The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täs ny tänään lätkää tuijottaessa on ihan hyvä hetki ottaa jokunen tsihi. Tietää et homma ei jatku huomenna kun kaupat on kiinni.

Ei mulle tule kummempia tuskia. Viha- rakkaussuhdehan toi on eikä siin ole järjellä tai millään muullakaan tekemistä. Harvassa ovat he jotka järjellä pystyvät päättämään, että en rakastu enkä vihaa.
Skål på den saken :)

...mun tsihit saa kyllä joku muu nauttia, ei tässä tämmösessä kuplivaisuudessa nyt oikein kykene kuin jotenkuten hillittemään :snotty....ja sitäkin ihan kamalan huonosti :D

Ihan törkeen hyvä olo :heart:!!!

..:hug:...mutta kävit happihyppelyllä ja se varmasti teki hyvää ja piristi :).

Nyt otat rauhassa siellä ja annat miehes hoivata ja helliä :) :kiss:
En ole koko viikolla tehnyt mitään, ottaa hermoihin. Huomasin, että miehen kanssa on helpompaa, kun en pystynyt puhumaan. Näköjään puhua räpätän niin paljon, että sulkee korvat asiallisiltakin jutuilta :confused:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
..on kuulkaas kisastudio niin kohdillansa, että :snotty: :D...mä taijan täällä kohta saada passituksen kellariin viilentymään ja jäähtymään ja...:D

Mutta onko hyvää peliä!! Nopeeta ja tilannerikasta ja hyvätasosta...mä tykkään :)

En ole koko viikolla tehnyt mitään, ottaa hermoihin. Huomasin, että miehen kanssa on helpompaa, kun en pystynyt puhumaan. Näköjään puhua räpätän niin paljon, että sulkee korvat asiallisiltakin jutuilta :confused:
:D...:hug: - koetahan nyt vielä vaan maltella siellä harmoonisten hermojes kanssa...kaikki aikanaan. Ensin tervehdyt ja kunnolla :)

...ja se on se valikoiva kuulo :snotty:...sille ei voi niin mitään....:D

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
:D...:hug: - koetahan nyt vielä vaan maltella siellä harmoonisten hermojes kanssa...kaikki aikanaan. Ensin tervehdyt ja kunnolla :)

...ja se on se valikoiva kuulo :snotty:...sille ei voi niin mitään....:D
Valikoiva kuulo, nimenomaan. Kävi korvalääkärillä tutkittavana mun lähettämänä monta vuotta sitten ja ei vikaa kuulossa.
Paras tapa kommunikoida miehen kanssa on siis olla hiljaa. Oppia ikä kaikki, hyvä kun kymmenen vuoden kommunikoinnin jälkeen opin oikean tavan.

Valikoiva kuulo, nimenomaan. Kävi korvalääkärillä tutkittavana mun lähettämänä monta vuotta sitten ja ei vikaa kuulossa.
Paras tapa kommunikoida miehen kanssa on siis olla hiljaa. Oppia ikä kaikki, hyvä kun kymmenen vuoden kommunikoinnin jälkeen opin oikean tavan.
...mutta aattele, aina voi - vieläkin!! - löytyä uusia juttuja, joten sehän on vaan hyvä asia :)! Pysyy mielenkiinto yllä...

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
oisit kysynyt. me kuullaan mitä halutaan. ei siihen lekuria tarvi. miehen kuulo on helppo testata, ensin kysyt et voisitko imuroida, jos mitään ei kuulu niin kysyt et miten ois vaik pienet lemmenleikit.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä