..tehokasta kyläilyä, etten sanoisiOn se vaan ihanaa kun lapset käy pyyteettömästi kylässä! Poika kävi äiteetä kattomassa, viipyi 3minuuttia ja totesi että mä otan iskän auton kun iskä ei sitä tartte nyt pariin päivään. Heippa.
tuo osaa tehostaa vierailun äärimmilleen, kaapista oli kadonnut kahvipaketti (onneksi mulla on niitä aina paljon varastossa) ja jääkaapista nakkipaketti. Pitäähän pojan syödä...tehokasta kyläilyä, etten sanoisi
Kolmessa minuutissa ehtii äiti tekemään yleistarkastuksen jälkikasvustaan, että jahas, tuon näköinen on sitten ja tuossa kunnossa...ja sitten tuli se ilmoitusluontoinen asiakin tehtyä lyhyesti ja ytimekkäästi.
:snotty:...miten sä jaksat siellä :hug:....
Tä? Eikö muka? Mun mielestä järjestetään. Vaatisi 30s googlettelun niin jätetään muistikuvien varaan nytÄäh, mokasin lapsen uimakoulun. Ajattelin hoitaa sen lomani aikana, mutta eihän niitä keskellä kesää järjestetä.
Astianpesukone :heart:Että voi tiskaaminen oikeesti olla vastenmielistä hommaa...rupeen käyttää kertakäyttösii.
*tekee aaltoja ja jammailee hienoista narttulan käänteistä*ai herttinen sentään, nyt alkaa elämä suorastaan naurahtelemaan ääneen. Nuorimmainen soitti, että he on boyfriendin kanssa tulossa tänne katsomaan jotain leffaa, hakevat pizzat matkalla, minkä pizzan sä äiti haluut kun et oo kumminkaan yksin ollessas mitään syönyt. Nyt joutunee ehkä laittamaan hetkeksi sihijuoman pakastimeen.
tietysti on olemassa häviävän pieni mahdollisuus, että pahin kiukku ja ketutus saattoi ehkä johtua siitä, etten ole syönyt kuin pienen lautasellisen jotain kasvissosekeittoa klo 11. hyvä ruoka, parempi mieli :kieh:*tekee aaltoja ja jammailee hienoista narttulan käänteistä*
...wooouuuuu...nuorimmaiselle viksulle naisihmiselle....wooouuuu...pizzalle...wooouuuu...sidukalle....
:heart:
...njääh, sä vaan jalostit tuolloin itsesi parhaimmillesi jotta pystyit tekemään sen mikä oli tehtävä...vaan nyt kuule herkuttelet ja nautit kaikilla aisteilla :hug: :kiss:tietysti on olemassa häviävän pieni mahdollisuus, että pahin kiukku ja ketutus saattoi ehkä johtua siitä, etten ole syönyt kuin pienen lautasellisen jotain kasvissosekeittoa klo 11. hyvä ruoka, parempi mieli :kieh:
Ehkä mä missäsin jotain, etsi mulle sellainen kurssi?Tä? Eikö muka? Mun mielestä järjestetään. Vaatisi 30s googlettelun niin jätetään muistikuvien varaan nyt
Juu, missä asut?Ehkä mä missäsin jotain, etsi mulle sellainen kurssi?
Eli ilman tätä tietoa naureskelit tyhjää? Okei, antaa olla, kunhan kiusasinJuu, missä asut?
Naureskelin siinä sitä että itse en jaksanut justiinsa alkamaan googlettelemaan ja ottamaan selvää + olisi pitänyt tietää paikkakuntakin mistä olisi hakenut. Uimakouluja on järjestetty kesällä ainakin Helsingissä ja Kouvolassakin aikaisemmin.Eli ilman tätä tietoa naureskelit tyhjää? Okei, antaa olla, kunhan kiusasin
Musta (ja etenkin pikkumusta) on aina tyylikäs ja varma valinta.Tajusin muuten et ne kaikki mitä tilasin niin oli mustia vaatteita.No suurin osa tuol putiikissa kyl onkin mustia mutta kuitenkin,mustia ja muuten tummia,alitajunta kai kertoi jotain...
No ei se pikkumusta oli mulle hyvä kun a) en käytä sellasiiMusta (ja etenkin pikkumusta) on aina tyylikäs ja varma valinta.
Henry Ford (original) jo aikanaan sanoi, että auto saa olla minkä värinen tahansa kunhan se on musta!
:wave:Helooooooooo :wave: