...toffolaan hurjasti olotilan parantumisia :hug:...koetahan jaksella siellä :kiss:
heippa hurjan hyväää huomenta sain just tiskattua kohta lähetään tybyn kaa kauppaan haetaan makaroonilaatikko aineet serkut tulee kylään ehotti sisko et mentäis ulos syömään mut oltiin tybyn kaa jo ulkona syömäs toki tekisi mieli mennä nepalilaiseeen nams mutta ei kauppaan mites sun päivä?...toffolaan hurjasti olotilan parantumisia :hug:...koetahan jaksella siellä :kiss:
No huomenia sinnekin ! Ja vielä hurjan hyvissä merkeissäkin näemmä...pitkäähän lystiä koko poppoonne, missä ikinä sitten seikkailettekaan!heippa hurjan hyväää huomenta sain just tiskattua kohta lähetään tybyn kaa kauppaan haetaan makaroonilaatikko aineet serkut tulee kylään ehotti sisko et mentäis ulos syömään mut oltiin tybyn kaa jo ulkona syömäs toki tekisi mieli mennä nepalilaiseeen nams mutta ei kauppaan mites sun päivä?
..hissuksiin vaan, koko päivä on aikaa ...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30811968:Huomenta
Kauhee ko laiskottais ja vaik mitä pitäs tehdä. Ehkä mä tästä kohtpuolii piristyn...
saahan sitä hypettää itekkin unelmoin yöllä myöhään ja aaaaaaaaaah tänään taas heräsin hyvillä mielin unelmoinnin keskellä tuli tää mieleen. kun tosiaan otin sillon yks päivä ni se vei 3 päivää se tylsyys pää sitten kun moni ei ehkä ymmärrä et sen verran se vie saada kevyeks olo ni sit tisuttelee et pysyy se tunteikas olo? vaikka se helpottaisi kohta?No huomenia sinnekin ! Ja vielä hurjan hyvissä merkeissäkin näemmä...pitkäähän lystiä koko poppoonne, missä ikinä sitten seikkailettekaan!
Mitäs mun, tässähän tää menee - mulla on edessä tämä iki- ihana rallirumba myöhemmin päivällä kun näitä tahoillensa kuskattavia riittää ..ja hissuksiin näemmä heräilen ja keräilen tähänkin päivään, joten hieno tästäkin vaan tulee
Aurinko paistaa ja...joo, en rupee hypettämään sen enempää, ettei tule sanomista
..yösydämen hetkissä siis viihdytty ja tunnelmoitu ...tommosissa nosteissa onkin hyvä sujahtaa uuteen päiväänsaahan sitä hypettää itekkin unelmoin yöllä myöhään ja aaaaaaaaaah tänään taas heräsin hyvillä mielin unelmoinnin keskellä tuli tää mieleen. kun tosiaan otin sillon yks päivä ni se vei 3 päivää se tylsyys pää sitten kun moni ei ehkä ymmärrä et sen verran se vie saada kevyeks olo ni sit tisuttelee et pysyy se tunteikas olo? vaikka se helpottaisi kohta?
mut nyt me lähetään kauppaan ni on ruoka valmiina vieraille
Ei ihan koko päivää, ku toi iltavuoro pukkaa päällensä, mut on siihenki vielä tovi aikaa, ennenkuin pitää lähtee töihin, kuppi kahvia vielä, nii eiköhän tää tästä..hissuksiin vaan, koko päivä on aikaa ...
Päivää! =)Päi ja vää. :flower:
Uusi päivä murmelina. Kirja vain vaihtui. Eikä illalla tule lätkää vaan Beck.
En tiä mitkä on uusia. Tää on "Tyttö maakellarissa" 2006. Ja Gunvald on mukana tottakait.Päivää! =)
Niit uusii Beckejä? Onko niissä vielä mukana Gunvald?
Kun just näillä hetkillä (?) kai piti tulla ihan uusia jaksoja ja huhuttiin ettei Gunvald enää ois niissä mukana. Ois tylyä se. Gunvald on yksi kaikkien aikojen parhaista mieshahmoita!En tiä mitkä on uusia. Tää on "Tyttö maakellarissa" 2006. Ja Gunvald on mukana tottakait.
Jotain sinne suuntaan, ite ajattelin että voisko akku olla lopussa kun ei taho enään virta riittää!Onko polttoaine lopussa vai tukivarsissa väljyyttä?
Täällä, pojalla, sama vika. Hassua, kun toinen kuiskii niin sit alkaa itsekin kuiskimaan...Must ei juurikaan ääntä lähde, rauhallinen ilta siis edessä.
Täytyy varmaan etsiä juutuupista valmiiksi jotain pilliräikkämusaa ja sillä pyytää huomiota?Täällä, pojalla, sama vika. Hassua, kun toinen kuiskii niin sit alkaa itsekin kuiskimaan...
Paranemisia!
Nii etkä ees tykkää ruuasta. Ihme mysteeri kylläMiten mulla voi aina olla tiskiä vaikken ees mitään koskaan tee ?!?
niin ja :wave: vaan
Käykö naapurisi salaa tekemässä tiskiä sulle?Miten mulla voi aina olla tiskiä vaikken ees mitään koskaan tee ?!?
niin ja :wave: vaan