Jaahas. Avautuiskos vähän...
Tällai kevään korvalla ain juolahtaa mieleen, et josko laittais tätä nukkumaluukkua ihmisasumusmaisemmaksi.
Laittais niit parvekekukkasia, vetäis pari tippaa maalia seiniin, hankkis pari tarpeellista kalustetta jne...
Mutkummutku... mulla ei ole autoa ja se tarttis käydä lainaamassa ja kauheesti vaivaa ja olenhan mä täs pärjänny kohta neljä vuotta ilmankin ja seliselivalivali. Ei vaan o koskaan huvittanut tarpeeksi.
Noh. Täs ny just kattelin tori.fi tarjontaa tähän luukkuun sopivista hyllyistä/teeveetasoista/sohvapöydistä, niin täytyy sanoa, et ilmoittajina on kyl kaikenlaista vipeltäjää.
Jos mä kruksaan uusimaa, myydään, annetaan
niin tulee läjäpäin ilmoituksia mis kerrotaan, et tarjolla olis kuvan mukainen tuote. Mitat on jääny jonnekin. En oikeen viittis viettää päivää puhelimessa kysellen, että sattuisko tuote olemaan noin metrin levyinen?
Annetaan- ilmoissa toi korostuu. Kuvan perusteella ihan kelvollisen näköisestä kalusteesta ei kerrota mitään muuta kuin että hei tää on ihan ilmainen.
Kokonaan oma lukunsa on ne ilmoitukset, mis osoitteena on Helsinki, mut ilmossa lukee, et tavara on noudettavissa Tampereelta.
Vähintään neljännes ilmoituksista on sellaisia, että ei tee mieli ottaa minkäänlaista yhteyttä vaik tuote olis kuvan perusteella ihan kelvollinen ja sopuhintainen.
Mikä ihmisiä vaivaa? :headwall:
...hei, mä niin allekirjoitan kans ton puuttellisen ilmotusärsytyksen. Mä oon yrittäny ettiä mun näköistä lipastontekelettä ja pariin oon onnistunut törmäämään muttakun - mä kans tahtoisin niitä mittoja ja kuvista nyt ei saa tuon taivaallistakaan hajua. Ja sitten se omistajan jäljittämisen vaikeus tänäpäivänä tuntuu kans olevan niiiiin vaikeeta. Kun. Eihän sitä voi puhelinnumeroa ilmotella millään. Vaan laitetaan se spostiosoite. Jota katotaan kerta puoleen vuoteen. Että kits vaan.
Mä tekisin semmosen mieluusti ite, mulla on niin piirustuksetkin valmiina muttakun. Mussa on semmonen perustavan laatuinen valuvika, että sahavasarayms- yhdistelmä meikäläisen tassuissa :snotty:..joo, tuleehan sitä vaikka ja mitä saatua aikaiseksi muttamutta kysymys on sitten että lopputuloshan esitti sitten.....mitä ?!
Mutta. Maalit sä voit ihan hyvin käpälissäs roudata, tuskin kovin kummoista tölkkiä tarviit ja seinien maalaaminen on niin kivaa puuhaa, mä tykkään !