Voiko veikkauksen porukkasopimuksen tehdä jälkikäteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Veikkaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Veikkaaja

Vieras
Siis esim. jos mä laittaisin mun nettitunnuksilla eurojackpottia ja voittaisin pääpotin niin voisimmeko miehen kanssa jälkeenpäin täyttää netistä tulostettavan porukkasopimuksen? Ei kai siihen tulostaessa tule mitään päivämäärää? Kun katsoin sitä äsken niin siihen kirjoitetaan käsin se päivämäärä. En siis vielä tulostanut sitä paperia.

Sitä vain mietin, että onnistuuko noin helposti kiertää lahjavero. Kun siis jos mä tai mies voittaisimme omilla tunnuksilla ison summan rahaa niin se menisi puoliksi.

Kunhan pohdin. Todennäköisyys isolle voitolle on niin pieni. :D

[QUOTE="Voi";30822631]Voi tehdä jälkikäteen. Kukaan ei pysty todistamaan, että sopimusta ei ole tehty ennen arvontaa.[/QUOTE]

Niin, että tuolla tavalla kiertää näppärästi lahjaveron. :D Mä olen ajatellut, että jos saisin lotossa tai eurojackpotissa päävoiton niin antaisin rahaa myös vanhemmilleni ja sisaruksilleni. Heidäthän voisi kaikki laittaa mukaan porukkaan. :D

Siis esim. jos mä laittaisin mun nettitunnuksilla eurojackpottia ja voittaisin pääpotin niin voisimmeko miehen kanssa jälkeenpäin täyttää netistä tulostettavan porukkasopimuksen? Ei kai siihen tulostaessa tule mitään päivämäärää? Kun katsoin sitä äsken niin siihen kirjoitetaan käsin se päivämäärä. En siis vielä tulostanut sitä paperia.

Sitä vain mietin, että onnistuuko noin helposti kiertää lahjavero. Kun siis jos mä tai mies voittaisimme omilla tunnuksilla ison summan rahaa niin se menisi puoliksi.

Kunhan pohdin. Todennäköisyys isolle voitolle on niin pieni. :D

Omituinen kysymys. Voihan mies voittaessaan avata voittoa varten tilin, johon molemmilla on käyttöoikeus.

Eikös näinä aikoina mielellään maksaisi valtiolle veroja, ainakin jos siihen on varaa ja 90 miljoonan potin voittajalla varmasti on! :) Kaikki kykenevät taloustalkoisiin!

Yhteistyössä