Aha :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30814428:Omena ei ole klementiini :attn:
Aha :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30814428:Omena ei ole klementiini :attn:
Laitoin jo samointein sähköpostilla nootin.:O
...syystäkin olet kärmeissäsi. Nyt jos koskaan otat sen puhelinluurimes käteesi ja nätisti sanasi asetellen ja hyvin huolellisesti artikuloiden sanot, että haluat nämä myyntiartikkelit itsellesi asap, kiitos. Pidäpäs puolesi.
:hug:
..tulikin muuten paha mieli ihan jo sun puolesta...mutta asioiden kululle voit vielä vaikka ja mitä, kun teet heti!
...eli voi halutessaan ja pystyy laittamaan mahdolliset tavarasi pois silmistänsä, jos niiden näkeminen nyt tuottaa...jotain?Laitoin jo samointein sähköpostilla nootin.
Tönö on täynnä tavaraa, enkä mä ulkomuistista pysty yksilöimään mitään mikä olis suoranaisesti mun tai sukuuni liittyviä pitotavaroita. Enkä taatusti lähde tekemään kotietsintää.
Mulla on hyvin rajalliset säilytystilat. Rouvalla on parisataa neliötä ullakkoa ja neljä ulkorakennusta, et tilanpuutteen vuoksi hänen ei tarvitse luopua mistään.
:hug:Pitäsköhän sitä ottaa pieni irtiotto palstasta...kun tuntuu että mulla ei ole enää mitään sanottavaa ja jos sanon niin se on aina sitä vali osastoo....nytkin tekis mieli valittaa ummet ja lammet ja kirota tää elämä tähän mutta en viitisi. Tajusin vappuna..tai no sen jälkeen...että mikään ei ikinä mene niinkuin haluisin.
Se myös myös muistutti miten yksin olen ja miten hel*etin paljon kaipaan yhtä ihmistä.
Ei ees kesässä ole silleen mitään mitä odottais.
Miksi siis olisin täälläkään ja pilaisin "ilman" : / Toisaalta en varmaan osais kauaa sitten kuitenkaan olla pois ...tai sitten tyydyn vain taustailemaa :snotty:
EI!!!Pitäsköhän sitä ottaa pieni irtiotto palstasta...
Määrätkää näille tekosairaille todistuspakko jokaisesta ns omasta sairaudesta?Kylläpä osaa vituttaa harvinaisen väkevästi ja railakkaasti.
Onneksi sain hr-bossilta luvan napsauttaa yhdelle saikuttajalle kirjallisen varoituksen ja olla hyväksymättä lääkärintodistusta luvattoman poissaolon varjolla.
tekee hyvää pitää tauko. Vielä parempi jos lopettaa kokonaan.Pitäsköhän sitä ottaa pieni irtiotto palstasta...kun tuntuu että mulla ei ole enää mitään sanottavaa ja jos sanon niin se on aina sitä vali osastoo....nytkin tekis mieli valittaa ummet ja lammet ja kirota tää elämä tähän mutta en viitisi. Tajusin vappuna..tai no sen jälkeen...että mikään ei ikinä mene niinkuin haluisin.
Se myös myös muistutti miten yksin olen ja miten hel*etin paljon kaipaan yhtä ihmistä.
Ei ees kesässä ole silleen mitään mitä odottais.
Miksi siis olisin täälläkään ja pilaisin "ilman" : / Toisaalta en varmaan osais kauaa sitten kuitenkaan olla pois ...tai sitten tyydyn vain taustailemaa :snotty:
:hug: - nyt kintut kattoon...tai sitten menet jonnekin itkupotkuraivolenkille tms...Kylläpä osaa vituttaa harvinaisen väkevästi ja railakkaasti.
Onneksi sain hr-bossilta luvan napsauttaa yhdelle saikuttajalle kirjallisen varoituksen ja olla hyväksymättä lääkärintodistusta luvattoman poissaolon varjolla.
Tällä tyypillä on jo. Eikä saa mennä kuin nimetylle työterveyslääkärille. Eilen kysyi torstaita vapaaksi, sanoin että ei onnistu tässä työtilanteessa ja tällä varoitusajalla. Lähti tänään kesken päivän lekuriin ja on loppuviikon pois. En mä oikeasti olisi tarvinnut sitä vapaata perjantaita, mieluusti meen kumminkin paikkaamaan laiskaa lehmää.Määrätkää näille tekosairaille todistuspakko jokaisesta ns omasta sairaudesta?
Millä vitun tavalla mikään entisen kotitönösi säilytystiloissa sinun avioliittosi ajoilta oleva esine kuuluu ex-rouvakullan nyx-miehelle? Eikö tekisi mieli käydä lopsauttamassa äijää tauluun?Nyt mua paheksututtaa ja suoraan sanoen vituttaa.
En tosiaankaan enää tunne ex- rouvakultaani, enkä ymmärrä.
Just bongasin netistä ilmoituksensa, mis oli laittanut myyntiin mun kummisedältäni saamani kastelahjan. Pieni rasia hopeaa ja hyvin tunnistettavissa, että on peräisin kummisedältäni eikä mistään muualta. Niit harvoja tavaroita joita edesmenneestä kummisedästäni on muistojen lisäksi jäljellä. Ja rouva pistää kylmästi myyntiin vaivautumatta kysymään minulta mitään!!!
Ai miksikö ne on vanhalla kototönöllä rouvan käsissä?
Erotessa mä muutin parinsadan neliön tönöstä 26m2 nukkumaluukkuun, enkä ottanut mukaani muuta kuin unilaatikon, keittiön pydän, neljä tuolia, kahvinkeittimen, jokuset aterimet ja omat vaatteeni. Tähän luukkuun on turha yrittää sovittaa 50% kototönön irtaimistosta, vaikka kuinka olisi "minun". Jotenkin kuvittelin, että ton tyyppiset tavarat olis kototönöllä turvassa ja jäävät sit vaikka perinnöksi lapsilleni, mut näköjään luulin väärin. Pahasti väärin.
Voi vittu!!!
Oho, työnantaja voisi järjestää palaverin työterveyshuollon kanssa ja sopia pelisäännöistä?Tällä tyypillä on jo. Eikä saa mennä kuin nimetylle työterveyslääkärille. Eilen kysyi torstaita vapaaksi, sanoin että ei onnistu tässä työtilanteessa ja tällä varoitusajalla. Lähti tänään kesken päivän lekuriin ja on loppuviikon pois. En mä oikeasti olisi tarvinnut sitä vapaata perjantaita, mieluusti meen kumminkin paikkaamaan laiskaa lehmää.
Se on lekurillekin hankala tilanne, he kun ei saa antaa tietoja terveydentilasta työnantajalle ja toisaalta, ei ne oikein voi sanoa että ei sun selkääs mikään vaivaa, mee töihin vaan. Toivon vaan että saan pian riittävän määrän varoituksia täyteen ja voin kantaa tyypin päällysvaatteet kadulleOho, työnantaja voisi järjestää palaverin työterveyshuollon kanssa ja sopia pelisäännöistä?
Tällä tyypillä on jo. Eikä saa mennä kuin nimetylle työterveyslääkärille. Eilen kysyi torstaita vapaaksi, sanoin että ei onnistu tässä työtilanteessa ja tällä varoitusajalla. Lähti tänään kesken päivän lekuriin ja on loppuviikon pois. En mä oikeasti olisi tarvinnut sitä vapaata perjantaita, mieluusti meen kumminkin paikkaamaan laiskaa lehmää.
Nootti tehosi. Ilmo on poistettu anteeksipyynnön kera....eli voi halutessaan ja pystyy laittamaan mahdolliset tavarasi pois silmistänsä, jos niiden näkeminen nyt tuottaa...jotain?
Ok.
Toivottavasti saat/saatte asiat selvitetyksi keskenänne sumplien. Aika inhottavaa kyllä tuollainen...että ilman toisen lupaa lähdetään melkoisen radikaalisti siivousta tekemään...: /
Koetahan jaksella siellä ja rauhoittua :hug:....
Usein elämä on nuorena aikuisena haparointia kohti jotain tuntematonta päämäärää. Itsellä elämisen tuska helpotti vasta reippaasti yli kolmekymppisenä. Aika hoitaa?Jotenkin vaan...en tiedä . Kuten sanottu ,en mä varmaan kokonaan osais olla pois mut jos taukoo tai taustailua.
Ehkä tää irli nyt vaikuttaa tähänkin... sitä vaan on ihan hukassa.
:hug:Jotenkin vaan...en tiedä . Kuten sanottu ,en mä varmaan kokonaan osais olla pois mut jos taukoo tai taustailua.
Ehkä tää irli nyt vaikuttaa tähänkin... sitä vaan on ihan hukassa.