The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:O

...syystäkin olet kärmeissäsi. Nyt jos koskaan otat sen puhelinluurimes käteesi ja nätisti sanasi asetellen ja hyvin huolellisesti artikuloiden sanot, että haluat nämä myyntiartikkelit itsellesi asap, kiitos. Pidäpäs puolesi.

:hug:

..tulikin muuten paha mieli ihan jo sun puolesta...mutta asioiden kululle voit vielä vaikka ja mitä, kun teet heti!
Laitoin jo samointein sähköpostilla nootin.

Tönö on täynnä tavaraa, enkä mä ulkomuistista pysty yksilöimään mitään mikä olis suoranaisesti mun tai sukuuni liittyviä pitotavaroita. Enkä taatusti lähde tekemään kotietsintää.

Mulla on hyvin rajalliset säilytystilat. Rouvalla on parisataa neliötä ullakkoa ja neljä ulkorakennusta, et tilanpuutteen vuoksi hänen ei tarvitse luopua mistään.

Pitäsköhän sitä ottaa pieni irtiotto palstasta...kun tuntuu että mulla ei ole enää mitään sanottavaa ja jos sanon niin se on aina sitä vali osastoo....nytkin tekis mieli valittaa ummet ja lammet ja kirota tää elämä tähän mutta en viitisi. Tajusin vappuna..tai no sen jälkeen...että mikään ei ikinä mene niinkuin haluisin.
Se myös myös muistutti miten yksin olen ja miten hel*etin paljon kaipaan yhtä ihmistä.
Ei ees kesässä ole silleen mitään mitä odottais.
Miksi siis olisin täälläkään ja pilaisin "ilman" : / Toisaalta en varmaan osais kauaa sitten kuitenkaan olla pois:D ...tai sitten tyydyn vain taustailemaa :snotty:

Viimeksi muokattu:
Laitoin jo samointein sähköpostilla nootin.

Tönö on täynnä tavaraa, enkä mä ulkomuistista pysty yksilöimään mitään mikä olis suoranaisesti mun tai sukuuni liittyviä pitotavaroita. Enkä taatusti lähde tekemään kotietsintää.

Mulla on hyvin rajalliset säilytystilat. Rouvalla on parisataa neliötä ullakkoa ja neljä ulkorakennusta, et tilanpuutteen vuoksi hänen ei tarvitse luopua mistään.
...eli voi halutessaan ja pystyy laittamaan mahdolliset tavarasi pois silmistänsä, jos niiden näkeminen nyt tuottaa...jotain?

Ok.

Toivottavasti saat/saatte asiat selvitetyksi keskenänne sumplien. Aika inhottavaa kyllä tuollainen...että ilman toisen lupaa lähdetään melkoisen radikaalisti siivousta tekemään...: /

Koetahan jaksella siellä ja rauhoittua :hug:....

Pitäsköhän sitä ottaa pieni irtiotto palstasta...kun tuntuu että mulla ei ole enää mitään sanottavaa ja jos sanon niin se on aina sitä vali osastoo....nytkin tekis mieli valittaa ummet ja lammet ja kirota tää elämä tähän mutta en viitisi. Tajusin vappuna..tai no sen jälkeen...että mikään ei ikinä mene niinkuin haluisin.
Se myös myös muistutti miten yksin olen ja miten hel*etin paljon kaipaan yhtä ihmistä.
Miksi siis olisin täälläkään ja pilaisin "ilman" : / Toisaalta en varmaan osais kauaa sitten kuitenkaan olla pois:D ...tai sitten tyydyn vain taustailemaa :snotty:

...sää nyt mitään ilmaa täällä pilaa, höpö höpö nyt siellä :kiss:

Itse ratkaisusi teet, palstailetko vai et, pulisetko vai et...mutta...: / - mie en ainakaan katoamisestasi tykkäis niin ollenkaan. Jos lähdet, niin et ainakaan ilmottamatta, että pääsen sitten sanomaan heipatkin :snotty:....

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Kylläpä osaa vituttaa harvinaisen väkevästi ja railakkaasti.

Onneksi sain hr-bossilta luvan napsauttaa yhdelle saikuttajalle kirjallisen varoituksen ja olla hyväksymättä lääkärintodistusta luvattoman poissaolon varjolla.

"Joskus"
tekee hyvää pitää tauko. Vielä parempi jos lopettaa kokonaan.

Kylläpä osaa vituttaa harvinaisen väkevästi ja railakkaasti.

Onneksi sain hr-bossilta luvan napsauttaa yhdelle saikuttajalle kirjallisen varoituksen ja olla hyväksymättä lääkärintodistusta luvattoman poissaolon varjolla.
:hug: - nyt kintut kattoon...tai sitten menet jonnekin itkupotkuraivolenkille tms...

Työpäivä ohi - hyvä niin!! - hyvin oot tehnyt ja laittanut asioita järjestykseen, ole siis ylpeä itestäsi :). Huomenna on paljon paremmin :hug:

Määrätkää näille tekosairaille todistuspakko jokaisesta ns omasta sairaudesta?
Tällä tyypillä on jo. Eikä saa mennä kuin nimetylle työterveyslääkärille. Eilen kysyi torstaita vapaaksi, sanoin että ei onnistu tässä työtilanteessa ja tällä varoitusajalla. Lähti tänään kesken päivän lekuriin ja on loppuviikon pois. En mä oikeasti olisi tarvinnut sitä vapaata perjantaita, mieluusti meen kumminkin paikkaamaan laiskaa lehmää.

Nyt mua paheksututtaa ja suoraan sanoen vituttaa.

En tosiaankaan enää tunne ex- rouvakultaani, enkä ymmärrä.

Just bongasin netistä ilmoituksensa, mis oli laittanut myyntiin mun kummisedältäni saamani kastelahjan. Pieni rasia hopeaa ja hyvin tunnistettavissa, että on peräisin kummisedältäni eikä mistään muualta. Niit harvoja tavaroita joita edesmenneestä kummisedästäni on muistojen lisäksi jäljellä. Ja rouva pistää kylmästi myyntiin vaivautumatta kysymään minulta mitään!!!

Ai miksikö ne on vanhalla kototönöllä rouvan käsissä?

Erotessa mä muutin parinsadan neliön tönöstä 26m2 nukkumaluukkuun, enkä ottanut mukaani muuta kuin unilaatikon, keittiön pydän, neljä tuolia, kahvinkeittimen, jokuset aterimet ja omat vaatteeni. Tähän luukkuun on turha yrittää sovittaa 50% kototönön irtaimistosta, vaikka kuinka olisi "minun". Jotenkin kuvittelin, että ton tyyppiset tavarat olis kototönöllä turvassa ja jäävät sit vaikka perinnöksi lapsilleni, mut näköjään luulin väärin. Pahasti väärin.

Voi vittu!!!
Millä vitun tavalla mikään entisen kotitönösi säilytystiloissa sinun avioliittosi ajoilta oleva esine kuuluu ex-rouvakullan nyx-miehelle? Eikö tekisi mieli käydä lopsauttamassa äijää tauluun?

Tällä tyypillä on jo. Eikä saa mennä kuin nimetylle työterveyslääkärille. Eilen kysyi torstaita vapaaksi, sanoin että ei onnistu tässä työtilanteessa ja tällä varoitusajalla. Lähti tänään kesken päivän lekuriin ja on loppuviikon pois. En mä oikeasti olisi tarvinnut sitä vapaata perjantaita, mieluusti meen kumminkin paikkaamaan laiskaa lehmää.
Oho, työnantaja voisi järjestää palaverin työterveyshuollon kanssa ja sopia pelisäännöistä?

Oho, työnantaja voisi järjestää palaverin työterveyshuollon kanssa ja sopia pelisäännöistä?
Se on lekurillekin hankala tilanne, he kun ei saa antaa tietoja terveydentilasta työnantajalle ja toisaalta, ei ne oikein voi sanoa että ei sun selkääs mikään vaivaa, mee töihin vaan. Toivon vaan että saan pian riittävän määrän varoituksia täyteen ja voin kantaa tyypin päällysvaatteet kadulle

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee

:O...no voi sun helkatti. Jo on otsaa kyllä...! Ja mikähän mahtaa olla äkillisen sairastelun syy...tai no, ihan sama - toi kyllä vaatis kipakkaa palaverinpaikkaa.

...ja ihan oikeesti, et nyt sitten ookaan perjantaina ansaitulla vapaallako?! Ei hyvää päivää, sunko siellä aina pitää joustaa...:hug:...

Pidä huoli sitten, että taatusti otat ne sulle kuuluvas vapaat jossain välissä...ja jos mahdollista niin korkojen kera!

IhQ
AK; todellä törkeää exältäs. : /
Luulis että jos talosta (tai mistä vaan) löytyy tavaraa, joka ei kuulu itselle niin kysäisis oikealta omistajalta että ku löyty tämmönen, tarvitko vai laitanko menemään. Tai näin ite toimisin.
Otahan yhteyttä ja sano että palauttaa siulle sen mikä on siun. Vielä tommoinen ns.muistoesine kyseessä..

"Joskus"
[QUOTE="Joskus";30814498]tekee hyvää pitää tauko. Vielä parempi jos lopettaa kokonaan.[/QUOTE]

En tarkoittanut että tinkuliinin pitäisi lopettaa. En sanonut kettuiluna.

...eli voi halutessaan ja pystyy laittamaan mahdolliset tavarasi pois silmistänsä, jos niiden näkeminen nyt tuottaa...jotain?

Ok.

Toivottavasti saat/saatte asiat selvitetyksi keskenänne sumplien. Aika inhottavaa kyllä tuollainen...että ilman toisen lupaa lähdetään melkoisen radikaalisti siivousta tekemään...: /

Koetahan jaksella siellä ja rauhoittua :hug:....
Nootti tehosi. Ilmo on poistettu anteeksipyynnön kera.

Ei kuulemma muistanut esineen historiaa...
Mitä mä en usko sekuntiakaan, koska kyseinen esine on setäni syntymäni aikaisen firman liikelahjoja ja pakkauksessa on firman logo ja nimi. Firmaa ei ole ollut olemassa yli kolmeenkymmeneen vuoteen, joten rouva taatusti tasan tarkkaan tietää mistä, keneltä ja milloin tavara on sukuun tullut. Etenkin kun rouvalla on norsun muisti, eikä tietääkseni ole koskaan unohtanut mitään. (ainakaan minun törttöilyjäni)

Eikä mua itteni puolesta vituta, mitäs mä tavaralla tekisin. Mut edesmenneen kummisetäni puolesta kylläkin. Aikanaan kun rouvan kans kihlauduttiin, niin setä makasi sairaalassa lyötyään päänsä kaaduttuaan portaissa. Tarttui tippa linssissä rouvaa kädestä kiinni ja sanoi "tervetuloa sukuun". Onnettomuuden seurauksena vanheni ikäisekseen ja höppänöityi, mut oli kuolemaansa asti herrasmiehen valumuotti.

Tykkäsi rouvasta kuin hullu puurosta ja ymmärtääkseni päinvastoin, koska nuo kaksi saattoivat puhelimessakin jutella tuntitolkulla (kunnes tätini tuli kotiinsa ja sanoi, että nyt lakkaat häirittemästä Aakoon rouvaa). Eli vaikka mä olisin kuinka inhokki, niin en ymmärrä miksi rouvan olis tarpeen päästä eroon tavarasta joka on peräisin sedältäni.

Jotenkin vaan...en tiedä . Kuten sanottu ,en mä varmaan kokonaan osais olla pois mut jos taukoo tai taustailua.
Ehkä tää irli nyt vaikuttaa tähänkin... sitä vaan on ihan hukassa.
Usein elämä on nuorena aikuisena haparointia kohti jotain tuntematonta päämäärää. Itsellä elämisen tuska helpotti vasta reippaasti yli kolmekymppisenä. Aika hoitaa?

Jotenkin vaan...en tiedä . Kuten sanottu ,en mä varmaan kokonaan osais olla pois mut jos taukoo tai taustailua.
Ehkä tää irli nyt vaikuttaa tähänkin... sitä vaan on ihan hukassa.

...ole sitten meijen kanssa hukassa?...ei sitä yksinään tartte olla, ei todellakaan. Purat päätäs ja olotilojas, se kuitenkin helpottaa kun saa edes jonnekin "oksennettua" tilanteitaan...*halaan ja rutistan*

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä