Banoffee torttuaMitä ihanaa kuvassa on
Ei mitään vaan ole olemassakaan Marjapiirakka on todella herkkua myös.Ihanaa.
Meillä oli vaan mammanmarjapiirakka Mustikoilla
Mahtavaa kun pääsee keväällä näyttämään osaamistaan :heart:Kelepais kyllä moinen herkku. Päivä on ollu kiva, kuoron kevätkonsertti ohi ja vuoden puurtaminen. Kesälaitumille siitä hommasta.
Meinasin laittaa " vaan" sulkuihin????????Ei mitään vaan ole olemassakaan Marjapiirakka on todella herkkua myös.
Niimpä. Sekin tunne kun se kaikista kamalin ja vaikein kappale onkin asettunut raameihinsa ajan mittaan tuotettuaan harmaita nii oppilaille kun vetäjällekin.Mahtavaa kun pääsee keväällä näyttämään osaamistaan :heart:
No sitMeinasin laittaa " vaan" sulkuihin????????
Tänne ei käy kännykän tai täppiksen hymiötVoi hymynaamat muuttui kysymysmerkkI jonoon.
Ihan parastaNiimpä. Sekin tunne kun se kaikista kamalin ja vaikein kappale onkin asettunut raameihinsa ajan mittaan tuotettuaan harmaita nii oppilaille kun vetäjällekin.
Mun tarttee huomenna lähettää esseet eteenpäin ja hommat on tehty.Kääk, miten herkullinen kuva
Töissä meni suurelta osin tämä päivä, mutta kivaahan sielläkin on. Kotona istuteltiin sitten vielä kesäkukkia, kun sääkin suosi hetken aikaa. Kurjan sateisia olleet viime päivät.
Huomisen vielä kun jaksaa uurastaa, niin alkaa viikon kesäloma!
No voi harmi jos ei miellytä sinua :hug:Alkuperäinen kirjoittaja yök;30827660:Näyttää yrjölle.
ehkä tuon kannattais lopettaa peilin tuijottaminenNo voi harmi jos ei miellytä sinua :hug:
Se vois kyllä myös vähän auttaaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;30828049:ehkä tuon kannattais lopettaa peilin tuijottaminen
Sipsit on mun mielestä aika kinkkinen tehdä vaikka monet sanoo niitä helpoiksi. Ei ne minullakaan ole onnistuneet odotetusti. Ritarit olis kyl herkku kans...pitääkin tehdä joskus.Näyttääpä namilta.
Mie en saaanu eilen aikaan ku puoliks palaneita/puoliks raakoja sipsejä ja köyhiä ritareita..ritarit sentään onnistui ja maistuu kyllä aina koko porukalle
meinaatkos, että mun tarttee alottaa ihan uus ketju?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30828112:ny on aamu
joomeinaatkos, että mun tarttee alottaa ihan uus ketju?