...atm puhuu asiaa eli oon niin samaa mieltä ja peesissä !Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30809898:Nyt nappaat sitä puhelinta kauniiseen käteen ja annat palaa :hug:
:hug: - hus pois hävitköön moiset tuntemukset ja väristykset!Iltoja..
Liekköhän tulossa kipeeks, ei oo hyvä olo. Mahassa tuntuu oudolta, vilunväreitä..
Juo paljon jotain hyvänmakuista niin ei oo niin kurjaa oksentaa parin tunnin päästä.Iltoja..
Liekköhän tulossa kipeeks, ei oo hyvä olo. Mahassa tuntuu oudolta, vilunväreitä..
ootko ihan varma.......atm puhuu asiaa eli oon niin samaa mieltä ja peesissä !
Ei muuta kuin säätämään siitä, nainen !
....mistään en mitään tiiä, mutta toi vaan kuulostaa niin hyvältä !ootko ihan varma....
Kauniita unikuvia :kiss:no en minäkään mistään mitään tiiä muutakun et tarvii köllähtää...arki alkaa... joten unia kaikille :kiss:
Öitä :kiss:no en minäkään mistään mitään tiiä muutakun et tarvii köllähtää...arki alkaa... joten unia kaikille :kiss:
..pitäähän sen tuomarinkin ottaa joku tähtihetkensä ja kunnollaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30809971:Johan nyt tarkastellaan videolta maaleja.
Totta..pitäähän sen tuomarinkin ottaa joku tähtihetkensä ja kunnolla
Mitä noissa nyt tarkastelemaan - kummaa touhua...
...no ei kait nyt tommosella kestäkään...aina on sen pari potkua jälessä :snotty: ...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30809987:Totta
Mä kyllä luulen, että sillä ei vaan kunto kestäny ja piti sen takia pitää vähän pidempi tauko
Nättejä ohjureita on kyllä ollu...no ei kait nyt tommosella kestäkään...aina on sen pari potkua jälessä :snotty: ...
Mutta ei siinä mitään...kyllähän Leijonien tekemiä maaleja nyt kehtaa katella montakin kertaa ja ajan kanssa....
Joo, ja pelaaminen on siellä oikeessa päässä ja tilanteita on enemmän. Toisaalta...oisin mä kyllä hämmästynyt jos ois kallellansa toiselle puolelle....Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30809997:Nättejä ohjureita on kyllä ollu
Totta. Kyllä mä uskon, että pojjaat tosta parantaa peli peliltä. Niin monesti se on nähty, me Suomalaiset vaan ollaan vähän hitaasti herääviäJoo, ja pelaaminen on siellä oikeessa päässä ja tilanteita on enemmän. Toisaalta...oisin mä kyllä hämmästynyt jos ois kallellansa toiselle puolelle....
No tähän mäkin visusti menen uskomaan !Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30810006:Totta. Kyllä mä uskon, että pojjaat tosta parantaa peli peliltä. Niin monesti se on nähty, me Suomalaiset vaan ollaan vähän hitaasti herääviä
Näinpä, näinpä. Oikeesti ne pelas viime pelin heikommin sen takia, ku mä unohdin kaivaa mun paidan kaapista. Tänään korjattiin sitte virheNo tähän mäkin visusti menen uskomaan !
Ekat pelit menee aina pyrstölleen mutta se pitää saada jännitysmomentit vain kohdillensa, niin johan tapahtuu ja tulee tulosta !
......onneksipa olit nyt hereillä ja tarkkana :snotty:...pienestä se on meinaa kiinni....Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30810013:Näinpä, näinpä. Oikeesti ne pelas viime pelin heikommin sen takia, ku mä unohdin kaivaa mun paidan kaapista. Tänään korjattiin sitte virhe
KirvesAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30810027:Mootorisaha
Näin mä ajattelinkin......onneksipa olit nyt hereillä ja tarkkana :snotty:...pienestä se on meinaa kiinni....
Ei muuten tartte sitten jatkopelejäkään aatellen laittaa nyt sitä paitaa sinne kaappiin vaan jätät sen pyörimään siihen sohvalle/nojatuolille niin on aina sitten valmiusasemassa....
IskuporakoneAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30810027:Mootorisaha
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30810041:Nyt mää meen maate, aamusti (10) sitte fysioterapeutille ihmettelemään taas tota selkää. Teippiä vaa rankasti ja lisää varmaan harjotteita, ehkä tästä vielä selkä tehdään
Mut öitä murut :kiss: