[video=youtube;OYx40d4A8uM]https://www.youtube.com/watch?v=OYx40d4A8uM[/video]
Skål på den sakenTäs ny tänään lätkää tuijottaessa on ihan hyvä hetki ottaa jokunen tsihi. Tietää et homma ei jatku huomenna kun kaupat on kiinni.
Ei mulle tule kummempia tuskia. Viha- rakkaussuhdehan toi on eikä siin ole järjellä tai millään muullakaan tekemistä. Harvassa ovat he jotka järjellä pystyvät päättämään, että en rakastu enkä vihaa.
*ottaa yhden patjan lattialta pois*Ei tartte pelastaa :snotty: on kiva.
Nauti !! Pitäkää hauskaaEi tartte pelastaa :snotty: on kiva.
no jos kiva on tupakil tai vessassa niin ehtiihän sitä. Toivotaan vaan että se kiva ei ottanu puhelinta sinne vessaan...ei kumminkaan liian kivaa kun kerkee ilmottaan
..:hug:...mutta kävit happihyppelyllä ja se varmasti teki hyvää ja piristi .Iltaa. Olin muksun kanss ulkona yli kolme tuntia,mhappea. Toipumiseen mennyt jo toinen kolme tuntia. Enpä ole kunnossa vielä.
En ole koko viikolla tehnyt mitään, ottaa hermoihin. Huomasin, että miehen kanssa on helpompaa, kun en pystynyt puhumaan. Näköjään puhua räpätän niin paljon, että sulkee korvat asiallisiltakin jutuilta..:hug:...mutta kävit happihyppelyllä ja se varmasti teki hyvää ja piristi .
Nyt otat rauhassa siellä ja annat miehes hoivata ja helliä :kiss:
maalit puuttuu. kotikatsomo huutaa maaleja...on kuulkaas kisastudio niin kohdillansa, että :snotty: ...mä taijan täällä kohta saada passituksen kellariin viilentymään ja jäähtymään ja...
Mutta onko hyvää peliä!! Nopeeta ja tilannerikasta ja hyvätasosta...mä tykkään
...:hug: - koetahan nyt vielä vaan maltella siellä harmoonisten hermojes kanssa...kaikki aikanaan. Ensin tervehdyt ja kunnollaEn ole koko viikolla tehnyt mitään, ottaa hermoihin. Huomasin, että miehen kanssa on helpompaa, kun en pystynyt puhumaan. Näköjään puhua räpätän niin paljon, että sulkee korvat asiallisiltakin jutuilta
Joojoojooo....ihan hirveenkauheenkamala vika erä tulossamaalit puuttuu. kotikatsomo huutaa maaleja.
Valikoiva kuulo, nimenomaan. Kävi korvalääkärillä tutkittavana mun lähettämänä monta vuotta sitten ja ei vikaa kuulossa....:hug: - koetahan nyt vielä vaan maltella siellä harmoonisten hermojes kanssa...kaikki aikanaan. Ensin tervehdyt ja kunnolla
...ja se on se valikoiva kuulo :snotty:...sille ei voi niin mitään....
...mutta aattele, aina voi - vieläkin!! - löytyä uusia juttuja, joten sehän on vaan hyvä asia ! Pysyy mielenkiinto yllä...Valikoiva kuulo, nimenomaan. Kävi korvalääkärillä tutkittavana mun lähettämänä monta vuotta sitten ja ei vikaa kuulossa.
Paras tapa kommunikoida miehen kanssa on siis olla hiljaa. Oppia ikä kaikki, hyvä kun kymmenen vuoden kommunikoinnin jälkeen opin oikean tavan.
oisit kysynyt. me kuullaan mitä halutaan. ei siihen lekuria tarvi. miehen kuulo on helppo testata, ensin kysyt et voisitko imuroida, jos mitään ei kuulu niin kysyt et miten ois vaik pienet lemmenleikit.Valikoiva kuulo, nimenomaan. Kävi korvalääkärillä tutkittavana mun lähettämänä monta vuotta sitten ja ei vikaa kuulossa.
Paras tapa kommunikoida miehen kanssa on siis olla hiljaa. Oppia ikä kaikki, hyvä kun kymmenen vuoden kommunikoinnin jälkeen opin oikean tavan.
Enpäs osannut. Pitäisi kyllä olla joku mies-nainen tyyppinen manuaali parisuhteeseen aikoville. Väitti aina, että puhun niin hiljaa ettei kuule.oisit kysynyt. me kuullaan mitä halutaan. ei siihen lekuria tarvi. miehen kuulo on helppo testata, ensin kysyt et voisitko imuroida, jos mitään ei kuulu niin kysyt et miten ois vaik pienet lemmenleikit.