The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jaahas. Avautuiskos vähän...

Tällai kevään korvalla ain juolahtaa mieleen, et josko laittais tätä nukkumaluukkua ihmisasumusmaisemmaksi.
Laittais niit parvekekukkasia, vetäis pari tippaa maalia seiniin, hankkis pari tarpeellista kalustetta jne...
Mutkummutku... mulla ei ole autoa ja se tarttis käydä lainaamassa ja kauheesti vaivaa ja olenhan mä täs pärjänny kohta neljä vuotta ilmankin ja seliselivalivali. Ei vaan o koskaan huvittanut tarpeeksi.

Noh. Täs ny just kattelin tori.fi tarjontaa tähän luukkuun sopivista hyllyistä/teeveetasoista/sohvapöydistä, niin täytyy sanoa, et ilmoittajina on kyl kaikenlaista vipeltäjää.

Jos mä kruksaan uusimaa, myydään, annetaan

niin tulee läjäpäin ilmoituksia mis kerrotaan, et tarjolla olis kuvan mukainen tuote. Mitat on jääny jonnekin. En oikeen viittis viettää päivää puhelimessa kysellen, että sattuisko tuote olemaan noin metrin levyinen?

Annetaan- ilmoissa toi korostuu. Kuvan perusteella ihan kelvollisen näköisestä kalusteesta ei kerrota mitään muuta kuin että hei tää on ihan ilmainen.

Kokonaan oma lukunsa on ne ilmoitukset, mis osoitteena on Helsinki, mut ilmossa lukee, et tavara on noudettavissa Tampereelta.

Vähintään neljännes ilmoituksista on sellaisia, että ei tee mieli ottaa minkäänlaista yhteyttä vaik tuote olis kuvan perusteella ihan kelvollinen ja sopuhintainen.

Mikä ihmisiä vaivaa? :headwall:

...hei, mä niin allekirjoitan kans ton puuttellisen ilmotusärsytyksen. Mä oon yrittäny ettiä mun näköistä lipastontekelettä ja pariin oon onnistunut törmäämään muttakun - mä kans tahtoisin niitä mittoja ja kuvista nyt ei saa tuon taivaallistakaan hajua. Ja sitten se omistajan jäljittämisen vaikeus tänäpäivänä tuntuu kans olevan niiiiin vaikeeta. Kun. Eihän sitä voi puhelinnumeroa ilmotella millään. Vaan laitetaan se spostiosoite. Jota katotaan kerta puoleen vuoteen. Että kits vaan.

Mä tekisin semmosen mieluusti ite, mulla on niin piirustuksetkin valmiina muttakun. Mussa on semmonen perustavan laatuinen valuvika, että sahavasarayms- yhdistelmä meikäläisen tassuissa :snotty:..joo, tuleehan sitä vaikka ja mitä saatua aikaiseksi muttamutta kysymys on sitten että lopputuloshan esitti sitten.....mitä :D?!

Mutta. Maalit sä voit ihan hyvin käpälissäs roudata, tuskin kovin kummoista tölkkiä tarviit ja seinien maalaaminen on niin kivaa puuhaa, mä tykkään :)!

Miks ei saa sanoa? :hug:
..isolla puolella huomasin että nuin ei saa mennä sanomaan, koska murustelu ja kullittelu (..toi nyt ei mennyt oikein niin millään :D..kullattelu..ei toikaan nyt kuulosta...äääööööö - ostan vokaalin :D)..on joten ällöinhottavaa ja jollain tavalla alaspäin katsomistakin....

Pyh ja pah, mä sanon jos mun tekee niin mieli sanoa ja silloin kun mä sanon niin, niin tasan tarkoitan just noita sanoja :) :kiss:

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Boobabe
..isolla puolella huomasin että nuin ei saa mennä sanomaan, koska murustelu ja kullittelu (..toi nyt ei mennyt oikein niin millään :D..kullattelu..ei toikaan nyt kuulosta...äääööööö - ostan vokaalin :D)..on joten ällöinhottavaa ja jollain tavalla alaspäin katsomistakin....

Pyh ja pah, mä sanon jos mun tekee niin mieli sanoa ja silloin kun mä sanon niin, niin tasan tarkoitan just noita sanoja :) :kiss:
Pyh, saa sanoa. =)

...mun on vissiin lähdettävä laittaan tota saunaa tulemaan, kun - :D ei tästä tule nyt mun itteni kanssa niin yhtään mitään...mä oon kohta vissiin lentoon lähdössä :snotty:...:D

...hirweetä tää tämmönenkin oleminen, kun en tahdo housuissani pysyä ollenkaan, vaan mussa on menossa semmoista leijuntakeijupölyä että oon jo varsin rasittavaa seuraa ja olemista itellenikin :D

Väkisinkin hymyilyttää =)...mitäs nyt sitten....??!!....:kiss:

Boobabe
...mun on vissiin lähdettävä laittaan tota saunaa tulemaan, kun - :D ei tästä tule nyt mun itteni kanssa niin yhtään mitään...mä oon kohta vissiin lentoon lähdössä :snotty:...:D

...hirweetä tää tämmönenkin oleminen, kun en tahdo housuissani pysyä ollenkaan, vaan mussa on menossa semmoista leijuntakeijupölyä että oon jo varsin rasittavaa seuraa ja olemista itellenikin :D

Väkisinkin hymyilyttää =)...mitäs nyt sitten....??!!....:kiss:
Mä voisin ottaa samaa pölyä. :D

..
Mä tekisin semmosen mieluusti ite, mulla on niin piirustuksetkin valmiina muttakun. Mussa on semmonen perustavan laatuinen valuvika, että sahavasarayms- yhdistelmä meikäläisen tassuissa :snotty:..joo, tuleehan sitä vaikka ja mitä saatua aikaiseksi muttamutta kysymys on sitten että lopputuloshan esitti sitten.....mitä :D?!
Mulla taas työkalut pysyy tumpuissa eikä peukalokaan kasva ihan keskellä kämmentä, mut mä jätin jokseenkin jokaisen työkalun vanhalle kototönölle. Ei niillä kerrostaloyksiössä tee mitään paitti kiusaa naapureita.

Jos sulla on paikka ja välineet, niin mä voin tulla sulle tekemään sen lipaston jos saan samalla timpuroida ittellenikin.

Mulla taas työkalut pysyy tumpuissa eikä peukalokaan kasva ihan keskellä kämmentä, mut mä jätin jokseenkin jokaisen työkalun vanhalle kototönölle. Ei niillä kerrostaloyksiössä tee mitään paitti kiusaa naapureita.

Jos sulla on paikka ja välineet, niin mä voin tulla sulle tekemään sen lipaston jos saan samalla timpuroida ittellenikin.
...kyllä meillä täällä on nuita välineitä vaikka ja kuinka ja semmosiakin joitten päälle mä en ymmärrä niin mitään :D ja tilaa missä räiskiä - näissä asioissa mulla on sen seittemän peukaloo tossa sumpussa töröttämässä :snotty:...ja sitä mitä ei oo, niin melko varmasti semmonen löytyy tuolta ihunalta naapurinisännältä :)...

Himputtilainen. Olen täs venyttäny sapuskanlaittoa viimeiseen asti siinä toivossa, että Kirahvin treffit menis puihin ja hän ilmaantuis tänne laittamaan mulle sitä ruokaa ja tiskaamaan. Mut mun epäonnekseni näin vissiin ei ole käynyt, kun ei neitoa näy eikä kuulu.

Itte vissiin pitää ryhtyä leikkimään kokkia, vaikka ei yhtään huvittais.

Laitan kattilaan pussitomaattikeiton, pussisipulikeiton, lihaliemikuution ja sit lopuksi muutaman nuudelipaketin.

Älkää kertoko äidilleni. Hän sais sätkyn.

Boobabe
Himputtilainen. Olen täs venyttäny sapuskanlaittoa viimeiseen asti siinä toivossa, että Kirahvin treffit menis puihin ja hän ilmaantuis tänne laittamaan mulle sitä ruokaa ja tiskaamaan. Mut mun epäonnekseni näin vissiin ei ole käynyt, kun ei neitoa näy eikä kuulu.

Itte vissiin pitää ryhtyä leikkimään kokkia, vaikka ei yhtään huvittais.

Laitan kattilaan pussitomaattikeiton, pussisipulikeiton, lihaliemikuution ja sit lopuksi muutaman nuudelipaketin.

Älkää kertoko äidilleni. Hän sais sätkyn.
Mä osaisin tehä pho keittoa. Siihen ei tuu pikanuudelia vaan ihan sitä "oikeaa". :p

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä