Niin ootki :kiss:..ja ota se "aikas" pois siitä - ihana mikä ihanaNo oon mäkin aikas ihuna. =)
Niin ootki :kiss:..ja ota se "aikas" pois siitä - ihana mikä ihanaNo oon mäkin aikas ihuna. =)
...heiii, ota pienet päikkärit ...ne on oikeesti luxushetkiä, jos semmoisen voi ottaatempasta, sitten taas kummasti jaksaa...Rupes ihan törkeesti väsyttämään. Mistä tääkin nyt tuli.
...eri kätevää kevätsiivousta siellä harrastetaan...!joku kävi kaikki lätkäoluet juomassa mut haettiin lisää palloa potkien. eli sauna edelleen lämmin ja peliä odotellaan. koko päivä on kyl potkupalloa pelattu haukun kaa sisällä ja ulkona. pirusti tuppaa vaan asioita hajoamaan jokainen rikottu astia vähentää tiskausta ja pölyjen pyyhintää.
Oisin voinut tulla potkii kans palloa.joku kävi kaikki lätkäoluet juomassa mut haettiin lisää palloa potkien. eli sauna edelleen lämmin ja peliä odotellaan. koko päivä on kyl potkupalloa pelattu haukun kaa sisällä ja ulkona. pirusti tuppaa vaan asioita hajoamaan jokainen rikottu astia vähentää tiskausta ja pölyjen pyyhintää.
Meikäläisellä on vissiin kaks viikkoa edellisestä oluesta ja vappukin vierähti ihan maitopoikana. Edellisestä Jallusta taitaa olla pari kuukautta?joku kävi kaikki lätkäoluet juomassa mut haettiin lisää
AaKoo...:flower: :kiss:...hoiii, nyt laitat vaan värejä näkymään - toi nimittäin näytti mun silmään niiiiin hienolta !!Meikäläisellä on vissiin kaks viikkoa edellisestä oluesta ja vappukin vierähti ihan maitopoikana. Edellisestä Jallusta taitaa olla pari kuukautta?
Mut tos yhden lätkämatsin erehdyin kattomaan selvinpäin, niin sitä virhettä en aio toistaa. Jos täs lätkää aletaan kattomaan, niin kipaisen kaupalla.
Sulla on kätevää kun sulla on koira. Kait se osaa yksin mennä kauppaan ja tuoda muutaman tsihin?
jos haukulle antaa rahaa niin se tuo vaan lihaaMeikäläisellä on vissiin kaks viikkoa edellisestä oluesta ja vappukin vierähti ihan maitopoikana. Edellisestä Jallusta taitaa olla pari kuukautta?
Mut tos yhden lätkämatsin erehdyin kattomaan selvinpäin, niin sitä virhettä en aio toistaa. Jos täs lätkää aletaan kattomaan, niin kipaisen kaupalla.
Sulla on kätevää kun sulla on koira. Kait se osaa yksin mennä kauppaan ja tuoda muutaman tsihin?
Tulipas hyvä mieli
Kaikkea sitä pari sanaa voi tehdäkkin
Muuten niin kimi oli seittemäs! aika-ajoissa.. Ei ei ei ei ei. EI.
Mä tarttisin kylmän suihkun. :vampire:Nyt mulla on sitten hiki ja vilu samaan aikaan,onpas kiva olo|O
Kuumaan suihkuun vissiin mentävä.
...mä lähden nyt hakemaan sitä tasoitusta tuolta saunan puolelta :wave:...ja sitten lätkän pariin ....!!Nyt mulla on sitten hiki ja vilu samaan aikaan,onpas kiva olo|O
Kuumaan suihkuun vissiin mentävä.
Edellisestä viestistä kaksi minuuttia ja täälä jo asetellaan marttyyrin viittaa harteille ja viillellään ranteita :OMää jään vissiin yksin tänne höpisee kun toiset kattoo lätkää ja toiset on rehveillä. Pjärse.
No en mä tota lätkää mitenkään fanaattisesti kato.Mää jään vissiin yksin tänne höpisee kun toiset kattoo lätkää ja toiset on rehveillä. Pjärse.
Niih onki.
...sanoilla on semmoinen kummallinen vaikutus, silloin kun ne osuu just kohdillensa.
tuu tänne kattoon lätkääMää jään vissiin yksin tänne höpisee kun toiset kattoo lätkää ja toiset on rehveillä. Pjärse.
En kato lätkää eikä oo treffejä. Ihan keskenäni olen.Mää jään vissiin yksin tänne höpisee kun toiset kattoo lätkää ja toiset on rehveillä. Pjärse.
kato sä lätkää niin mä leikin hauvan kanssatuu tänne kattoon lätkää
miksei sul oo rehvei kun niitä ehdokkaitakin oli kaksin kappalein?En kato lätkää eikä oo treffejä. Ihan keskenäni olen.
Mie iskin makaronilaatikon uuniin ja koska olen mainonnan uhri päätin heittää sekaan pekoni-sipuli ruokakermaakin .Himputtilainen. Olen täs venyttäny sapuskanlaittoa viimeiseen asti siinä toivossa, että Kirahvin treffit menis puihin ja hän ilmaantuis tänne laittamaan mulle sitä ruokaa ja tiskaamaan. Mut mun epäonnekseni näin vissiin ei ole käynyt, kun ei neitoa näy eikä kuulu.
Itte vissiin pitää ryhtyä leikkimään kokkia, vaikka ei yhtään huvittais.
Laitan kattilaan pussitomaattikeiton, pussisipulikeiton, lihaliemikuution ja sit lopuksi muutaman nuudelipaketin.
Älkää kertoko äidilleni. Hän sais sätkyn.