16v pariskunta kysykää!

• Viestiketjun aloittaja "16v"
  • Ensimmäinen viesti
"16v"
Poikaystävä just nukahti (kasvava mies tarttee paljon unta :D), ja nyt en tiedä mitä tekis. Joten kyselkäähän jotain! Kysykää ihan mitä vaan, vastaan kaikkiin Kysymyksiin. Ja joo ei ole provo.

"16v"
Siksi sama täällä, koska arvelin että saisin enemmän kysymyksiä eikä olisi niin tylsää :D ja herra mikä olitkaan en muista, ei en halua selkäsaunaa. Haluaisin kysymyksiä :) -Ap

"16v"
Ei ole yhteistä kotia, vaikka tarkoitus olisikin muuttaa yhteen, koska ollaan samassa koulussa. Koulumatka lyhentyisi ja olisi helppo maksaa vuokra kahdestaan. Ja olisihan se kiva päästä pois vanhempien nurkista. -Ap

"16v"
Ollaan oltu nyt kohta 2 vuotta yhdessä :) täytetään tänä vuonna molemmat 17v, ja ruettiin seurustelemaan kun oltiin 15v. Mikä parasta ni meillä on sama horoskooppikin :D molemmat kaksosia. -Ap

"elisa1"
[QUOTE="16v";30818040]Ollaan oltu nyt kohta 2 vuotta yhdessä :) täytetään tänä vuonna molemmat 17v, ja ruettiin seurustelemaan kun oltiin 15v. Mikä parasta ni meillä on sama horoskooppikin :D molemmat kaksosia. -Ap[/QUOTE]

Kaksosilla on tunnetusti kaksi luonnetta. Osaatteko näyttää toisillenne molemmat luonteenne vai vain toisen?

"16v"
Ollaan molemmat vahvoja luonteita, tyypillisiä taiteilijasieluja kai :D Niin meistä ainakin sanotaan. Osataan näyttää tunteet, ja annetaan toisillemme tarpeeksi omaa tilaa ja aikaa, koska esim. sanoituksien tekeminen ei ole helppoa jos toinen häiritsee vierellä :D Tykätään samoista asioista ja meillä on samanlaiset elämänarvot, joten ei riidellä paljoa. Välillä tietysti saattaa äänentaso nousta, mutta ei se vaarallista ole. -Ap

Eipä mulla paljoa kysyttävää ole, ainoastaan toivottelen kaikkea hyvää jatkoon :) Me ollaan myös miehen kanssa molemmat kaksosia horoskoopeiltamme ja alettiin seurustella, kun oltiin 16- ja 17- vuotiaat. Edelleen 8 vuotta myöhemmin kuljetaan onnellisina samaa polkua. Jatkakaa samanlaisella positiivisella asenteella vaan! =)

Kauan olette ollu yhdessä?

Mä olin 16v kun alettiin miehen kanssa olla yhdessä. Nyt 32v ja edelleen saman ukon kanssa. :)
Mä pistän vielä vähän paremmaks :D. 16-vuotiaina alettiin seurustelemaan, ollaan oltu yhdessä 22 vuotta. Joten ap, muistakaa se, että jos joku teitä epäilee. Tyyliin ei tuo voi kestää, kun on niin nuorena aloitettu. Niin kyllä se voi. Ja se kestää sillä, että annatte toisillenne tilaa, opitte näkemään mustan ja valkoisen lisäksi myös kaikki värisävyt niiden välissä ja muistatte, ettei se toinen ole itsestäänselvyys.

"16v"
Oho no te ootte ollu kauan jo yhdessä :D Nykyään tuntuu että kaikki elää saman kaavan mukaan seurustelu-häät-lapset-avioero-uusimies/-nainen- ..:D Ei kumpikaan haluta tuohon oravanpyörään. Osataan onneks puhua ja antaa toisille omaa tilaa. Että jos minä tai mun poikkis lähtee kavereiden kanssa jonnekkin, niin ei tarvii laittaa paikannuslaitetta vaatteeseen kiinni, eikä tutkia toisen puhelinta :D Olis aika kamalaa jos ei sais elää ollenkaan.-Ap

Yhteistyössä