Juu 6kk just täytti . Neuvolan mukaan on aika iso poika.Todella suloinen. Mut on vasta 6kk? olisin veikannu että on 10-12kk. Mullaki on 6kk oleva vauva vieres ja näyttää ihan babyltä verrattuna tuohon teidän muksuu
Oi kiitos kiitos :heart:. Samoin sinulle FreezeCat ihanaa tulevaa Äitienpäivää .!..voi hyvänen aika, kun sinulla on suloinen pikku poika siellä :heart:..varsinainen päivänsäde oikein .
Ja toi pompula hiuksissa on kyllä niin lutuinen - meidän molemmilla pojilla oli kans pienenä hurjasti hiuksia ja usein heitäkin luultiin tytöiksi, kun pakko mun oli laittaa ne hiukset ponnarille ...tuli siis kuvastasi lämpimiä muistoja mulle
Oikein ihanaa tulevaa Äitienpäivää sinulle, Milanna . Nauti siitä omien sydänkäpystesi kanssa :heart:
Oi iso jo ja sinä olet nuori äiti :heart:Söötti pikkuinen. Mulla ei enää vauvoja ole, esikoinen viettää tänään 21 vuotis synttäreitään Niin se aika lentää.
Eikö teillä oo varaa viedä lasta parturiin?. No juu ponnarin takia monet luule että on tyttö. Mutta kun sillä niin pitkä tukka että menee silmiin.
Oletko sä se sama kuka eilen huusi täällä että olen huumeiden käyttäjä, pillereiden sekäkäyttäjä, päihteiden käyttäjä, täysin sairas päästä ja mun lapset huostanotettu? Paljon muutakin tänne kirjoittanut.Ei ole varaa kun kaikki rahat menee huumeisiin
Mä aina odottanut kun lapsi täyttää 1v ja vast sitten . Pitäisi katsoa jos liika alkaa häiritsemään. Kiitos :heart:Ompas söötti vauveli! =) omaltani eka kerran 6kk saksin etutukkaa kun tuli silmiin asti. Hyvin onnistui nukkuessa tylpillä saksilla ottaa.
Sun pitää olla huutelemassa jokaisessa Milannan ketjussa. Tai sitte sinä aloitat itse jonkin Milannaa häpäisevän ketjun. Nyt et enää voi huudella tri Tuherosta, joten nyt sinä säälittävä ihmispolo hyökkäät pienen 6 kk ikäisen pojan kimppuun. Mene nyt jo pois tästä ketjusta. :kieh:Onko lapsi vammainen, todella omituisen ja ruman näköinen.
Yhden eilisen aloituksen jälkeen huomasin että yks ja sama ihminen takana kun huuta aina vain samoja juttuja, joko se on joku teini tai todellakin henkisesti häiriintynyt.Sun pitää olla huutelemassa jokaisessa Milannan ketjussa. Tai sitte sinä aloitat itse jonkin Milannaa häpäisevän ketjun. Nyt et enää voi huudella tri Tuherosta, joten nyt sinä säälittävä ihmispolo hyökkäät pienen 6 kk ikäisen pojan kimppuun. Mene nyt jo pois tästä ketjusta. :kieh:
Sinä olet yksinäinen ja henkisesti häiriintynyt. Anna nyt jo olla. Hanki se oma elämä itsellesi.