The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:O...no voi sun helkatti. Jo on otsaa kyllä...! Ja mikähän mahtaa olla äkillisen sairastelun syy...tai no, ihan sama - toi kyllä vaatis kipakkaa palaverinpaikkaa.

...ja ihan oikeesti, et nyt sitten ookaan perjantaina ansaitulla vapaallako?! Ei hyvää päivää, sunko siellä aina pitää joustaa...:hug:...

Pidä huoli sitten, että taatusti otat ne sulle kuuluvas vapaat jossain välissä...ja jos mahdollista niin korkojen kera!

Munhan se on joustettava, en voi ketään muuta siihen velvoittaa. Onneksi tiimissä on suurin osa kuitenkin ihania ihmisiä, jotka tarjoutuu joustamaan ja joihin voi luottaa.

Tän tyypin kohdalla oisin ryhtynyt tiukempiin toimenpiteisiin jo paljon aikaisemmin, mut hr on nössö. Vasta kun kävin tänään lyömässä nyrkkiä pöytään ja näyttämässä työaikaraportit alkoi tapahtua. Koko tän vuoden aikana tuo on ollut 2 täyttä viikkoa töissä ja joka päivä on muutaman minuutin myöhästymisiä.

Voinhan mä osaltani kettuilla, kuten olla antamatta lomaa toivottuna aikana, mutta siinä ampuu omaan jalkaan koska toi saikuttaa sitten silloin kun olisi loman halunnut

Munhan se on joustettava, en voi ketään muuta siihen velvoittaa. Onneksi tiimissä on suurin osa kuitenkin ihania ihmisiä, jotka tarjoutuu joustamaan ja joihin voi luottaa.

Tän tyypin kohdalla oisin ryhtynyt tiukempiin toimenpiteisiin jo paljon aikaisemmin, mut hr on nössö. Vasta kun kävin tänään lyömässä nyrkkiä pöytään ja näyttämässä työaikaraportit alkoi tapahtua. Koko tän vuoden aikana tuo on ollut 2 täyttä viikkoa töissä ja joka päivä on muutaman minuutin myöhästymisiä.

Voinhan mä osaltani kettuilla, kuten olla antamatta lomaa toivottuna aikana, mutta siinä ampuu omaan jalkaan koska toi saikuttaa sitten silloin kun olisi loman halunnut
...jestas sentään...laiha on lohtuni sulle mutta koeta jaksaa ja kestää :hug:...onneksi kuitenkin siellä on tolkkupäistäkin porukkaa, mikä auttaa jaksamaan ja laittamaan parastaan :).

• Tykkää
Reactions: Bitch
Millä vitun tavalla mikään entisen kotitönösi säilytystiloissa sinun avioliittosi ajoilta oleva esine kuuluu ex-rouvakullan nyx-miehelle? Eikö tekisi mieli käydä lopsauttamassa äijää tauluun?
Ei tohon exän mahdollinen nyxä liity mitenkään. Ihan rouvan omia päähänpistoja. Ekakertaa eron jälkeen kun käväisin kototönöllä, niin rouva oli parissa päivässä ehtinyt siivota kämpästä pois jokaisen valokuvan jossa minä olen mukana.

Toisekseen... jos rouvalla on nyxä, niin ei mulla ole häntä vastaan mitään. Ei mun mielestä voi syntinä pitää jos joku mies rakastuu ex- rouvaani. Niinhän minäkin aikanaan tein. Se, että rouva ei pystynyt olemaan onnellinen minun kanssani ei tarkoita sitä etteikö rouva puolestani saisi olla onnellinen valintansa mukaan joko yksin tai jonkun toisen kanssa. Ei se minulta enää ole pois.

Kiva, kun käyvät edelleen uimahallissa. Eskarilaisetkin kävivät kaksi kertaa. Uimataidon opettaminen on kuitenkin vanhempien vastuulla, joten hoidettava se on. Syksyllä vaan ne ajat on hallissa itselle epäsuotuisina aikoina.

Ei tohon exän mahdollinen nyxä liity mitenkään. Ihan rouvan omia päähänpistoja. Ekakertaa eron jälkeen kun käväisin kototönöllä, niin rouva oli parissa päivässä ehtinyt siivota kämpästä pois jokaisen valokuvan jossa minä olen mukana.

Toisekseen... jos rouvalla on nyxä, niin ei mulla ole häntä vastaan mitään. Ei mun mielestä voi syntinä pitää jos joku mies rakastuu ex- rouvaani. Niinhän minäkin aikanaan tein. Se, että rouva ei pystynyt olemaan onnellinen minun kanssani ei tarkoita sitä etteikö rouva puolestani saisi olla onnellinen valintansa mukaan joko yksin tai jonkun toisen kanssa. Ei se minulta enää ole pois.
Nyt kun luin tarinasi uudestaan, huomasin kirjoittaneesi että ex-rouvakulta oli laittanut ilmon MIS möi omaisuuttasi etkä että MIES oli laittanut sen ilmon.

Pyydän anteeksi.

Kiva, kun käyvät edelleen uimahallissa. Eskarilaisetkin kävivät kaksi kertaa. Uimataidon opettaminen on kuitenkin vanhempien vastuulla, joten hoidettava se on. Syksyllä vaan ne ajat on hallissa itselle epäsuotuisina aikoina.
Onneksipa on se kesä tulossa, joten nyt sitten vaan toivomaan suotuisia uintikelejä :).

Ekaluokkainen kävi kolme kertaa - piti käydä kattomassa kalenterista kun toi muisti pätkii :D - luokkansa kanssa pulikoimassa. Tykkäs isosti että pääs uimahalliin uimaan, tosin...nää kaikki on uimareita ja veden ystäviä, joten...edessä siintää se aika, jolloin sitä oikeesti saa odotella että milloin nämä malttavat rantautua järvestä ja tulevatko sitten suomujen kera :D

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Meillä uimahallit tuppaa menemään keskikesäksi kiinni, harmin paikka. Luonnonvedet (yksi lähellä) on taas aika nopsaan sinilevän valtaamat.
..ai pahus sentään, sinilevää pukkaa, toi onkin kurjuus kyllä. Mutta - mahdollisuuksienne mukaan yritätte päästä loiskimaan semmoseen paikkaan, missä ei moista riesaa ole. Otatte ja vietätte aikaa ihan pitemmän kaavan kautta - koko päivä rantsussa kunnon eväiden kera. Aika monessa paikassahan on rantaan tehty grillikatoksetkin, missä voi sitten väsätä napakampaa syötävääkin, niin jaksaa taas loiskia ja temuta :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä