The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30809987:
Totta :D

Mä kyllä luulen, että sillä ei vaan kunto kestäny ja piti sen takia pitää vähän pidempi tauko :D
...no ei kait nyt tommosella kestäkään...aina on sen pari potkua jälessä :snotty: :D...

Mutta ei siinä mitään...kyllähän Leijonien tekemiä maaleja nyt kehtaa katella montakin kertaa ja ajan kanssa....:D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30810006:
Totta. Kyllä mä uskon, että pojjaat tosta parantaa peli peliltä. Niin monesti se on nähty, me Suomalaiset vaan ollaan vähän hitaasti herääviä :D
No tähän mäkin visusti menen uskomaan :)!

Ekat pelit menee aina pyrstölleen mutta se pitää saada jännitysmomentit vain kohdillensa, niin johan tapahtuu ja tulee tulosta :)!

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30810013:
Näinpä, näinpä. Oikeesti ne pelas viime pelin heikommin sen takia, ku mä unohdin kaivaa mun paidan kaapista. Tänään korjattiin sitte virhe :D
...:D...onneksipa olit nyt hereillä ja tarkkana :snotty:...pienestä se on meinaa kiinni....:D

Ei muuten tartte sitten jatkopelejäkään aatellen laittaa nyt sitä paitaa sinne kaappiin vaan jätät sen pyörimään siihen sohvalle/nojatuolille niin on aina sitten valmiusasemassa....:D

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30810041:
Nyt mää meen maate, aamusti (10) sitte fysioterapeutille ihmettelemään taas tota selkää. Teippiä vaa rankasti ja lisää varmaan harjotteita, ehkä tästä vielä selkä tehdään :)

Mut öitä murut :kiss:

Nuku hyvin :kiss:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä