The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Rupes ihan törkeesti väsyttämään. Mistä tääkin nyt tuli.
...heiii, ota pienet päikkärit :)...ne on oikeesti luxushetkiä, jos semmoisen voi ottaatempasta, sitten taas kummasti jaksaa...

..tosin nyt mä toivoisin itelleni tommosta väsyolotilaa, ja sitä lähdin tossa fillarilla hakemaankin mutta kilinkelleiksi se meni :D...pitänee ruveta laittamaan ääninamiskat kaakkoon pahasti ja pomppimaan ja pyörimään ja jammailemaan jajajaja....ette kyllä niin tiiä ollenkaan kuinka pahasti nyt kuulkaas kimpoiluttaa :D

Ihan tyhmä lenkki.

:D

• Tykkää
Reactions: Boobabe
joku kävi kaikki lätkäoluet juomassa mut haettiin lisää palloa potkien. eli sauna edelleen lämmin ja peliä odotellaan. koko päivä on kyl potkupalloa pelattu haukun kaa sisällä ja ulkona. pirusti tuppaa vaan asioita hajoamaan :LOL: jokainen rikottu astia vähentää tiskausta ja pölyjen pyyhintää.
:D...eri kätevää kevätsiivousta siellä harrastetaan...!

..ja haukkunen se kattoo lutuisena, että taas se isäntä tuossa temppuilee eikä ollenkaan kuuntele mitä mää sanon sille :rolleyes:...:xmas:

:D

joku kävi kaikki lätkäoluet juomassa mut haettiin lisää palloa potkien. eli sauna edelleen lämmin ja peliä odotellaan. koko päivä on kyl potkupalloa pelattu haukun kaa sisällä ja ulkona. pirusti tuppaa vaan asioita hajoamaan :LOL: jokainen rikottu astia vähentää tiskausta ja pölyjen pyyhintää.
Oisin voinut tulla potkii kans palloa.
Joteski niin tylsää ja väsyttävää oloa että ei tosikaan.

joku kävi kaikki lätkäoluet juomassa mut haettiin lisää
Meikäläisellä on vissiin kaks viikkoa edellisestä oluesta ja vappukin vierähti ihan maitopoikana. Edellisestä Jallusta taitaa olla pari kuukautta?

Mut tos yhden lätkämatsin erehdyin kattomaan selvinpäin, niin sitä virhettä en aio toistaa. Jos täs lätkää aletaan kattomaan, niin kipaisen kaupalla.

Sulla on kätevää kun sulla on koira. Kait se osaa yksin mennä kauppaan ja tuoda muutaman tsihin?

Meikäläisellä on vissiin kaks viikkoa edellisestä oluesta ja vappukin vierähti ihan maitopoikana. Edellisestä Jallusta taitaa olla pari kuukautta?

Mut tos yhden lätkämatsin erehdyin kattomaan selvinpäin, niin sitä virhettä en aio toistaa. Jos täs lätkää aletaan kattomaan, niin kipaisen kaupalla.

Sulla on kätevää kun sulla on koira. Kait se osaa yksin mennä kauppaan ja tuoda muutaman tsihin?
AaKoo...:flower: :kiss:...hoiii, nyt laitat vaan värejä näkymään - toi nimittäin näytti mun silmään niiiiin hienolta :)!!

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja

jos haukulle antaa rahaa niin se tuo vaan lihaa

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Himputtilainen. Olen täs venyttäny sapuskanlaittoa viimeiseen asti siinä toivossa, että Kirahvin treffit menis puihin ja hän ilmaantuis tänne laittamaan mulle sitä ruokaa ja tiskaamaan. Mut mun epäonnekseni näin vissiin ei ole käynyt, kun ei neitoa näy eikä kuulu.

Itte vissiin pitää ryhtyä leikkimään kokkia, vaikka ei yhtään huvittais.

Laitan kattilaan pussitomaattikeiton, pussisipulikeiton, lihaliemikuution ja sit lopuksi muutaman nuudelipaketin.

Älkää kertoko äidilleni. Hän sais sätkyn.
Mie iskin makaronilaatikon uuniin ja koska olen mainonnan uhri päätin heittää sekaan pekoni-sipuli ruokakermaakin :p.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä