustellut MIEHESI kanssa etkä kriisipuhelimen????????????? Kumman kanssa sä olet oikein naimisissa?????

hyi olkoon

Näyttäisin minäkin kyllä jos käyttäytyisi noin ja vuodattaisi asiaa vielä ulkopuoliselle sen sijaan, että yrittäisi korjata tilannetta kanssani ja puhua asioista sen puolison kanssa, eikä jonkun kriisityöntekijän. Miten noin käyttäytyvä ihminen kehtaa edes heittäytyä itkuiseksi marttyyriksi jos on kaltoinkohdellut ja laiminlyönyt toisen hyvinvointia oman etunsa nimissä noin härskisti? Mieshän se sitä tukea ja apua kaipaisi.

.-.-.-
Oletko aina ollut noin unta vaativa ihminen ? Onko sinulta mitattu kilppari arvoja ? Milloin ? Miten ruokailet, vitamiini vajetta ? Joku ehti jo kysyä syötkö e pillereitä ?

Ihmiset toki tarvitsevat eri määrän unta , toisilla se voi vaihdella vuodenaikojen mukaan jne. kannattaa varmaan poissulkea sellaiset syyt joihin voit itse vaikuttaa.

"..."
Ja Mikä Tämä 'kasvaa aikuiseksi' on? Ei tuolla luonteella ole mitään tekemistä lapsellisuuden tai aikuisuuden kanssa, sulla Nyt vaan On ihan käsittämätön luonne ja/tai ongelmia. Hae apua ja koita muuttua, ihan jo itsesikin takia!

Aapee...
Just tämmöistä herätystä mä kaipaankin, että ihmiset sais mut tajuumaan, että mun täytyy muuttua ja tää ei oo normaalia!

Kyllä me välillä käydäänkin jossakin yhdessä, yleensä kerran tai kaksi viikonloppuisin. Arki-iltaisin musta tuntuu, ettei ehdi :(

Toivottavasti vielä ei oo liian myöhäistä muuttua. Pelottaa mennä kotiin.

"nkk"
Muista nyt ainakin yksi asia eli älä ainakaan lapsia tee vuosikausiin. Monen asian pitää muuttua ennen lapsia. Ja miehenkin pitää muuttua ja joustaa. Avioliitto on kompromisseja.

"minttu"
Tunnut tosi rasittavalta ihmiseltä. Itse olen kotona kanssa klo 17 ja aamuisin herätys 5.45. Jokav päivä tehdään ruokaa, on 3 lasta ja koira ja hyvin keriitään illat tekeen eri juttuja. Arkisin unta tulee joskus vähä vähemmän viikonloppusin sitte vähä otetaan takas. Eihän tollai voi kukaan elää

justjoo
Just tämmöistä herätystä mä kaipaankin, että ihmiset sais mut tajuumaan, että mun täytyy muuttua ja tää ei oo normaalia!

Kyllä me välillä käydäänkin jossakin yhdessä, yleensä kerran tai kaksi viikonloppuisin. Arki-iltaisin musta tuntuu, ettei ehdi :(

Toivottavasti vielä ei oo liian myöhäistä muuttua. Pelottaa mennä kotiin.
aina ei tartte mennä johonkin, harrastakaa seksiä suihkussa niin siinä yhdistyy jo monta asiaa: Pesu-seksi-läheisyys-liikunta. Heivaa kello aikoihin tuijottaminen edes hetkeksi komeroon ja keskity vapaa aikana nauttimaan miehestäsi. REN-TOU-DU ja anna miehelle mahdollisuus rentoutua seurassasi!

Näinn
Ap, mene psykologin juttusille.
Kevyt mielialalääkitys olisi paikallaan.
Sun ei täydy mitään tehdä vaan saat tehdä.
Te olette pari ja
Yhdessä teette arkea. Eläkää elämää älkääkä aikatauluttako iltoja.

Elämä ei ole yhtä seksi ja urheilua,suihkua vaan paljon muutakin.

Yhteistyössä