The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
AaKoo...:flower: :kiss:...hoiii, nyt laitat vaan värejä näkymään - toi nimittäin näytti mun silmään niiiiin hienolta :)!!
No tää on tää meikäläisen valu- ja sukuvika. Mulla saattaa mennä pitkiäkin aikoja huomaamatta ilman pisaraakaan. Turhan usein onnistuu sekin, et piipahtaa terassilla ja ottaa sivistyneesti sen yhden tai kaks... ehkä kolmannellekin jalalle, mut se jää siihen.

Se valheellisesti ylläpitää mielikuvaa, et hei, kyllähän mä tän osaan eikä mulla taida olla mitään ongelmaa alkoholin kanssa. Mut en mä ittelleni pysty valehtelemaan enkä muille viitti.

Kun se on mahdoton sanoa mikä on se lasillinen joka avaa hanat. Tai Niagaran.

Juopoilla on muuten aina hirveen hyvät selitykset. Kerron heti yhden.
Veljessarjaan kuuluu kolme miestä. Isäukko, isoveli(edesmennyt) ja pikkuveli.
Isoveljelle ja pikkuveljelle maistuu kuppi ja tupakki. Kuppia tehdessään molemmat ovat hyvin rauhallisia ja leppoisia. Jutut sen kuin paranee kun pullo vajenee eikä noita pelkää sen kummemmin kissat tai koirat kuin pikkulapsetkaan.
Isäukko on toista maata, vissiin joku genomivirhe. Ei polta tupakkia, koska ei koskaan malta istahtaa alas edes tupakin ajaksi. Ja kun ottaa kuppia niin alkaa käsittämätön nälviminen ja känninen vittuilu, eikä siihen tarvita paljoa.

Siin mielessä mulla kävi tuuri, että jos minusta piti tulla juoppo, niin olen mielummin setieni kaltainen juoppo. Jos se ny valittavissa on.

No tää on tää meikäläisen valu- ja sukuvika. Mulla saattaa mennä pitkiäkin aikoja huomaamatta ilman pisaraakaan. Turhan usein onnistuu sekin, et piipahtaa terassilla ja ottaa sivistyneesti sen yhden tai kaks... ehkä kolmannellekin jalalle, mut se jää siihen.

Se valheellisesti ylläpitää mielikuvaa, et hei, kyllähän mä tän osaan eikä mulla taida olla mitään ongelmaa alkoholin kanssa. Mut en mä ittelleni pysty valehtelemaan enkä muille viitti.

Kun se on mahdoton sanoa mikä on se lasillinen joka avaa hanat. Tai Niagaran.

Juopoilla on muuten aina hirveen hyvät selitykset. Kerron heti yhden.
Veljessarjaan kuuluu kolme miestä. Isäukko, isoveli(edesmennyt) ja pikkuveli.
Isoveljelle ja pikkuveljelle maistuu kuppi ja tupakki. Kuppia tehdessään molemmat ovat hyvin rauhallisia ja leppoisia. Jutut sen kuin paranee kun pullo vajenee eikä noita pelkää sen kummemmin kissat tai koirat kuin pikkulapsetkaan.
Isäukko on toista maata, vissiin joku genomivirhe. Ei polta tupakkia, koska ei koskaan malta istahtaa alas edes tupakin ajaksi. Ja kun ottaa kuppia niin alkaa käsittämätön nälviminen ja känninen vittuilu, eikä siihen tarvita paljoa.

Siin mielessä mulla kävi tuuri, että jos minusta piti tulla juoppo, niin olen mielummin setieni kaltainen juoppo. Jos se ny valittavissa on.
...muttamuttamutta...:hug:...en suinkaan lähde sun oman itsesi tuntemuksia mitenkään..no, mitään niille tekemään - se on hyvä juttu, että tiiät ja tunnet asianlaidan, mikä taas toisaalta vaikuttaA tietämättömän korvaan hirveen hienolta.

Mutta ton asian takia sulla on niin paljon myös sitä mahdollisuutta taittaa sitä peistä :). Nyt oot huomannu varmaan, että tää aika mikä on mennyt ilman vettä väkevämpää on ollut - mitä? Siedettävää? Ihan ok? Mennyt hyvin ilman minkään valtakunnan tuskia?

...eli niitä värejä on hiljaksiin tullut esiin :). Ja jos/kun sulla on sitä lääkitystä menossa niin...heiii, muutos on aina mahdollista :)! Siihen pitää itse uskoa ja sitä pitää itse haluta. Mansikan makua vaan kehiin siellä, mies :) :kiss:

Viimeksi muokattu:
.."..joojoo, ala lappaa vaan sitä massia tähän tassuun niin lähden hakemaan sitä juomaa..eiku lihaa..juomaalihaajuomaalihaa...naapurin sessutessua..sessutessua..sessua...päästä jo uloss!!!!"

:D
täällä muutenkin ovet on aina auki ja pari lammastarhaa on naapurissa. kai sitä lihaa on sit tarpeeksi saanut kun ei paisteja kotiin tuo.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ilta- aurinko :heart:

...ja mä taijan kohta laitta painot nilkkoihin ja vielä köytänkin itteni jonnekin :snotty: :D

Pojatkin tuli kotio, niin nuorimmainen huomas, että jahas - äitin fillari on ollut liikenteessä...vilkas mua ja mun kohotusta tässä, niin..

..."..joo-o...sä oot äiti arvatenkin käyny pitkällä lenkillä....pitäskö sun mennä se toisenkin kerran..?.."....

:ashamed: :D

• Tykkää
Reactions: Boobabe
...muttamuttamutta...:hug:...en suinkaan lähde sun oman itsesi tuntemuksia mitenkään..no, mitään niille tekemään - se on hyvä juttu, että tiiät ja tunnet asianlaidan, mikä taas toisaalta vaikuttaA tietämättömän korvaan hirveen hienolta.

Mutta ton asian takia sulla on niin paljon myös sitä mahdollisuutta taittaa sitä peistä :). Nyt oot huomannu varmaan, että tää aika mikä on mennyt ilman vettä väkevämpää on ollut - mitä? Siedettävää? Ihan ok? Mennyt hyvin ilman minkään valtakunnan tuskia?
Täs ny tänään lätkää tuijottaessa on ihan hyvä hetki ottaa jokunen tsihi. Tietää et homma ei jatku huomenna kun kaupat on kiinni.

Ei mulle tule kummempia tuskia. Viha- rakkaussuhdehan toi on eikä siin ole järjellä tai millään muullakaan tekemistä. Harvassa ovat he jotka järjellä pystyvät päättämään, että en rakastu enkä vihaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä