saunalahti/elisa:n "alle euron päivät"- bluffi!

  • Viestiketjun aloittaja mrrr
  • Ensimmäinen viesti
mrrr
huomasin laskusta, että kai aikaisemmin liittymään liitetty MAKSUTON alle euronpäivät -lisäpavelu on nyt huomaamatta muuttunut maksulliseksi.
elisalla on oikeus muuttaa sopimusehtoja, mutta näin kierolla tavalla!
mitään ilmoitusta tästä ei mielestäni , (eikä muidenkaan, joiden kanssa olen aiheesta puhunut) ole tullut.

kiitos, elisa reiluudesta,
rakkaudella,
luultavasti entinen asiakkaasi
 
vieraskin.
Ootko vaihtanut liittymää?

Miksi ihmeessä pidätte tuollaisia liittymiä, joissa puhelut maksaa hirveästi. Ottakaa paketti niin saa huoletta puhua. Itsellä Elisalta paketti 19,90 euroa ja puhua saa, viestitellä ja surffata tosi paljon. Hintaa tulee siis reilusti alle euron päivä.
 
vieras*
Omat kuukauden puhelut ovat olleet 10 e, yht'äkkiä liittymään on liitetty tuo euron päivä ja vielä maksullisena, en tarvitse sitä mihinkään.

Valitettavasti Saunalahti siirtyi Elisalle ja heti alkoi nämä sössimiset.
 
Uuuuu
Mulla kun ei ole sähköpostia Elisalle kerrottu niin tuli ihan kirje postiluukusta, jossa tämä asia kerrottiin.
Eiköhän se viesti ole tavalla tai toisella kaikille lähetetty.
 
Vierass
Siis mikä tämä alle euron päivät -juttu on? Joutuuko siinä maksamaan enemmän puheluista kuin normaalisti vai mitä? Minulla yksi liittymä, jolla soittelen vain muutaman puhelun kuukaudessa ja viime laskussa huomasin tämän alle euron päivät -jutun.
 
ex-RL
Ei tullut tännekään ilmoitusta mitään kautta, ennenkuin laskulta huomasin kk-maksun nousseen... Olin asiakkaana jo Radiolinja-ajoista lähtien, mutta nyt tuli mitta täyteen ja vaihdoin operaattoria. Enkä ole katunut päätöstä päivääkään! :)
 
"..."
Eiköhän siitä joku ilmoitus ole tullut. Eikö elisalla ole mitään nettipalvelua, jista voi tarkistaa omat tiedot. Tarkista ensin, onko siellä esim joku vanha sähköpostiosoite tai muuta häikkää.
 
dddd
Kyllä siitä tuli ilmoitus kirjeenä ainakin minulle, mutta vituttaa silti tämä Saunalahti/Elisan toiminta. Ensin pakotettiin ottamaan netti puhelinliittymään ja sillä verukkeella nostettiin puhelinmaksua. Seuraavaksi tuli tämä alle euronpäivien maksulliseksi muuttaminen.

Ehkä pitää irtisanoa tämä palvelu,, koska nykyään soittelen niin vähän ja vain lyhyitä puheluita.
 
"kahden äiti"
Ootko vaihtanut liittymää?

Miksi ihmeessä pidätte tuollaisia liittymiä, joissa puhelut maksaa hirveästi. Ottakaa paketti niin saa huoletta puhua. Itsellä Elisalta paketti 19,90 euroa ja puhua saa, viestitellä ja surffata tosi paljon. Hintaa tulee siis reilusti alle euron päivä.
Minun puhelinlaskuni ovat olleet alle 10 e/kk ennen näitä maksujen korotuksia. Edelleen ovat vain vähän yli 10 e/kk, joten en halua mitään 20 euron pakettia.
 
mrrr
oli oikea sp-osoite, kotiosoite ja puh nro:) ja sitä ilmoitusta ei ole tullut mulle eikä monelle muullekaan kenen kanssa olen jutellut. tottakai se tiedoissa nyt näkyy että tällainen p..a on lisätty , mutta ois sen voinut ilmoittaa eikä yhtäkkiä laskusta huomata!
 
voihan vee
Ovela veto minulta jäänyt kokonaan huomaamatta tuo ja nyt pitkästä aikaa klikkasin laskun auki.Ja sieelähän kahden nuorimman kohdalla olikin tuo.Ei niin tule katsottua laskua kun ei tule paperisena....No huomenna soittoa sinne sitten. Törkeä summa kun noiden koko puhelinlasku on ollut alle kympin kuussa!
 
mrrr
sitä juuri, soittakaa ja huutakaa hyvät immeiset muutkin kuin minä elisaan! että ehkä laillista juu-u, mutta tullloopi niin pakeliitin maku suuhun tästä! tsekatkaa laskunne. pitää vaatia summa takaisin jos ei ole ilmoitusta saanut.
 
"veeras"
Ei tullut tännekään ilmoitusta mitään kautta, ennenkuin laskulta huomasin kk-maksun nousseen... Olin asiakkaana jo Radiolinja-ajoista lähtien, mutta nyt tuli mitta täyteen ja vaihdoin operaattoria. Enkä ole katunut päätöstä päivääkään! :)
Samoista ammoisista ajoista asti minäkin oli asiakas, mutta onneksi jo viime vuonna vaihdoin operaattoria. Tylyä tuollainen. Alkoi jo sekin ärsyttää, kun koko ajan postiluukusta tuppasi niiden tarjouksia UUSILLE asiakkaille. Vanhoja ei muistettu mitenkään.

Jos en nettiä käyttäis puhelimesta, en ottaisi pakettiakaan. Mutta eipä sitä oikein erikseen kannata ottaa, jos edes saakaan. Tekstattua ei tule juuri ollenkaan, kun yhteisöviestimet käytössä.
 
"Palstatiimi"
[QUOTE="...";30830967]Eiköhän siitä joku ilmoitus ole tullut. Eikö elisalla ole mitään nettipalvelua, jista voi tarkistaa omat tiedot. Tarkista ensin, onko siellä esim joku vanha sähköpostiosoite tai muuta häikkää.[/QUOTE]

Elisan ja Saunalahden asiakkailla on oma itsepalvelukanava nimeltä Oma Elisa. Kyseistä palvelua on mahdollista käyttää kätevästi myös älypuhelimiin ladattavissa olevalla mobiilisovelluksella. Lisätietoa löytyy http://oma.elisa.fi

Henri/Palstatiimi
Palsta - Palsta
 
mrrr
hyvä Henri!
kyllä varmasti tiedetään mikä on oma elisa, niinhän tuolla aikaisemmin vastasin jollekin kysyjälle. sehän tässä ei ollut ongelma.
vastaisitko mielummin alkuperäiseen kysymykseen?? jos sen luit.-ap-
 

Yhteistyössä