Öitä Sisar Tissi! :wave:mut nyt tää mirri menee nukkuu...ötyjä!
Öitä Sisar Tissi! :wave:mut nyt tää mirri menee nukkuu...ötyjä!
Maailmassa on mysteerejä...Sit säilyy mysteerinä kuka se oli |O
Ihanaa, kun sait nukutuksi kunnolla . Otat nyt rentoa aamunavausta itelles, josko se siivittäis sitten työpäivääsikin sujuvaan etenemiseen....:hug: :kiss:Huomenta!!!
Hyvin nukutti, kahvia kitusiin ja hiljalleen kohti duunia. Mietin että kun vähintään kuuteen asti täytyy illalla olla niin kympiksi jos raahautuu paikalle
Vauvat kasvaa :hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30815217:Huomenta. Kuka helkutti muu valvottaa. 3 yö nyt putkee ku ei uni tuu ja menee ihan pyörimiseks. |O
Viel iso muki kahvia ja sitte hakeen isompaa poikaa, heil on tänään kouluun tutustuminen. Missä mun vauvani on? yhyyyyyy :'(
Niinhän ne tekee.. Mä kysyin kerran tässä kotona ku pojat oli, niin tota samaa, että mihin mun vauvani meni, ku susta tulee jo koululainen, niin pienempi jätkä totes, että äiti mä oon vielä sun vauva :heart:Vauvat kasvaa :hug:
Vauva menee kouluun ja on reipas iso poikaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30815217:Huomenta. Kuka helkutti muu valvottaa. 3 yö nyt putkee ku ei uni tuu ja menee ihan pyörimiseks. |O
Viel iso muki kahvia ja sitte hakeen isompaa poikaa, heil on tänään kouluun tutustuminen. Missä mun vauvani on? yhyyyyyy :'(
:hug:...vauvat kasvavat liian nopeasti...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30815217:Huomenta. Kuka helkutti muu valvottaa. 3 yö nyt putkee ku ei uni tuu ja menee ihan pyörimiseks. |O
Ihana :heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30815224:Niinhän ne tekee.. Mä kysyin kerran tässä kotona ku pojat oli, niin tota samaa, että mihin mun vauvani meni, ku susta tulee jo koululainen, niin pienempi jätkä totes, että äiti mä oon vielä sun vauva :heart:
...ihana oot..."..taisin mennä sopimaan..treffit.."... :kiss:..Kääk, valakaa muhun rohkeutta. Taisin mennä sopimaan launtaiks treffit, kääk.
No se kävi oikeesti ihan vahingossa Kyl tääl jo jännitelläänkin. Ja se on jo ylihuomenna, apua....ihana oot..."..taisin mennä sopimaan..treffit.."... :kiss:..
Pidäpä hauskaa lauantaina ! Oot tommonen oma sähäkkä ittes, niin...ei muuta tarttekaan. Ja jos/kun vielä perhoskutitusta ja jänskäpänskätystäkin on havaittavissa, niin - aina parempi . Anna pala!!
- että aivoni ajattelevi ja - hupsistakeikkaa - suuni sen jo sanovi..!No se kävi oikeesti ihan vahingossa Kyl tääl jo jännitelläänkin. Ja se on jo ylihuomenna, apua.
Onnea tsuferaffitreffeille.No se kävi oikeesti ihan vahingossa Kyl tääl jo jännitelläänkin. Ja se on jo ylihuomenna, apua.