Ei nyt oo enempää kuin tää yksMutta kestää vain hetken. Pitää juoda enempi.
Ei nyt oo enempää kuin tää yksMutta kestää vain hetken. Pitää juoda enempi.
Mä osaan yhtaikaa lojua riippumatossa, lukea TexWillereitä, juoda olutta ja polttaa tupakkia samalla kun funtsin huopakatteen rimajakoa. Mut tossa multitaskingissa pyykit tuppaa unohtumaan koneeseen, mistä yleensä seuraa huutia.osaan minäkin montaa asiaa yhtaikaa. lätkää, olutta ja palsta.
...se on hyvä, että ajattelet heidän elinkaartaan :hug: :kiss:.....suomi voitti. aurinkokin alkoi paistamaan. nyt grilli tulille ja saunaan, sit leikkiin alastonta kokkia ettei naapurit vallan tylsisty
Mä taidan muuttaa jonnekin kauemmas täältä etelästä.suomi voitti. aurinkokin alkoi paistamaan. nyt grilli tulille ja saunaan, sit leikkiin alastonta kokkia ettei naapurit vallan tylsisty
Tohon mulla on antaa tuhannen pusun vinkki::heart: Mies saa siis jatkossakin imuroida. Voi elämän kevät..
...heiii, kun apua...meillä on Irma ihan tossa aina esillä ja pyörimässä :snotty:..ei se taija tunteakaan semmosta paikkaa ku siivouskomero....Tohon mulla on antaa tuhannen pusun vinkki:
Jos mies on muistanu imuroida, niin älä huuda viikkoa sen vuoksi, että ei o muistanu laittaa imuria siivouskomeroon. Semmoista sattuu.
Helppoa. Meillä ei ole erillistä siivouskomeroa vaan laitamme sen piiloon isoon komeroon peilioven taakse. Yleensä se kyllä lojuu työhuoneen lattialla, mun jäliltä.Tohon mulla on antaa tuhannen pusun vinkki:
Jos mies on muistanu imuroida, niin älä huuda viikkoa sen vuoksi, että ei o muistanu laittaa imuria siivouskomeroon. Semmoista sattuu.
älä kauas mee, meil etelän miehillä tule ikävä.Mä taidan muuttaa jonnekin kauemmas täältä etelästä.
miksei asuntoja suunnitella niin että läpivedolla pölyt lentää pihalle. luulis et insinööreissä on jokunen poikamies. pitääkö täs ihan ite kaikki tehä.Helppoa. Meillä ei ole erillistä siivouskomeroa vaan laitamme sen piiloon isoon komeroon peilioven taakse. Yleensä se kyllä lojuu työhuoneen lattialla, mun jäliltä.
Ei tääl ole ketään joka jäis kaipaa. Yleensä netissä vastaan tulleet asuvat kaukana täältä.älä kauas mee, meil etelän miehillä tule ikävä.
Luin ensin että mun panolla ollut....oivoi sentään, kyllä on ollut mun ipanoilla nyt kestämistä :snotty:...ensin tää, kun mä oon tämmönen pöwwöpää ...ja sitten vielä lätkäpelikin
Nyt pitäs sitten vissiin tasotella iltapalalla ...
iltapalaksi sitten köyhiä ritareita runsaalla sokerilla et virta ei vaan kesken lopu..oivoi sentään, kyllä on ollut mun ipanoilla nyt kestämistä :snotty:...ensin tää, kun mä oon tämmönen pöwwöpää ...ja sitten vielä lätkäpelikin
Nyt pitäs sitten vissiin tasotella iltapalalla ...
Hilloa ja kermavaahtoa myös? Kuolaa...iltapalaksi sitten köyhiä ritareita runsaalla sokerilla et virta ei vaan kesken lopu
...jaa-a ...kuinka toi sun lukeminen ei ollenkaan hämmästyttänyt :kiss:...Luin ensin että mun panolla ollut..
Anna palaa Frank. Oli jo aikakin.Apus poika ja hauva :attn:
Se kävi puskapissalla niin käytin ajan hyödykseni. Nyt se onbhakemas rillejä autosta et näkee kattoo leffaaei kumminkaan liian kivaa kun kerkee ilmottaan
...ai niinku mikä loppuminen ja keneltä :O :snotty:...nyt ei oikein kohtaa tää mun hattarapää ajatusta ollenkaan....iltapalaksi sitten köyhiä ritareita runsaalla sokerilla et virta ei vaan kesken lopu
Lukihärö iskee joskus....jaa-a ...kuinka toi sun lukeminen ei ollenkaan hämmästyttänyt :kiss:...
...mikälie härö :kiss:...ja vielä joskus ...Lukihärö iskee joskus.
Nii mikälie....mikälie härö :kiss:...ja vielä joskus ...