The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30814348:
Olotila ja vointi on paranemaan päin, mutta hitaasti.
Eli suunta on nyt kohdillansa :) - loistavaa! Ja - hitaasti kiiruhtaen, onhan sulla tässä ollut kärvistelemistä urakalla ja voin vain kuvitella, että et malttais millään, mutta mieluummin näin ajan kanssa kohti vain parempaa vointia ja kunnolla parantumista...

Hyviä uutisia siis :)

Eli suunta on nyt kohdillansa :) - loistavaa! Ja - hitaasti kiiruhtaen, onhan sulla tässä ollut kärvistelemistä urakalla ja voin vain kuvitella, että et malttais millään, mutta mieluummin näin ajan kanssa kohti vain parempaa vointia ja kunnolla parantumista...

Hyviä uutisia siis :)
Kyllä tässä on oppinu malttamaan ja kiirehtimistä välttämään, kun on ollu pakko.

Juu nyt tuntuu ihan hyvältä lähtö. Kun on suunnitelmat selvillä vaikkei mitään muuta olenkaan. Ja lapsiasiat on sovittu, mikä on se tärkein.

Muuttoapu taitaa olla iskän paku jolla surraan noin 20 kierrosta :D
Mutta sit kun se on ohi se on ohi ja korkkaan pullon viiniä !
Sisko on sen verran apuna että pitää lapset pois jaloista :)
Voi että...onneksipa olette saaneet asiat järjestymään kohdillensa ja vallankin lasten asioissa :). Hiljaksiin siitä sitten asettuu uomillensa kaikki muutkin, usko pois :)

Ja ei muuta kuin ralliksi vaan - mutta kun sen suururakan oot tehnyt, niin todellakin rentoudut ja huolella ja huokaiset syvään ja korkkaat sen viinipullon. Ja - muistahan laskea sitten ne ikkunat siellä uudessa kodissanne :)

• Tykkää
Reactions: Inanna
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30814360:
Kyllä tässä on oppinu malttamaan ja kiirehtimistä välttämään, kun on ollu pakko.
:hug:...turhan kova on pysäytys kyllä ollut mutta elä huoli, kohta pääset sinäkin sitten riekkumaan ja rymyämään ympäri seutukuntaa täysissä voimissasi :)!

...me muut sitten yritetään väistellä sukkelavikkelästi tieltäsi sivuun :D

..ja mun piti olla keittiössä häsläämässä kattiloiden ja pannujen ja kaikkien kanssa...kun ei noi nyt ymmärrä millään ilman mun viehkoa läsnäoloa lähteä mitään ite tekemään ja valmistamaan, kumma juttu....:D

Perinteiseksi meinaa siis mennä, että jumiudun tähän suustani kiinni teijen kanssa senkin lutuiset lörpöttelijät :kiss: :D

Nyt mua paheksututtaa ja suoraan sanoen vituttaa.

En tosiaankaan enää tunne ex- rouvakultaani, enkä ymmärrä.

Just bongasin netistä ilmoituksensa, mis oli laittanut myyntiin mun kummisedältäni saamani kastelahjan. Pieni rasia hopeaa ja hyvin tunnistettavissa, että on peräisin kummisedältäni eikä mistään muualta. Niit harvoja tavaroita joita edesmenneestä kummisedästäni on muistojen lisäksi jäljellä. Ja rouva pistää kylmästi myyntiin vaivautumatta kysymään minulta mitään!!!

Ai miksikö ne on vanhalla kototönöllä rouvan käsissä?

Erotessa mä muutin parinsadan neliön tönöstä 26m2 nukkumaluukkuun, enkä ottanut mukaani muuta kuin unilaatikon, keittiön pydän, neljä tuolia, kahvinkeittimen, jokuset aterimet ja omat vaatteeni. Tähän luukkuun on turha yrittää sovittaa 50% kototönön irtaimistosta, vaikka kuinka olisi "minun". Jotenkin kuvittelin, että ton tyyppiset tavarat olis kototönöllä turvassa ja jäävät sit vaikka perinnöksi lapsilleni, mut näköjään luulin väärin. Pahasti väärin.

Voi vittu!!!

AK, soita sille exrouvakullalle ja tiedustele asiaa nätisti. Ehkä on odottanut pari vuotta, että noutaisit tavarasi, mitä jäi, pois. Menneet muistot ahistavat ihan varmasti ja ekhä yritti tällai "siististi" hankkiutua muistoista eroon. Mutta aika tökeröä kyllä tuollai...

Viimeksi muokattu:
Nyt mua paheksututtaa ja suoraan sanoen vituttaa.

En tosiaankaan enää tunne ex- rouvakultaani, enkä ymmärrä.

Just bongasin netistä ilmoituksensa, mis oli laittanut myyntiin mun kummisedältäni saamani kastelahjan. Pieni rasia hopeaa ja hyvin tunnistettavissa, että on peräisin kummisedältäni eikä mistään muualta. Niit harvoja tavaroita joita edesmenneestä kummisedästäni on muistojen lisäksi jäljellä. Ja rouva pistää kylmästi myyntiin vaivautumatta kysymään minulta mitään!!!

Ai miksikö ne on vanhalla kototönöllä rouvan käsissä?

Erotessa mä muutin parinsadan neliön tönöstä 26m2 nukkumaluukkuun, enkä ottanut mukaani muuta kuin unilaatikon, keittiön pydän, neljä tuolia, kahvinkeittimen, jokuset aterimet ja omat vaatteeni. Tähän luukkuun on turha yrittää sovittaa 50% kototönön irtaimistosta, vaikka kuinka olisi "minun". Jotenkin kuvittelin, että ton tyyppiset tavarat olis kototönöllä turvassa ja jäävät sit vaikka perinnöksi lapsilleni, mut näköjään luulin väärin. Pahasti väärin.

Voi vittu!!!
:O

...syystäkin olet kärmeissäsi. Nyt jos koskaan otat sen puhelinluurimes käteesi ja nätisti sanasi asetellen ja hyvin huolellisesti artikuloiden sanot, että haluat nämä myyntiartikkelit itsellesi asap, kiitos. Pidäpäs puolesi.

:hug:

..tulikin muuten paha mieli ihan jo sun puolesta...mutta asioiden kululle voit vielä vaikka ja mitä, kun teet heti!

Multa jäi aikoinaan kotoa poismuuttaessani vaatehuoneeseen yhden talven käytössä ollut villakangastakki. Syksyn tullen muistin takin. Johan se oli sillä välin heitetty roskiin. Mitäs jätit sen tänne, mutsi totesi :headwall:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä