Minusta se näyttää liian sokeriselle... mutta kirpeä sisusta pelasti.Vaikka oletkin ärsyttävä tyyppi , niin pakko kommentoida että sairaan makea kakku.
Hienoin ja kekseliäin mihin olen törmännyt. Kertakaikkian mahtava!
Minusta se näyttää liian sokeriselle... mutta kirpeä sisusta pelasti.Vaikka oletkin ärsyttävä tyyppi , niin pakko kommentoida että sairaan makea kakku.
Hienoin ja kekseliäin mihin olen törmännyt. Kertakaikkian mahtava!
Minusta se näyttää sille että siihen voisi iskeä hampaat kiinni . There´s no such thing as liian sokerinen .Minusta se näyttää liian sokeriselle... mutta kirpeä sisusta pelasti.
Muaki alko särkeä hampaita jo tuon katselu, mutta hauska se on! Millainen on kirpeä sisus?Minusta se näyttää liian sokeriselle... mutta kirpeä sisusta pelasti.
Kärsin vakavasta masennuksesta. Se tosin onneksi paranemaan päin.Mitä terveysongelmia sinulla on jos saapi udella?
Voimia ja tsemppiä kovasti
Voi paljon tsemppiä!!! Olen itse kaksisuuntainen ja depressiokausi meneillään. Rankkaa on ja kuolemakin häivähtelee mielessä.Kärsin vakavasta masennuksesta. Se tosin onneksi paranemaan päin.
Saako tähän ohjetta ?"Diabeteskakku"
Aina välilläOi mitä herkkuja teillä
Tässä ohje VillaNanna: Parvekekausi avattu laitan mitä sattuu ikinä olemaan. Mansikkaa, mustikkaa...manteleita...omeniakin voi laittaa.Peppi , mikä o mustika piirakan ohje?
Kivan Näköinen