Voi olla myös litteä. Tai soikea.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30814352:Pallo on pyöreä
Eli suunta on nyt kohdillansa - loistavaa! Ja - hitaasti kiiruhtaen, onhan sulla tässä ollut kärvistelemistä urakalla ja voin vain kuvitella, että et malttais millään, mutta mieluummin näin ajan kanssa kohti vain parempaa vointia ja kunnolla parantumista...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30814348:Olotila ja vointi on paranemaan päin, mutta hitaasti.
Kyllä tässä on oppinu malttamaan ja kiirehtimistä välttämään, kun on ollu pakko.Eli suunta on nyt kohdillansa - loistavaa! Ja - hitaasti kiiruhtaen, onhan sulla tässä ollut kärvistelemistä urakalla ja voin vain kuvitella, että et malttais millään, mutta mieluummin näin ajan kanssa kohti vain parempaa vointia ja kunnolla parantumista...
Hyviä uutisia siis
aha, ulostiko se litteän pallon :OVoi olla myös litteä. Tai soikea.
Meijän koiran syömä jalkapallo on !
Voi että...onneksipa olette saaneet asiat järjestymään kohdillensa ja vallankin lasten asioissa . Hiljaksiin siitä sitten asettuu uomillensa kaikki muutkin, usko poisJuu nyt tuntuu ihan hyvältä lähtö. Kun on suunnitelmat selvillä vaikkei mitään muuta olenkaan. Ja lapsiasiat on sovittu, mikä on se tärkein.
Muuttoapu taitaa olla iskän paku jolla surraan noin 20 kierrosta
Mutta sit kun se on ohi se on ohi ja korkkaan pullon viiniä !
Sisko on sen verran apuna että pitää lapset pois jaloista
:hug:...turhan kova on pysäytys kyllä ollut mutta elä huoli, kohta pääset sinäkin sitten riekkumaan ja rymyämään ympäri seutukuntaa täysissä voimissasi !Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30814360:Kyllä tässä on oppinu malttamaan ja kiirehtimistä välttämään, kun on ollu pakko.
Ei sentään.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30814361:aha, ulostiko se litteän pallon :O
täh?Miksi ikkunat pitää laskea?
Se tuottaa hyvää onnea uuteen taloonMiksi ikkunat pitää laskea?
Kuume on pysytellyt pois ja jo vähän ääntäkin lähtee. Voi jo komentaa puolisoa Teki muuten mulle tomaattikeittoa toipilasruoaksi :kiss:Se tuottaa hyvää onnea uuteen taloon
Siksi.
:kiss: - mikä on olotilasi? toivottavasti paaaaljon parempi jo...
Sanopa muutaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30814372:täh?
No hoiiii - pahin siis jo takanapäin kerran pääset jo kiekaisemaankinKuume on pysytellyt pois ja jo vähän ääntäkin lähtee. Voi jo komentaa puolisoa Teki muuten mulle tomaattikeittoa toipilasruoaksi :kiss:
:ONyt mua paheksututtaa ja suoraan sanoen vituttaa.
En tosiaankaan enää tunne ex- rouvakultaani, enkä ymmärrä.
Just bongasin netistä ilmoituksensa, mis oli laittanut myyntiin mun kummisedältäni saamani kastelahjan. Pieni rasia hopeaa ja hyvin tunnistettavissa, että on peräisin kummisedältäni eikä mistään muualta. Niit harvoja tavaroita joita edesmenneestä kummisedästäni on muistojen lisäksi jäljellä. Ja rouva pistää kylmästi myyntiin vaivautumatta kysymään minulta mitään!!!
Ai miksikö ne on vanhalla kototönöllä rouvan käsissä?
Erotessa mä muutin parinsadan neliön tönöstä 26m2 nukkumaluukkuun, enkä ottanut mukaani muuta kuin unilaatikon, keittiön pydän, neljä tuolia, kahvinkeittimen, jokuset aterimet ja omat vaatteeni. Tähän luukkuun on turha yrittää sovittaa 50% kototönön irtaimistosta, vaikka kuinka olisi "minun". Jotenkin kuvittelin, että ton tyyppiset tavarat olis kototönöllä turvassa ja jäävät sit vaikka perinnöksi lapsilleni, mut näköjään luulin väärin. Pahasti väärin.
Voi vittu!!!
Iltaruoaksi on tulossa munakas. Kyllä kelpaa, alkaa olla pikkuhiljaa jo nälkäkin.No hoiiii - pahin siis jo takanapäin kerran pääset jo kiekaisemaankin
Mutta - otat kuitenkin ihan hissuksiin ja toivut kunnolla siellä, vaikka kuinka hötkyilyttäisi :hug: :kiss:
..eli olo kohentuu kun ruokakin maistuu ....paitti että siinä on nyt aimo annoksena sitä äärimmäisen parantavaa ja hyvää tekevää spice of love: a :kiss:Iltaruoaksi on tulossa munakas. Kyllä kelpaa, alkaa olla pikkuhiljaa jo nälkäkin.
Omena, haittaakse?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30814413:Klementiiniä poskeen :vampire:
Omena ei ole klementiini :attn:Omena, haittaakse?