"hepuli"
Mitenkäs kauan se tetanusrokote voimassa. Sormissa hankauma ja pesin multaisia perunoita. Onko jäykkäköuristusriskiä kun edellisestä rokotuksesta kohta 8 vuotta.
Minulla on venähtänyt 22 vuoteen ja venähtää toinen mokoma, juurikin siksi, kun on täysin turhaa ottaa mitään myrkkyjä, joista voi tulla sivuvaikutuksia. Turhaan sinäkin elimistöäsi kuormitat. Jäykkis voi tulla, vaikka olisi rokotettukin, näin on myös käynytkin Suomessa. Joten kiitos ei.Kymmenen vuotta se väli on.
Mulla venahti nyt kolmeentoista vuoteen. Edellisellä kerralla tuli niin voimakkaat rokotereaktiot että en uskaltanut aiemmin mennä. Nyt selvisin ilman oireita.
Kysy terveysasemalta mielipidettä tohon rokotehommaan.
Jos en mitään muuta rokotusta ottaisi niin tetanus on ehdottomasti se jonka ottaisin. Tärkein rokote mitä voi ottaa, enkä hevillä luopuisi.Minulla on venähtänyt 22 vuoteen ja venähtää toinen mokoma, juurikin siksi, kun on täysin turhaa ottaa mitään myrkkyjä, joista voi tulla sivuvaikutuksia. Turhaan sinäkin elimistöäsi kuormitat. Jäykkis voi tulla, vaikka olisi rokotettukin, näin on myös käynytkin Suomessa. Joten kiitos ei.
No, teloin sormeni ruostuneeseen rautaputkeen joka vielä oli mullan alla, niin oman mielenrauhan vuoksi otin tehosteen.Minulla on venähtänyt 22 vuoteen ja venähtää toinen mokoma, juurikin siksi, kun on täysin turhaa ottaa mitään myrkkyjä, joista voi tulla sivuvaikutuksia. Turhaan sinäkin elimistöäsi kuormitat. Jäykkis voi tulla, vaikka olisi rokotettukin, näin on myös käynytkin Suomessa. Joten kiitos ei.