pienet rinnat - ongelma. Miehen kommentti loukkasi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku tuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku tuli

Vieras
Minulla on pienet rinnat. Harrastin lapsesta aina 16 kesäiseen asti juoksua, lähinnä kestävyysjuoksua. Uskoisin, että tämän takia rintani ovat hyvin pienet. Muilla suvun naisilla on huomattavasti isommat rinnat.
Nuorena olin hyvin epävarma, etenkin juuri olemattomien rintojeni vuoksi.
Mutta nyt aikuisiällä olen hyväksynyt itseni tälläisenä ja olenkin itse ollut sut tyytyväinen kroppaani, sillä ei kroppaani sopisikaan mitkään älyttömät melonit.

Olen tavannut ihanan miehen. Hän on minua vanhempi. Joskus hän heitti "että jos voittais lotossa, niin sitten hankkisit silikonit" - en loukkaantunut tuosta, sillä ajattelin et se oli vain heitto. Mutta nyt muutama päivä sitten hän sanoi, ettei häntä haittaisi vaikka lihoisin vähän sillä tissit kasvaisivat. Loukkaannuin ja edelleen mietin että haluanko häntä enään nähdä. Mä en tissieni koolle voi mitään ja silikoneja en kenenkään miehen takia laita.

Typerä ja epähienotunteinen kommentti. Saahan sitä isommista rinnoista tykätä, mutta lapsellista kuvitella, että olemassa olevat rinnat muuttuisivat toisenlaisiksi. Yhtä tyhmää olisi sanoa kumppanilleen, ettei tykkää tämän nenän muodosta tai toivoisin tämän olevan pitempi/lyhyempi tai ilmaisisi, miten häiritsee kun toiselta puuttuvat korvanipukat.

Tällaisten yksittäisten asioiden - kute pienten rintojen tai puuttuvien korvanipukoiden - kanssa joko pystyy elämään ilman, että ne häiritsevät, tai sitten olisi alun perin pitänyt valita toisenlainen kumppani.

Itse sanoisin varmaan, etten jaksa kuunnella tuollaista länkytystä isommista rinnoista, ja etten itse mitään lolloja edes halua. Kysyisin myös, onko rintojen koko miehelle ongelma ja aikooko vielä jatkaa älytöntä rinnoista jankuttamista.

Mun mielestä mies ei ole ihana jos päästelee moista kuraa suustaan. Mulla on nää kuuluisat itikanpistot ja miehiä ollut vakavampia ja vähemmän vakavia juttuja. KUKAAN ei ole koskaan (tohtinut?) tissieni koosta kommenttia antanut. Asiasta on joskus jonkun kanssa puhuttu kun olen itse ottanut puheeksi mutta silloinkaan kukaan ei ole silikoneja ehdottanut, edes vitsillä. Nykyinen mieheni rakastaa näitä jotka mulla on, olenhan kuitenkin paljon muutakin kuin pelkät tissit.

[QUOTE="kjh";30820786]Laitatat vähän isommat ja maksat osamaksulla niin miehiä riittää[/QUOTE]

Silikoneja en laita ja jos laittaisin niin ihan itseni tähden. Ne ei ole mun juttu. Mutta en sellaisia halua ja tuskin tilanteessani olisi se kovin suositeltavakaan. Toisessa rinnassa on kyhmyjä, biopsioita otettu ja isoin kyhmy operoitiin pois. Malignia ei ollut. Joten nyt tarkka seuranta ja se ei varmaan olisi niin helppoa jos silikonia tungettaisiin.

Itse melko lyhyenä miehenä (170cm) olen tottunut siihen, että aika monikin nainen on todennut, että ei haittaisi vaikka olisin jonkun sentin pidempi. Mitään draamaa en asiasta viitsi tehdä, sillä niinhän se menee, sanoipa sitä ääneen tai ei: naiset tykkäävät pitkistä miehistä ja miehet tykkäävät isoista tisseistä.

Neuvon siis tuota ketjun aloittanutta naista suhtautumaan asiaan vähän kevyemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs tuosta;30820840:
Itse melko lyhyenä miehenä (170cm) olen tottunut siihen, että aika monikin nainen on todennut, että ei haittaisi vaikka olisin jonkun sentin pidempi. Mitään draamaa en asiasta viitsi tehdä, sillä niinhän se menee, sanoipa sitä ääneen tai ei: naiset tykkäävät pitkistä miehistä ja miehet tykkäävät isoista tisseistä.

Neuvon siis tuota ketjun aloittanutta naista suhtautumaan asiaan vähän kevyemmin.

Tuon pituinen mies on ok. Exä on hieman lyhyempi. Ei haitannut hänen pituus.

On ihan eri asia pitää isoista rinnoista kuin ruveta ehdottelemaan, että kumppani hankkisi silikonit. (Ja olet muuten väärässä: kaikki naiset eivät pidä pitkistä miehistä tai asia ei ainakaan ole kovin merkityksellinen, ja samoin kaikki miehet eivät pidä isoista rinnoista. Joillekin rintojen koko on toissijainen asia ja joku voi pitääkin mieluummin vähän pienemmistä.)

• Tykkää
Reactions: Boobabe

Vai niin, minä olen tykännyt suurinpiirtein itseni pituisista miehistä, hongankolistajat eivät siis ole kiinnostaneet. Olen 162cm itse.

Oishan se tietysti kätevää, että suihin ottaessa voisi seistä, mutta jos ei nyt kumminkaan.

En usko että kaikki miehet siis tykkää isoista tisseistäkään, taitaa monet tykätä leikkiä että naivat teiniä, jos naisella ei ole kuin muhevat nännit.

Itselläni on isot lollot.

Ap. Mies ei ole ihana, vaan sentyylinen mies, joka haluaa loukata sua jatkossakin, että pysyisit hänelle alamaisena. Kun saa lytätä itsetuntosi maanrakoon, hän on saavuttanut tavoitteensa.
Älä ole missään teklemisissä, säästyt tulevilta murheilta, usko pois.

Aikamoinen tapaus kyllä tuo mies, jos tuollaisia laukoo. Sillähän ei voi mitään jos tykkää isommist rinnoista, mutta jotain kunnioitusta pitäisi osata osoittaa. Ihan hyvä kommentti edellä, että jos jo tossa vaiheessa heittää tommosta juttua, niin suhteen edetessä jutut varmaan vaan pahenee.

Ei silti. Kyllä täällä on aika tylyä heittoa miehen pituudesta ja peniksen koosta. Nekin on asioita joihin ei voi kauheasti vaikuttaa. Toisaalta näissä kommenteissa huomaa, että jollain naisilla tuntuu olevan mittasuhteet vähän hakusessa (eli kuvitellaan että se oman miehen penis olisi melkoisen iso, "sehän sanoi että se on 20 cm").

Onkos sulle joku letkauttanu että voittasit ni menisit pidennykseen? Se että sanotaa ettei haittaisi, ei tarkota ettei sun pituus kelpaisi. Mutta tollanen vihjailu että tarttet silikonit ja lihoa voisit, on jo turhaa. Ottakoon semmonen akan jolla on mieleiset tissit.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
hömh... pitää olla aika urpo äijä. tykkää mistä tykkää, mutta vaikuttaa siltä, että omien mieltymystensä vuoksi on aloittanut tällaisen typerän vihjailun ja aivopesun.. jokuhan voisi pikkuhiljaa tosiaan alkaa ajattelemaan itsestään ja rinnoistaa niin, että ovat vääränlaiset ja itsekin taipumaan siihen silikonioperaatioon. ihan kamalaa. pienet rinnat (tai oikeastaan kaikenlaiset rinnat) -paitsi silarit, ovat ihanat. mutta erityisesti pienet on seksyt (itsellä aika melonit ja haikailen pienempiä)..jos on miehelle toi tissiasia ylitsepääsemätön, niin kuka tahansa ajatteleva yksilö tietää kyllä mitä miehestä voi olla mieltä.. minkä ikäisestä ihmisestä voi olla kyse (vaan eipäsilti, kyllähän niitä idiootteja on kaikissa ikä ja sosiaaliluokissa :))

Totta kai mies saa tykätä isorintaisista, mutta voisi vähän ajatella mitä sanoo. Pahoitin todella mieleni. Ja jotenkin "ymmärtäisin" jos kommenti olisi nuoren miehen suusta, mutta kyseessä on kuitenkin aikuinen mies.

Toki, on hänessäkin asioita jotka toivoisin olevan toisin mutta en niitä ääneen sano hänelle, sillä ei niille mitään voi ja pahoittaisin vain hänen mielensä. Ja huolimatta näistä tietyistä puutteista, tykkään hänestä juuri sellaisena kuin on.

voisithan kertoa miehelle, että tämän kommentit on jääneet sun mieltä painamaan, ja että vaikkei hän varmasti tarkoittanutkaan sinua loukata, niin huomasit silti pahoittaneesi mielesi.. voit mielestäni puhua tästä pienirintaisuudestasi niin, että se on sinussa ominaisuus joka ei tule muuttumaan, ja toivoisit miehen kunnioittavan sinua ja vartaloasi- koska olet siihen itse tyytyväinen, miehenkin kuuluu olla- tai hän on väärän naisen seurassa. jos mies on fiksu, hän käsittää jättää moiset paskapuheet jatkossa pois. ja ehkä myös ymmärtää olla aikaisemmista tyhmistä kommenteistaan pahoillaan, kenties jopa pyytää anteeksi.

Sinulle "mitäs tuosta"-nimimerkille: Voiko tissien koon ja miehen pituuden huomauttelua verrata keskenään? Mielestäni miehen tai naisen pituuden huomauttamisessa ei mitään erikoista ole, mutta eri asia on rinnat. Monelle, etenkin pienirintaiselle naiselle herkkä paikka. Miehillä vastaa voisi peniksen koosta huomauttaminen.

Totta kai mies saa tykätä isorintaisista, mutta voisi vähän ajatella mitä sanoo. Pahoitin todella mieleni. Ja jotenkin "ymmärtäisin" jos kommenti olisi nuoren miehen suusta, mutta kyseessä on kuitenkin aikuinen mies.

Toki, on hänessäkin asioita jotka toivoisin olevan toisin mutta en niitä ääneen sano hänelle, sillä ei niille mitään voi ja pahoittaisin vain hänen mielensä. Ja huolimatta näistä tietyistä puutteista, tykkään hänestä juuri sellaisena kuin on.

Oletko itsetuhoinen?

Onkos sulle joku letkauttanu että voittasit ni menisit pidennykseen? Se että sanotaa ettei haittaisi, ei tarkota ettei sun pituus kelpaisi.

Pidennystä en muista kenenkään ehdottaneen, mutta minä veikkaan sen johtuvan siitä, että moinen ei taida olla oikein mahdollistakaan. Ja hyvinhän ne aloittajan tissitkin ovat kelvanneet. Tai ainakaan hän ei maininnut, että suhde niiden takia olisi päättynyt.

Eli edelleen, jäitä hattuun vaan. :)

[QUOTE="tiinu";30820917]Sinulle "mitäs tuosta"-nimimerkille: Voiko tissien koon ja miehen pituuden huomauttelua verrata keskenään? Mielestäni miehen tai naisen pituuden huomauttamisessa ei mitään erikoista ole, mutta eri asia on rinnat. Monelle, etenkin pienirintaiselle naiselle herkkä paikka. Miehillä vastaa voisi peniksen koosta huomauttaminen.[/QUOTE]

Miksi miesten pituus ja naisten tissien koko ovat ihan eri asioita? Mistä päättelet, että lyhyys ei ole miehelle herkkä paikka? Eikö miehen peniksen koko vastaa naisen vaginan tiukkuutta?

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs tuosta;30820922:
Pidennystä en muista kenenkään ehdottaneen, mutta minä veikkaan sen johtuvan siitä, että moinen ei taida olla oikein mahdollistakaan. Ja hyvinhän ne aloittajan tissitkin ovat kelvanneet. Tai ainakaan hän ei maininnut, että suhde niiden takia olisi päättynyt.

Eli edelleen, jäitä hattuun vaan. :)

Niin, suhde ei ole vielä päättynyt tai tiiä sitä onko mitään suhdetta edes, ennemminkin kuvailisin sanoin tapailua. Tässä kuumeisesti mietinkin, että mitä tehdä. Haluanko jatkaa tuollaisen kanssa tapailua?

Ja sinulle, jonka pituudesta naiset on todennut, ettei haittaa vaikka olisit pidempi.. niin eikö tuo ole vähän eri asia kuin rintojen koosta huomauttaminen?

Yhteistyössä